Olen pahoillani jos olen jotenkin loukannut sinua. Minun ei ollut tarkoitus tehdä niin. Minun oli tarkoitus antaa sinulle vain parasta. Haluaisin että olet onnellinen. En ole edes varma missä tein väärin, mutta jos se loukkasi sinua, en anna sitä koskaan itselleni anteeksi. En voi tietää, mitä ajattelet, koska et halua nähdä minua enää koskaan. Ehkä idiooteille ei ole luotu onnellisuutta... En ole onnellinen ilman sinua.
Olen pahoillani
3
245
Vastaukset
- kannattaapyytää
Voisit laittaa tämän ihan irl, kyseiselle henkilölle. Silloin hän varmasti saisi sinun pahoittelun ja anteeksi pyydön vastaan. Itse arvostaisin todella paljon jos minua loukannut ihminen pyytäisi edes anteeksi. Minä olen pyytänyt anteeksi. En tiedä onko sillä hänelle mitään merkitystä, mutta minä pystyn jatkamaan elämääni helpommin kun tiedän pyytäneeni. Hän varmasti miettisi asiaa myös eri tavalla jos kertoisit hänelle miksi tunnet itsesi idiootiksi, selvittäisitte asiat sekä rehellisesti toisit esille asian että et ole onnellinen ilman häntä.
- Tarinamme
En minäkään ilman sinua...
- Anonyymi
Mita mi loca 😘
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221