ratsastin viime kerralla puoliverisellä hevosella. mutta minua pelotti koska en ollut ikinä mennyt sillä ja minun pitäisi ensi kerralakin mennä sillä. en uskalla ravata enkä laukata sillä voisitteko kertoa onko puoliverisen hevosen askellajit pehmeitä vai pommpusia?
onko puoliverisen hevosen ravi helppoa?
3
94
Vastaukset
- zip---
riippuu täysin hevosesta. puoliverisiä on niin paljon erilaisia.
- sifle
Kysäse opettajaltaan ja kerro pelostasi. Hän auttaa kyllä :) ja lähdet vain rohkeasti ravaamaan, niin siitä se lähtee
- tyttö13
Riippuu täysin hevosesta. Toisilla pehmeät lennokkaat liikkeet toisilla kamalan pomppuiset. Mutta jos sattuu että sinusta tuntuu että ravi on tosi iso ja pomppuinen kannattaa vain istua rennosti satulasta (älä siis jännitä kroppaasi). Jutelle tunnin pitäjäsi kanssa! :) Se voisi auttaa. Yleisesti ihan kivat askeleet pv:eillä on, mutta jos olet tottunut menemään esim shetulla niin kyllä alkuun saattaa tulla pieni järkytys :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2676248- 506130
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?925794Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k405112Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️524804Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2264148Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43981- 1513666
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!393242Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283163