Oonko vampyyri koska himoitsen verta syön lihaa ja oon nopee. Mun kaverille tuli 2vuotta sitten paperihaava sormeen ja mä menin ja imin sitä. Yrjöön jos syön kasviksia. Onko teillä mitään tällasta.
Olenko vampyyri
12
182
Vastaukset
- Minäpäminäpäminä
Joo. Nukun päivät roikkumalla pää alaspäin katosta.
- oma.hoitajasi
Et ole. Olet nutcase.
- rigs
Tulkaa kikkiin juttelemaan jos on kysyttävää (olen vampyyri) kik nimeni on rigsuuuh
- jii.juhala
varmasti olet.onko silmäsi aamuisin punaset ja hengaatko öisin nuorten naisten ikkunan takana kuola valuen.vain vaarna auttaa!
- sfghbdtjmksg
Voi vitun penikat menkää hoitoon saatana! Ja pyytäkää että äitinne poikakaveri hakkaa teidät!
- neitidracula
Olet. Tervetuloa keskuuteemme.. Minä olen vampyyri. Sano vain päivää neitidraculalle!
- neitidracula
Olet. Tervetuloa keskuuteemme.. Sano päivää ihmisille kadulla, ettet jää kiinni 04 ;)
- neitidracula
Olet. Tervetuloa keskuuteemme... Muista tervehtiä vastaantulevia ihmisiä kadulla, ettet jää kiinni ;)
Njääh... empä tiedä, ehkä kuvittelet koska olet n. 10v .. Et. Vain lapsellinen.
- alaelää
Raudanpuute anemia lähtee apteeksissa . Rautatabletteja . Jotkut syö kuraa ja kiviä puutteeseen. Vichyvettä muutama pullo viikossa ja pinaattikeittoa saa pakasteesta . Persiljanippuja . Kyllä helpottaa. Ihmisen ja eläimen veri on oikeesti kiellettyä ruokaa . Veressä on kaikki taudit kuten Hiv tartunnatkin . Eläintenkin taudit tarttuu veriteitse. Teurasjätteiden syöttäminen lehmille tartutti hullunlehmäntaudin lehmiin lampaista . Joten on väliä mitä syö . Älä siis syö tauteja . Toisessa ihmisessä voi olla Aids hepatiitti syöpä malaria ameeba isorokko tuberkuloosi mitä tahansa ja sehän näkyy verinäytteissä . Veriset lihat on väärin tehty. Eläimistä kuuluu valuttaa veret pois . Verimakkarat kuuluu osastolle Egyptin faaraot poppamiehet Afrikkaan. Poppamiehet alkuasukkaat voi noituudessaan lentääkin manata eläimiä juovat elukoitten verta suoraan sen kaulasta kun teurastavat. Nämä on woodoota. Noituus on tuhoisaa demonista . Älä siis palvo demoneja . Jeesus sovitti syntisi ristillä olet saanut anteeksi . Ei kannata leikkiä pahalla . Ennemmin auta toisia tai etsi hyvä luontoharrastus kuten luontokuvaus tai retkeily kalastus . Polta videot joilla on näitä kauhuvampyyrijuttuja . Älä pilaa elämääsi . Käy verinäytteellä veriarvot ja bakteerit .
- outoutta
Mitä ihmettä tällä palstalla oikein tapahtuu? :D
- PalavaPensas
Olen uskova ja kehoitan sinua, että ota todesta Jeesuksen sanat:
Tule, seuraa m inua !
Pääset vapaaksi ja saat syntyä uudesti ylhäältä Jumalan, valkeuden lapseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486217
- 431634
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes361245- 45988
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320963Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45883Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13879Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384846Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14837Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75835