Kauanko olen saikulla tahdistimen asennuksen jälkeen? Kauanko muut on ollu?paljonko ns perus aika on jos kaikkki menee niin ku kuuluukin.
tahdistimen asennuksen jälkeinen aika?
8
2806
Vastaukset
- 42vsairastunut
Muistelen että kaksi viikkoa.Riippuu tietysti mikä on diagnoosisi...minullekkin aikoinaan lääkäri kävi sanomassa tahdistimen asennuksen jälkeen,että kahen viikon päästä voit palata töihin,niin kuin se nyt olisi siinä tilanteessa ollut tärkeysjärjestyksen ykkönen...en mennyt töihin enää takaisin,olen eläkkeellä.
- pomokysyijamietti
kiitos kun vastasit. luinkin tuolta 2007 vuoden tekstejä että hekin olivat saaneet 2 viikkoa alkuun, mutta ajattelin vielä varmistaa miten on näinä nykyvuosina. tosiaan kysyin vaan kun työskentelen pienessä yrityksessä että kauaksiko aikaa suunnilleen pomon pitäis korvaaja mulle hankkia.. eikö tahdistimesta ollut hyötyä kun jäit eläkkeelle vai jääkö siitä suoraan eläkkeelle vaikka ei suoranaisesti työntekoa haittaisi? mulle kyllä lääkäri väläytteli että töihin pääsee takaisin jos kaikki menee hyvin :o
- tahdistin
Ole huoleti,elämäsi jatkuu entistä parempana,voit tehdä töitä ja harrastaa kuin ennenkin.
Kehoa ja sydäntä pitää tietysti aina muistaa kuunnella,ei rehkiä liikaa. Toimenpide kestää noin 20-30min. Kaikkea hyvää sinulle
- 42v.sairastunut
Riippuu tietysti työnkuvasta,että millainen se on.Minulla oli erittäin fyysisesti raskas työ,lisäksi puolen vuoden ajokielto tahdistimen asentamisen jälkeen teki työhön paluuni mahdottomaksi.Ilman tahdistinta en nyt tässä kirjoittelisi,eli se näytti seuraavana vuonna tehonsa useaan otteeseen.Minulle lääkäri kirjoitti sellaisen todistuksen että verotuksessa olen 100pros.invalidi tahdistimen asennuksen takia,ja saan verovähennyksen.Tahdistimia asennetaan monesta syystä,joten meitä ei voi vertailla.Ei sen asennuksen takia suoraan eläkkeelle pääse,eikä se minullakaan enää elämää haittaa,mutta kuitenkin silloin kun sairauteni todettiin,yhtä mittaista ajokieltoa oli 1,5v.yhteen menoon.Kyllä siinä oli se paljon tärkeämpää että miten selviää hengissä kuin että kykeneekö palaamaan vielä töihin.On sitä miitakin elämää kuin työ,tärkeysjärjestys muuttuu kuin sydän pysähtyy muutaman kerran.
- Uusi_tahdistin
Tahdistimen asennuksen jälkeen 10vrk auton ajokieltoa, vasemman käden ääriliikuttelu 30vrk kielto. Varovaisesti liikkeelle lenkille muutaman päivän päästä tahdistimen asennuksesta pari kilometriä kerrallaan. Sähköhommia ei suositella jatkettavaksi. Ei haittaa, olen eläkkeellä.
- Raihnanen
Riippuu ilmeisesti siitä, millainen tahdistin laitetaan? Itsellä perusmalli, siitä sain 3 pv sairaslomaa. Ei tullut myöskään ajokieltoa, ja pakkohan se olikin saada ajaan, että pääsi töihin...
- saksanmersu
Minulla on defilaattorilla varustettu rytmihäiriötahdistin.Puoli vuotta ensin ajokieltoa tuli,ja aina iskun jälkeen se jatkui.Olin sairauteni alussa kaikkiaan ajokiellossa puolitoista vuotta.Kaikkeen tottuu...nyt ajamista osaa arvostaa,kun ei tarvi aina kuskia kerjätä!
- nuoriäitikin
Tahdistimen vaihto tehtiin. Seuraavana aamuna olin kiltisti töissä. Ei ole ruumiillisesti kovin raskasta työtä. Lääkäri kysy paljonko saikkua, sanoin etten halua. Lääkäri oli ihan ihmeissään koskaan ollut tämmöstä potilasta:D En ole tottunut kivusta valittaan, tahdistin on ollut lapsesta saakka. Työkaverit ei vaivasta tiedä ja "terveestä" meen. Töissä kyllä kohtaan joskus tahdistinpotilaita, lähinnä vanhuksia, että silloin palautuminen ja valivali eri luokkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315660Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?283689HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2852479- 1281773
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311493Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3831445Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101233- 131183
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76952- 115915