sotarikollisella sellainen ihailijakunta, kuin sååmenrååtsalaishyrri murha-marskilla.
Nazituskissaan ja vannoutuneena kansanmurhaajana hän sai synttärilahjaksi mm. hitleriltä mesen:
http://www.hs.fi/autot/a1383898601259
Se on oikeastaan hyvin harvalla
2
<50
Vastaukset
- nils-helmer
Mina ei voi ymmartta, kuinka noin jälö ja äätelinen mees, kuin myrhä-märski voi jöytyä möykkä finnjävelien kirjöityksien älle.
- teuta
En usko että se oli mese , Meidän kylästä yksi taksikusuki osti sen -50 luvun lopulla
Kosko moottori oli myös huono he laittoi siihen Majorin moottorin , ja samalla he joutui laittamaan tarktorin vaihdelaatikon , Se oli nimittäin Panssari auto joka ei
tietenkään kestänyt jotain tykin ammuksia , mutta kivärin luodin se kesti.
.
Niin Hän sai sen Hitleriltä ,75 vuotis lahjaksi . 4.6-1942. Olen nähyt filmin siitä luovutuksesta , eikä Mannaerheim oikein ole vapautunut , ottaa kuitenkin vastaan
ja sanoo jonkun sanan , tähän tapaan Minä luulen että se auttaa minua lahtissa
ja varkauksissa .
.
Kyllä olen myös lukenut ,monista haaroista (asian ) ja häntä piti vanhemmat
miehet erittäin suuressa arvossa ..minä olen lukenut veljes sodan ainakin kahtteen
kertaan , ja olen sitä mieltä , että vaikka silloiset asetelmat oli suhtkoh , miehissä
samat ,lähes aseisakin , oli suuri juopa olemassa ,kun ne 2000 Jääkäriä palautui
saksasta oli jo ero heti iso ,ne tuli valkosiin , toinen iso ero oli kaikki virallinen avustus oli määrätty valkosien esuikuntaan /valtiolle ,tämä teki selvksi että kun
punaisten raha ja muu varustus loppuu ,olisi kotiin lähdön auka , millä sitä sodasta
voisi lähteä. .
.
Mannerheim oli Sotamarsalkkana /Tai kuitenkin Ylipäällikkönä siinäkin sodassa ..
Hän palasi Joulukuussa 1917. Hän sai 18 Tammikuut 1918 Swinhufudin käskystä ylipäällikyyden . Matkusti Pohjanmalle , missä järjesti yllättäen Aseistariisunnan
Venäläisiltä sotilailta 27/28 tammikuuta , aika räväkkä pappa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022