ison pussin irtokarkkeja nam! ;)
http://wie.air-nifty.com/blog/2010/07/dracula-piller-.html
Ikävä aikoja jolloin 10 markalla sai
22
<50
Vastaukset
- 5centPer1KiloKarkkia
hahhahahahhahahahhahahahahha Väärin! Ikävä aikoja, jolloin 50 sentillä sai pussillisen irtokarkkeja, joita tosin sitten piti palauttaa:DD Pussin pohjalle taisi jäädä muutama hassu irtis:) Ja vähänkö harmitti, kun menin mainostamaan "karkki alennuksesta"
Juttusi ei nyt oikein auennut. Avaa sitä hieman. Olivatko karkit oikeasti 50 cent kilo ja kaverisi söivät namit? Vai mitä?
Huijasitko ehkä namivaakaa ja jäit kiinni?
:)- Niinköstä
Mitenköhän minä oon tahtonu huijata, en mitenkään. On vaan tää teidän olematon palstapeli missä mikään ei ehkä pidä paikkaansa.
- kyllä_raukesi
pussi raukesi
Niinköstä kirjoitti:
Mitenköhän minä oon tahtonu huijata, en mitenkään. On vaan tää teidän olematon palstapeli missä mikään ei ehkä pidä paikkaansa.
Karkkivaakaa. Itse ainakin voin tunnustaa (koska rikos on jo vanhentunut) että pienenä poikasena saatoin huijata irtokarkkivaakaa, jotta sain enemmän karkkeja :)
- LaskuVirhePaholainen
Onnii kirjoitti:
Karkkivaakaa. Itse ainakin voin tunnustaa (koska rikos on jo vanhentunut) että pienenä poikasena saatoin huijata irtokarkkivaakaa, jotta sain enemmän karkkeja :)
mutta meillä päin ei voinut huijata vaakaa, koska semmoista ei koko kylässä ollut:) meillä päin laskettiin ihan ite, ja kassalla ilmoitettiin, monta karkkia oli pussissa:DD
LaskuVirhePaholainen kirjoitti:
mutta meillä päin ei voinut huijata vaakaa, koska semmoista ei koko kylässä ollut:) meillä päin laskettiin ihan ite, ja kassalla ilmoitettiin, monta karkkia oli pussissa:DD
Ahaa no nyt taidan tajuta :)
- Enoohuijannut
Onnii kirjoitti:
Pussi siis repesi ja namit lensivät? :)
En oo huijannut kyllä, mutta teillä ei oo ollut puhtaat jauhot pussissa lainkaan ja oon siihen hyvin pettynyt. En oo halunnut haalia Mitään karkkeja todellakaan. Oon jo selittänyt Että tahtoisin ihan aitoa ja järjellästä toimintaa. Te ootte toimineet väärin. Ei toisen kanssa saa leikkiä täällä. Ihan tyhmää.
Enoohuijannut kirjoitti:
En oo huijannut kyllä, mutta teillä ei oo ollut puhtaat jauhot pussissa lainkaan ja oon siihen hyvin pettynyt. En oo halunnut haalia Mitään karkkeja todellakaan. Oon jo selittänyt Että tahtoisin ihan aitoa ja järjellästä toimintaa. Te ootte toimineet väärin. Ei toisen kanssa saa leikkiä täällä. Ihan tyhmää.
En tajunnut mitään, mutta eikai se mitään :)
- Kunettetiedäenkätiedä
Onnii kirjoitti:
Pussi siis repesi ja namit lensivät? :)
Ite saitte toiminnallanne kaiken aikaan, niin eikö pitäis syyttää vähän itseään.
Kunettetiedäenkätiedä kirjoitti:
Ite saitte toiminnallanne kaiken aikaan, niin eikö pitäis syyttää vähän itseään.
Hmmm voisitko perustaa omat ketjut propagandallesi joka tarkoitusta ketään ei ymmärrä, kiitos :).
- Oottetyhmiä
Onnii kirjoitti:
Ei oo oikein tommonen toiminta. Ei toisen tunteilla saa leikkiä. Miks ootte noin vitun julmia. Ei tätä asiaa pysty täällä selventämään. Ja kiitos vain ite alusta asti pilasitte kaiken, enkä tiedä saako sitä enää korjatuksi.
Oottetyhmiä kirjoitti:
Ei oo oikein tommonen toiminta. Ei toisen tunteilla saa leikkiä. Miks ootte noin vitun julmia. Ei tätä asiaa pysty täällä selventämään. Ja kiitos vain ite alusta asti pilasitte kaiken, enkä tiedä saako sitä enää korjatuksi.
Kuka on leikkinyt kenellä? Itse olet tyhmä kun kirjoitat asioita, joita ei ole kohdistettu keneenkään, ketjuihin mitkä eivät liity asiaasi millääntavalla. :).
- Mikäteitävaivaa
Onnii kirjoitti:
Hmmm voisitko perustaa omat ketjut propagandallesi joka tarkoitusta ketään ei ymmärrä, kiitos :).
Ootte tosi julmia. Kun tajusin alusta asti ettei kaikki oo hyvin tässä jutussa mitä harrastitte säälittä..
- Selväjuttu
Onnii kirjoitti:
Kuka on leikkinyt kenellä? Itse olet tyhmä kun kirjoitat asioita, joita ei ole kohdistettu keneenkään, ketjuihin mitkä eivät liity asiaasi millääntavalla. :).
No okei, antaa sitten olla. Jos asia on kerran ollut näin..
Mikäteitävaivaa kirjoitti:
Ootte tosi julmia. Kun tajusin alusta asti ettei kaikki oo hyvin tässä jutussa mitä harrastitte säälittä..
Huoh, usko jo. Kukaan ei tajua mistä puhut.
- EtOleAinut
Onnii kirjoitti:
hhhahahahha ei täällä kukaan mukaan tajua mitään:D
- hölmötnauraa
EtOleAinut kirjoitti:
hhhahahahha ei täällä kukaan mukaan tajua mitään:D
Silti ei ole kilttiä nauraa jollekin jolla on selvästi paha mieli jostakin.
En ole se joka tohon väliin kommentoi, tämä ens. viesti tähän. - NauranOnninJutuille
hölmötnauraa kirjoitti:
Silti ei ole kilttiä nauraa jollekin jolla on selvästi paha mieli jostakin.
En ole se joka tohon väliin kommentoi, tämä ens. viesti tähän.ai paha mieli siitä, että on ikävä aikoja, jolloin sai 10 markalla pussillisen irtokarkkeja? Kyllä sille saa jo nauraa, ja pitääkin nauraa. Ja Onnille nauran sydämeni pohjasta. Jos alkaa "jeesustelemaan", niin silloin saa "jeesustella" koko elämänsä. Ja joskus se "jeesustelu" paljastuu... parempi olla oma aito itsensä nauruineen ja itkuineen. Kannattaa ne rajalliset resurssit säästää tositilanteiden pahan mielen kohtaamisiin, eikä käyttää kaikki se energia "jeesusteluun"
- mässytimässyn
Kyl me osteltiin myös 10 pennin irtareita. Pikkukiskan lasin läpi osoteltiin myyjälle: "Hugel noita, sit hugel noita ja kahel hugel tosta."
- Onnittelija
No nyt alkoi tehdä mieli karkkia :( Soosoo Onni mainonnasta! Mistä ihmeestä nyt kehitän itelleni jotain namia. Marjatkin on loppu :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367669Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381915Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4819Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 33783