Taidan olla täysi uuno, olen luullut että noin 50 km pitkä tie Imatralta Lappeenrantaan on kaksikaistainen moottoritie- tai moottorotitieliikennetie, tänään siellä tuli äkkiä vastaan (samaan suuntaan) satasen alueella traktori, jonka peräkärryssä oli heinäpaaleja, nopeus varmaan sallitut 40 km/h.
Olenko ymmärtänyt kyseisen satasen tien väärin?
Hävettäääääääääää! Korjaan tapani ja ajatukseni.
Imatra - Lappeenranta tie
Hävettää-hirveästi
6
261
Vastaukset
- dipadaii
Milloin on alettu rakentaa kaksikaistaisia moottoriteitä?
Tuosta moottorotitieliikennetie:stä en ole koskaan edes kuullut!- liiannopeakehitys
Landepaukku kännissä waltralla vaeltaa!
- diipadaii
Se on kaksikaistainen moottoriliikennetie. Sitä ei ole merkitty moottoritieksi .
- diipadaii
ich-bin kirjoitti:
Kyllä tuo Google Mapsin mukaan on kaksiajoratainen nelikaistainen tie.
Niinpäs onkin mutta moottoritie se ei ole.
diipadaii kirjoitti:
Niinpäs onkin mutta moottoritie se ei ole.
Kysymys lähinnä kuuluu, onko se moottoriliikennetie. Jos on, ei ole pahemmin traktoreilla tielle asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671222- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99622
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574