Olenko vampyyri

Vampire04

Oonko vampyyri koska himoitsen verta syön lihaa ja oon nopee. Mun kaverille tuli 2vuotta sitten paperihaava sormeen ja mä menin ja imin sitä. Yrjöön jos syön kasviksia. Onko teillä mitään tällasta.

12

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäpäminäpäminä

      Joo. Nukun päivät roikkumalla pää alaspäin katosta.

    • oma.hoitajasi

      Et ole. Olet nutcase.

    • rigs

      Tulkaa kikkiin juttelemaan jos on kysyttävää (olen vampyyri) kik nimeni on rigsuuuh

    • jii.juhala

      varmasti olet.onko silmäsi aamuisin punaset ja hengaatko öisin nuorten naisten ikkunan takana kuola valuen.vain vaarna auttaa!

    • sfghbdtjmksg

      Voi vitun penikat menkää hoitoon saatana! Ja pyytäkää että äitinne poikakaveri hakkaa teidät!

    • neitidracula

      Olet. Tervetuloa keskuuteemme.. Minä olen vampyyri. Sano vain päivää neitidraculalle!

    • neitidracula

      Olet. Tervetuloa keskuuteemme.. Sano päivää ihmisille kadulla, ettet jää kiinni 04 ;)

    • neitidracula

      Olet. Tervetuloa keskuuteemme... Muista tervehtiä vastaantulevia ihmisiä kadulla, ettet jää kiinni ;)
      Njääh... empä tiedä, ehkä kuvittelet koska olet n. 10v ..

    • Et. Vain lapsellinen.

    • alaelää

      Raudanpuute anemia lähtee apteeksissa . Rautatabletteja . Jotkut syö kuraa ja kiviä puutteeseen. Vichyvettä muutama pullo viikossa ja pinaattikeittoa saa pakasteesta . Persiljanippuja . Kyllä helpottaa. Ihmisen ja eläimen veri on oikeesti kiellettyä ruokaa . Veressä on kaikki taudit kuten Hiv tartunnatkin . Eläintenkin taudit tarttuu veriteitse. Teurasjätteiden syöttäminen lehmille tartutti hullunlehmäntaudin lehmiin lampaista . Joten on väliä mitä syö . Älä siis syö tauteja . Toisessa ihmisessä voi olla Aids hepatiitti syöpä malaria ameeba isorokko tuberkuloosi mitä tahansa ja sehän näkyy verinäytteissä . Veriset lihat on väärin tehty. Eläimistä kuuluu valuttaa veret pois . Verimakkarat kuuluu osastolle Egyptin faaraot poppamiehet Afrikkaan. Poppamiehet alkuasukkaat voi noituudessaan lentääkin manata eläimiä juovat elukoitten verta suoraan sen kaulasta kun teurastavat. Nämä on woodoota. Noituus on tuhoisaa demonista . Älä siis palvo demoneja . Jeesus sovitti syntisi ristillä olet saanut anteeksi . Ei kannata leikkiä pahalla . Ennemmin auta toisia tai etsi hyvä luontoharrastus kuten luontokuvaus tai retkeily kalastus . Polta videot joilla on näitä kauhuvampyyrijuttuja . Älä pilaa elämääsi . Käy verinäytteellä veriarvot ja bakteerit .

      • outoutta

        Mitä ihmettä tällä palstalla oikein tapahtuu? :D


    • PalavaPensas

      Olen uskova ja kehoitan sinua, että ota todesta Jeesuksen sanat:
      Tule, seuraa m inua !
      Pääset vapaaksi ja saat syntyä uudesti ylhäältä Jumalan, valkeuden lapseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe