Olen pahoillani jos olen jotenkin loukannut sinua. Minun ei ollut tarkoitus tehdä niin. Minun oli tarkoitus antaa sinulle vain parasta. Haluaisin että olet onnellinen. En ole edes varma missä tein väärin, mutta jos se loukkasi sinua, en anna sitä koskaan itselleni anteeksi. En voi tietää, mitä ajattelet, koska et halua nähdä minua enää koskaan. Ehkä idiooteille ei ole luotu onnellisuutta... En ole onnellinen ilman sinua.
Olen pahoillani
3
391
Vastaukset
- kannattaapyytää
Voisit laittaa tämän ihan irl, kyseiselle henkilölle. Silloin hän varmasti saisi sinun pahoittelun ja anteeksi pyydön vastaan. Itse arvostaisin todella paljon jos minua loukannut ihminen pyytäisi edes anteeksi. Minä olen pyytänyt anteeksi. En tiedä onko sillä hänelle mitään merkitystä, mutta minä pystyn jatkamaan elämääni helpommin kun tiedän pyytäneeni. Hän varmasti miettisi asiaa myös eri tavalla jos kertoisit hänelle miksi tunnet itsesi idiootiksi, selvittäisitte asiat sekä rehellisesti toisit esille asian että et ole onnellinen ilman häntä.
- Tarinamme
En minäkään ilman sinua...
- Anonyymi
Mita mi loca 😘
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1186346Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696030Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1201411- 121251
- 1871098
- 59897