Olen pahoillani jos olen jotenkin loukannut sinua. Minun ei ollut tarkoitus tehdä niin. Minun oli tarkoitus antaa sinulle vain parasta. Haluaisin että olet onnellinen. En ole edes varma missä tein väärin, mutta jos se loukkasi sinua, en anna sitä koskaan itselleni anteeksi. En voi tietää, mitä ajattelet, koska et halua nähdä minua enää koskaan. Ehkä idiooteille ei ole luotu onnellisuutta... En ole onnellinen ilman sinua.
Olen pahoillani
3
250
Vastaukset
- kannattaapyytää
Voisit laittaa tämän ihan irl, kyseiselle henkilölle. Silloin hän varmasti saisi sinun pahoittelun ja anteeksi pyydön vastaan. Itse arvostaisin todella paljon jos minua loukannut ihminen pyytäisi edes anteeksi. Minä olen pyytänyt anteeksi. En tiedä onko sillä hänelle mitään merkitystä, mutta minä pystyn jatkamaan elämääni helpommin kun tiedän pyytäneeni. Hän varmasti miettisi asiaa myös eri tavalla jos kertoisit hänelle miksi tunnet itsesi idiootiksi, selvittäisitte asiat sekä rehellisesti toisit esille asian että et ole onnellinen ilman häntä.
- Tarinamme
En minäkään ilman sinua...
- Anonyymi
Mita mi loca 😘
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392105Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1891565- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886