Kevflat ja muut palstan pölhöpersut

Antipersux

Vanha sanonta siitä että "kaikkia voi huijata jonkun aikaa, osaa voi huijata kaiken aikaa, mutta kaikkia ei voi huijata kaiken aikaa" toteutuu hyvin tällä palstalla. Nytkin he edelleen uskovat, että persut voisivat todella sanella sovitun Kreikka ratkaisun ehdot Suomen hallituksessa. Elikkä näin kirjoittaa Kevlat:

"Ymmärtääkö antipersu, mistä tuolla teatterissa nyt on päätetty ? Eipä taida.

Siis siitä, että EU-maiden hallituksen voivat käsitellä, voidaanko Kreikan kanssa aloittaa neuvottelut."

Täytyy olla todella lapsenuskoinen tomppeli, joka ilmeisen tosissaan väittää että persut nyt kampeaisivat ensi Suomen kannan nurin ja sitten vielä sitä kautta koko EU:n kannan nurin. Ei voi muuta todeta kuin että joka noin ajattelee ei tajua politiikan sisällöstä yhtään mitään.

Mutta kuule Kevflat. Sovitaan niin että jos sinä olet oikeassa ja Suomen kanta kääntyy, niin minä en kirjoita tänne enää koskaan. Mutta jos minä olen oikeassa niin silloin sinä et kirjoita tänne viikkoon. Siis näitä sinun typeriä "Antipersu sitä ja Anipersu tätä" aloituksia. Sopiiko?

Sinänsä suuret luulot itsestä ja omista mahdollisuuksista näkyvät kyllä myös siinä mitä kaikkea te pölhöpersut olette tällä palstalla uhonneet. Milloin olette olleet erottamassa YLEn toimittajia, milloin häätämässä pois Suomen mamuja, milloin antamassa tukea Korean telakkaisännille, milloin poistamassa pakkoruåtsia ja milloin mitäkin. Yksikään noista "uholuista" ei ole toteutunut. Eikä muuten edes toteudu.

Huvittava esimerkki tästä on myös Halla-ahon valita EU-parlamenttiin. Silloin te toitotitte kuinka nyt Eiran prinssi iskee nyrkkiä pöytään ja koko touhu muuttuu. Ette ottaneet kuuleviin korviin sitä, että Halla-ahon ääniosuus EU-parlamentissa on 0,13 prosenttia, joten sillä ei kovin suurta "pöytää" rikki taota. Vakuutitte että kohta alkaa tapahtumaan.

Ja mitä nyt on sitten tapahtunut? Ei yhtään mitään. Muuta kuin että Halla-ahon pomona on negrumuslimi. Muuten Halla-aho on EU:ssa lohkossa "ynnä muut riviedustajat". Vai voisiko joku teistä palstan pölhöpersuista listata tähän Halla-ahon "eurosaavutukset"....

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
        Maailman menoa
        138
        3819
      2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
        Maailman menoa
        336
        2954
      3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
        Tv-sarjat
        8
        1855
      4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
        Suomalaiset julkkikset
        5
        1588
      5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
        Tv-sarjat
        4
        1069
      6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
        Ikävä
        71
        924
      7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
        Kaste
        38
        854
      8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
        Ikävä
        44
        764
      9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
        Ikävä
        65
        731
      10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
        Kuhmo
        22
        708
      Aihe