Laitoin tänään verkkopankista maksun 10,65e menemään nordeaan. Noh huomasin vasta vahvistuksen jälkeen että tilillä olikin 10,62e eli 3c puuttuu. Nyt maksu on siellä erääntyvissä ja eräpäivä on huomenna 13.7.
Miten saan tuon pois???? Mielestäni ei mitenkään? AIka outoa kun maksu kuitenkin hyväksyttiin vaikkei tilillä katetta ja se menee sitten automaattisesti maksuun seuraavalle päivälle..ja lisäksi jos tilille ei tule katetta ja sen takia maksu peruuntuu niin s-pankki ottaa reippaana toimijana siitä 10e maksun !!
Jösses sentään..
S-pankin verkkopankki paska! !!!
12
3725
Vastaukset
- 4_7
Ei ole pankin vastuulla huolehtia, että asiakkaalla on rahaa menojaan varten ja itse olet palvelut avatessasi sitoutunut noudattamaan pankin hinnastoa, turhaan urputat :D ....
Entä etusivulla, kun olet kirjautunut verkkopankkiin? Siellä oikealla puolen eikö näy erääntyvät maksut? Klikkaa maksun saajan kohdalta. Sieltä sitten muistaakseni voit muokata maksun tietoja, tai poistaa sen - AikaOutoa
"AIka outoa kun maksu kuitenkin hyväksyttiin vaikkei tilillä katetta"
???? No mistä vitusta se verkkopankki voisi tietää että tilillä ei tule olemaan katetta 13. heinäkuuta kun maksu on oikeasti lähdössä? Voisi ihan hyvin olla että sinulle on tulossa maksusuoritus huomenna jolloin tilillä taas olisi katetta.
Kai se verkkopankki olettaa ettei kukaan ole niin tampio että laittaa menemään maksun ilman että varmistaa että tilillä olevat rahat todellakin riittävät sen maksamiseen? - 199
Danske Bank ainakin ilmoittaa, jos tilillä ei ole katetta tarpeeksi laskun maksuun. Koskee siis sellaista maksua, joka on tarkoitus maksaa heti. Myöhemmän maksupäivän omaavaan maksuun ei pankki puutu.
Aloittaja laittoi maksun toteutettavaksi heti. Päivä oli lauantai. Tällöin maksu lähtisi seuraavana pankkipäivänä eli maanantaina heti yön varhaisina hetkinä. Sinänsä kummallista, että S-Pankki antoi asian mennä läpi. Peruminenkaan ei ilmeisesti onnistu, jos maksupäiväksi oli laitettu lauantai. Jos maksupäiväksi olisi laitettu vastaa maanantai, olisiko peruminen onnistunut vielä sunnuntaina? Joka tapauksessa olen sitä mieltä, että maksun perumisen pitäisi onnistua aina, jos se ei ole ehtinyt lähteä. S-Pankilla on bugi.
Aloittajan pitäisi ilmeisesti tallettaa S-Pankkiin maanantaina 3 c, käytännössä 5 c, jotta maksu pystyisi lähtemään.- 7_13
Ota asioista selvää ennen kommentointia. Ensimmäinen vastaaja jo selitti miten poisto toimii.
- fdhdfsy54
7_13 kirjoitti:
Ota asioista selvää ennen kommentointia. Ensimmäinen vastaaja jo selitti miten poisto toimii.
Mielestäni tuollaista ei ollut, klikkailin kaikkia mahdollisia tietoja. En sitten tiedä oliko tosiaan tuolla viikonpäivällä joku merkitys (lauantai)
Mutta tosiaan, mm. nordean pankissa ei onnistu maksu heti jos ei ole katetta. Eihän tuossaa s-pankin hommasakaan muuten ole mitään ongelmaa mutta entäs jso ei ole vara laittaa sitä summa minkä se vaatii, sehän voi olal isokin. Asiaa ei saa peruttua ja muutman päivän päästä pankki nappaa 10e kuluja kun ei saanut maksua tehtyä.. - AikaOutoa
fdhdfsy54 kirjoitti:
Mielestäni tuollaista ei ollut, klikkailin kaikkia mahdollisia tietoja. En sitten tiedä oliko tosiaan tuolla viikonpäivällä joku merkitys (lauantai)
Mutta tosiaan, mm. nordean pankissa ei onnistu maksu heti jos ei ole katetta. Eihän tuossaa s-pankin hommasakaan muuten ole mitään ongelmaa mutta entäs jso ei ole vara laittaa sitä summa minkä se vaatii, sehän voi olal isokin. Asiaa ei saa peruttua ja muutman päivän päästä pankki nappaa 10e kuluja kun ei saanut maksua tehtyä.."entäs jso ei ole vara laittaa sitä summa minkä se vaatii, sehän voi olal isokin. Asiaa ei saa peruttua ja muutman päivän päästä pankki nappaa 10e kuluja kun ei saanut maksua tehtyä.."
No vittuako sitten laittelet niitä maksuja menemään jos ei ole varaa laittaa tilille rahaa vastaavaa summaa?????? Kyllä pitää aikuiselta ihmiseltä sen verran odottaa vastuuta omasta rahankäytöstään että noin ei pääse käymään.
"Laitoin tänään verkkopankista maksun 10,65e menemään nordeaan. Noh huomasin vasta vahvistuksen jälkeen että tilillä olikin 10,62e eli 3c puuttuu. "
Se miten paljon tilillä on rahaa tarkistetaan ENNEN kuin niitä maksuja ruvetaan tekemään, eikä jälkeenpäin.
Paska olet kyllä tässä sinä eikä pankki. itse mokaat ja sitten syytät muita virheistäsi. - björnwhalroosi
AikaOutoa kirjoitti:
"entäs jso ei ole vara laittaa sitä summa minkä se vaatii, sehän voi olal isokin. Asiaa ei saa peruttua ja muutman päivän päästä pankki nappaa 10e kuluja kun ei saanut maksua tehtyä.."
No vittuako sitten laittelet niitä maksuja menemään jos ei ole varaa laittaa tilille rahaa vastaavaa summaa?????? Kyllä pitää aikuiselta ihmiseltä sen verran odottaa vastuuta omasta rahankäytöstään että noin ei pääse käymään.
"Laitoin tänään verkkopankista maksun 10,65e menemään nordeaan. Noh huomasin vasta vahvistuksen jälkeen että tilillä olikin 10,62e eli 3c puuttuu. "
Se miten paljon tilillä on rahaa tarkistetaan ENNEN kuin niitä maksuja ruvetaan tekemään, eikä jälkeenpäin.
Paska olet kyllä tässä sinä eikä pankki. itse mokaat ja sitten syytät muita virheistäsi.Haista sinä kyrpä perse! Kunnon toimivassa pankissa noin ei pääsisi käymään, ei voi maksaa jos ei ole katetta. Taidatkin olla s-pankin tiukkapilluinen virkailija!
- AikaOutoa
björnwhalroosi kirjoitti:
Haista sinä kyrpä perse! Kunnon toimivassa pankissa noin ei pääsisi käymään, ei voi maksaa jos ei ole katetta. Taidatkin olla s-pankin tiukkapilluinen virkailija!
En ole pankkivirkailija, en ole ikinä ollut yhteenkään pankkiin minkäänlaisessa työsuhteessa, eikä minulla ole mitää kytköksiä S-pankkiin (ei tiliä siellä yms.).
Mutta eihän ihmisen tarvitse olla pankissa töissä ja oma lehmä ojassa että ymmärtää aloittajan toiminnan olevan täysin aivotonta ja syvältä!
Jos ei ihminen ole holhouksen alla jostain syystä (missä tapauksessa hänen ei pitäisi itse päästä huseeraamaan nettipankissa) niin häneltä on VOITAVA olettaa edes sellaisen perusasian ymmärtämistä että miltään pankkitililtä ei kannata yrittää maksaa jos ei ole ensin viitsinyt tarkistaa onko tilillä edes katetta! - hygrtuuytur
S-Pankin verkkopankin E-laskusysteemissä on se vika, että vaikka E-laskuja saapuu asiakkaan verkkopankkiin viikonloppunakin, niitä ei voi maksaa viikonloppuisin heti, vaan järjestelmä muuttaa asiakkaan samalle viikonlopun päivälle asettaman maksupäivän seuraavaksi pankkipäiväksi. Tavallisia tilisiirtoja voi sen sijaan tehdä myös viikonloppuisin. Olen ratkaissut kyseisen ongelman siten, että olen mennyt Erääntyvät maksut -sivulle ja sieltä käsin aientanut eräpäivää halutulle viikonlopun päivälle. Se näköjään onnistuu, mutta on turhan työlästä. Jos S-Pankki haluaa kiusata asiakkaitaan, sen kannattaisi olla loogisempi.
Olen ketjun aloittajan kanssa samaa mieltä, ettei S-Pankin pitäisi omavaltaisesti muuttaa asiakkaan asettamia eräpäiviä, vaikka ne olisikin merkitty sunnuntaiksi. Asiaa auttaisi, jos maksulomakkeessa olisi paikka ruksille "maksa heti". Minua ei pätkääkään kiinnosta, milloin maksu aktuaalisesti lähtee pankista, kunhan vain tiliotteessa lukee maksupäiväksi merkittynä se sunnuntai, jolloin laskuni saapui verkkopankkin ja maksoin sen.
- maksataikuole
eikö kaikilla pankeilla ole sama juttu, kun laitat laskun maksuun niin hetimaksettessa verkkopankki ilmoittaa jos kate ei riitä ja maksua ei hyväksytä. Kun maksu on vaikka huomenna, niin maksu jää odottamaan kateta ja roikkuu siellä vaikka 2-3 vrk ennenkuin se poistuu tai muuta. Siinehän voi laittaa rahaa sitten vaikka toisen pankin kautta ja se lasku sit poistuu kun pankki tekee omia ajoja. Kattettoonta maksua ei poistaa tai muokata enää sen jälkeen, kun se on mennyt sinne katteettomaan tilaan. Itse kyllä peukauloin kerran yhtä katteetonta maksua tekemällä sen niin, että lisäsin laskun summaan pari senttiä ja sain liikkeelle.... sain sensumman lisäyksen sitten takaisian seuraavassa maksussa.....
- sirukortinsaanut
Verkkopankkitunnukset saadakseen oltava tietyt tulot?
Kai silti voi nostaa automaatista. - Anonyymi
Maksun voi laittaa maksuun vaikka tili olisi nolla. Eräpäivänä vain pitää olla limittiä. Maksua voi muokata aina eräpäivään saakka. Maksun voi poistaa ennen eräpäivää.
Itsellä on pääpankkina op. Ylsi kuukausittainen lasku on sellainen, että syötän sen uudelleen maksuun kun aiempi on mennyt. Jos lakun eräpäivä on esim. 5.päivä, niin asetan sen muutamaa päivää myöhemmäksi ja muutan maksun oikealle ajalle eräpäivänä. , ja teen maksetusta maksusta kopion seuraavalle kuulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818