Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pohjola-Leiri

NHLisMyDream

Oon 13v kiekkojunnu pohjosesta.
Mä haluisin Pohjola-leirille kovasti, mutta en tiedä miten sinne pääsee. Oon isän mielestä kehittyny huimasti jääkiekossa ja oonki pelannu sitä vasta 4 vuotta. Mutta tuo leiri olisi yksi asia minkä haluisin toteutuvan.

11

3066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8vreeniä

      et tule pääsemään. olet reenannut liian vähän

      • nappaakotreeni

        Eipä ole kiinni siitä että onko reenannut 4, 6 tai 10 vuotta vaan lähinnä kuinka se reeni on "tarttunut". Moni treenaa 10 vuotta eikä ole läheskään samaĺla tasolla kuin joku lahjakkaampi joka on treenannut 5 vuotta.


    • zamponi

      Ainakin pääkaupunkiseudulla pohjolaleirille pääsy on melkoista politiikkaa, mutta en tiedä miten pohjoisessa. Muista, että pettymykset kuuluu urheiluun, jos ei vielä onnista. Nythän on ollut näitä tapauksia, kun on hyysätty sinne c - b junioreihin asti niin ekasta " ei" sanasta tulee sitten drop outti. Jos kunnon aikuissarjoihin tähtää niin pidä huolta että olet mieluumminkin siinä b iässä viimeistään siellä ykköskentässä.

      • Hockey1

        Juuri näin ,periksi ei kannata antaa.


    • entinenseppä

      Moi. Kiva kuulla, että olet jo kuitenkin pelannut nejä vuotta. Älä välitä näistä typeristä lausuinnoista, sillä aloitusikä ohjatuissa harjoituksissa on 7-10v. Jotkut tosin ovat jo syntyessään urheilullisesti lahjakkaita, joille opetus tarttuu nopeammin kuin toisilla. Älä ota mitään realistista tavoitetta, että se olisi joku pohjola-leiri vaan itsesi kehittyminen joukkuepelaajaksi on huomattavasti tärkeämpi asia. Monestakaan siellä olleista ei ole koskaan tullut mitään huippustaraa., pääasia on nauttia siitä mitä tekee.

    • Terojamä28

      Pohjola leiri varmasti kiva liiton tapahtuma. Tärkeintä on pitkäjänteinen työ. Ja älä hötkyile vaan pelaa jengissä jossa saat pelata. Pohjola ja jääkiekko(liitton)kerhon heikkous on kun eivät pysty pitämään laajempaa massaa kiekossa kiinni mistä lopulta löytyy kovia pelimihiä. Pyöritetään niitä muutamaa peluria, koska onhan liiton skoutsien saatava tulosta. Mutta panosta pitkäjänteiseen hyvään säännöllisseen harjoitteluun.

      • Äläluovuta

        Ja kannattaa muistaa yksi Suomalainen huippu pelaaja ei ollut näissä leirityksissä, asenne ja motivaatio ratkaisee aina enemmän kuin hieno kärkikynä. Itse arvostan pelaajaa joka yrittää ja antaa aina kaikenssa pelille ja joukkueelle, riistää , raataa, peittää ja haluaa oikeasti pelata. Reenaa paljon omatoimisesti ja pidä asenne kohdallaan niin kaikki on mahdollista. Niin teki 8 ja takki hallin kattoon.


    • Junnukoutsi

      Pohjoisessa on jääkiekkoilijan hyvä olla. Oulun Kärpät on tuottanut koko ajan kovia pelureita junnusarjoihin(kin), Jos ei ole liian kaukana niin otappa yhteyttä tuonne tai muutenkin jos pääsee mukaan hyvää valmennukseen niin siitä se lähtee. Hyvät tavoitteet sulla on. Tsemppiä vaan.

    • Tjari

      Kannattaa lukee jääkiekkoliiton sivuilta tietoa leireistä jos et tiiä. Mut kuitenki jotkut reenaa vuoteen enemmän ku jotkut kolmeen t pohjola-leirin käynyt

      • Hockey1

        Itse Fennia-leirin(ent. Pohjola) käynyt ja täällä me kirjoitellaan jääkiekosta.


    • Anonyymi

      En edes jaksanut lukea edellisiä kommentteja, mutta aikoinaan Harri Aholan alaisuudessa moisessa sirkuksessa olleena anna muutaman vinkin, vaikka maailma onkin muuttunut 90-puolenvälin ja satojen rommi ja kaljapullojen jälkeen:

      1: Harri on pelle
      2: Lue edellinen.
      3. Koko touhu on kunnon sirkusta
      4. 5000 e / kk veroja maksava kirjoittaa tätä. Harri ja kumppanit ei edes tiedä moisesta. Oikeus vie kaikki?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe