ratsastin viime kerralla puoliverisellä hevosella. mutta minua pelotti koska en ollut ikinä mennyt sillä ja minun pitäisi ensi kerralakin mennä sillä. en uskalla ravata enkä laukata sillä voisitteko kertoa onko puoliverisen hevosen askellajit pehmeitä vai pommpusia?
Vastaukset 3
- zip---
riippuu täysin hevosesta. puoliverisiä on niin paljon erilaisia.
- sifle
Kysäse opettajaltaan ja kerro pelostasi. Hän auttaa kyllä :) ja lähdet vain rohkeasti ravaamaan, niin siitä se lähtee
- tyttö13
Riippuu täysin hevosesta. Toisilla pehmeät lennokkaat liikkeet toisilla kamalan pomppuiset. Mutta jos sattuu että sinusta tuntuu että ravi on tosi iso ja pomppuinen kannattaa vain istua rennosti satulasta (älä siis jännitä kroppaasi). Jutelle tunnin pitäjäsi kanssa! :) Se voisi auttaa. Yleisesti ihan kivat askeleet pv:eillä on, mutta jos olet tottunut menemään esim shetulla niin kyllä alkuun saattaa tulla pieni järkytys :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402586
- 551072
- 66921
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t53867Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227783T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin11710Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️61691- 49634
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81617- 65613