Voiko työkkäri pakottaa teurastajan ammatin omaavan työttömän muslimin töihin teurastamolle ja voiko siellä työnjohto vaatia muslimia leikkaamaan sianlihaa. Mikäli muslimi kieltäytyy tuosta annetusta työmääräyksestä ja saa siksi loparit niin voiko hän saada työkkäriltä karenssin tuosta mainitusta kieltäytymisestään. Olen antanut itseni ymmärtää ettei lopputilin saanut muslimi voi tuossa tapauksessa menettää oikeuttaan täyteen työttömyyskorvaukseen. Minun oma ongelmani koskee rakakennusalaa, olen ammatiltani kirvesmies. Sain työkkäristä kutsun ja siinä kerrottiin minun saavan työpaikan rakennuksella, työ alkaisi ensi torstaina ja siihen kuuluisi pääasiassa kirvesmiehen työtä. Kuulun kuitenkin poliittiselta ja henkiseltä vakaumukseltani Puunhalaajiin ja en halua koskea murhattuun puuhun, eli elävään puuhun joka on väkivaltaisesti tapettu ja otettu rakennusmateriaaliksi sekä muuhun käyttöön. Voinko saada karenssin jos kieltäydyn työmaalla koskemasta minulle vastenmieliseen materiaaliin eli murhattuun puuhun. Puu joka on kokenut luonnollisen kuoleman, ei ole minulle vastenmielistä materiaalia, siihen voin koskea ja jopa työstää sitä ilman että koen eettisiä ja moraalisia ongelmia. Koen että pakottaminen työskentelemään murhatun materiaalin kanssa loukkaa itsemääräämis sekä ihmisoikeuksiani. T: Auttakaa, pikaista konsultaatioapua tarvitsevaa.
Voiko muslimin pakottaa leikkaamaan sianlihaa
3
<50
Vastaukset
- näinsesittenon
Kyllä, saat karenssin ja vielä puupään leiman kaupan päälle.
Mutta voithan toki kääntyä muslimiksi, niin et ehkä joudu leikkaamaan sianlihaa, jos pääset teurastamolle töihin. - metsänpoika5
Jos ammatti on teurastaja niin silloin joutuu leikkaamaan sianlihaa sehän on selvä. Jos et halua leikellä niin kouluttaudu muille aloille.
Jokaiselle pitää työ olla työtä ja uskonasiat erikseen vapaaajalla.
Nykytouhu on mennyt jo liian näpertelyksi.- halalla_allah
Ei täällä vielä osata edes kuvitella, mitä kehitysmaa-muslimien exodus maallemme ja sen kulttuurille tekee. No, teurastajaksi muslimi ryhtyy, jos saa halal-teurastaa eikä joudu käsittelemään possua. Tietty viidesti päivässä pyllistely mekkaan työajalla. Sinänsähän teurastajan jobi sopii hyvin musulle. Siinä saa rutiinia myös vääräuskoisen kaulankatkaisuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756