Moi te siellä. Eli mulla on vähän ongelmia. Eli olen siis menossa tänä vuonna kutoselle, ja kaikki meiän luokan pojat näyttää aina jotenkin niin hyvän näkösiltä ja cooleilta. Ja mäki haluisin näyttää coolilta. Ja myös jotkut on haukkunu sitä että mun paras kaveri on tyttö. Äiti ja iskä on sanonu et mun pitäis olla enemmän poikien kanssa mut jostain syystä ne ei vaan ota mua mukaan tai sit se johtuu siitä että ne tappelee aika paljon enkä haluu joutuu tappeluun. Mitä mä teen. AUTTAKAA!
Ongelmia apua
6
113
Vastaukset
- 11v
Voiko joku vastata?
- 11v
Voiko joku nyt iha oikeesti vastata!!!!???
- enosaamuutaneuvoa
Minusta siinä ei ole mitään ongelmaa,vaikka kaverina on tyttö.Jos pojat tappelee,niin parempikin pysyä pois siitä kuviosta.Tuosta cooliudesta..voithan laittaa itseäsi vähän coolimmaksi esim.hiukset ja vaatteet. :)
Okei eli nyt kerron miten oot cool koulussa.
1. Pitää olla laiha
2.Älä syö koulus
3. Käytä muodis olevii vaatteit ja instagramissa on semmonen tyyppi kun style nii sen kuvist näkee mitkä vaatteet on muodis. Ei siis kaikkee ja sun kannattaa kattoo et millasii vaatteit ihmiset käyttää.
4.Heruta
5. Juo energiajuomii
6. Meikkaa
7. Älä käytä talvel pipoo hanskoi ja ulkohousui
8. Käytä laukkuu koululaukkuna
9. Laittaudu viimesen päälle kouluun
10. Voit tulla kysyy mult muuta jos haluut ja mun snap on aadiskoo ig on aadis.k jompaan kumpaan igs dires ja snapis voit kysyy muuta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005017471- 2282608
- 262571
- 1591889
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158- 751153
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145