Olen pahoillani jos olen jotenkin loukannut sinua. Minun ei ollut tarkoitus tehdä niin. Minun oli tarkoitus antaa sinulle vain parasta. Haluaisin että olet onnellinen. En ole edes varma missä tein väärin, mutta jos se loukkasi sinua, en anna sitä koskaan itselleni anteeksi. En voi tietää, mitä ajattelet, koska et halua nähdä minua enää koskaan. Ehkä idiooteille ei ole luotu onnellisuutta... En ole onnellinen ilman sinua.
Olen pahoillani
3
302
Vastaukset
- kannattaapyytää
Voisit laittaa tämän ihan irl, kyseiselle henkilölle. Silloin hän varmasti saisi sinun pahoittelun ja anteeksi pyydön vastaan. Itse arvostaisin todella paljon jos minua loukannut ihminen pyytäisi edes anteeksi. Minä olen pyytänyt anteeksi. En tiedä onko sillä hänelle mitään merkitystä, mutta minä pystyn jatkamaan elämääni helpommin kun tiedän pyytäneeni. Hän varmasti miettisi asiaa myös eri tavalla jos kertoisit hänelle miksi tunnet itsesi idiootiksi, selvittäisitte asiat sekä rehellisesti toisit esille asian että et ole onnellinen ilman häntä.
- Tarinamme
En minäkään ilman sinua...
- Anonyymi
Mita mi loca 😘
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1004492- 272385
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082184- 2002179
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4061903- 1691493
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321075Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850