Pohjola-Leiri

NHLisMyDream

Oon 13v kiekkojunnu pohjosesta.
Mä haluisin Pohjola-leirille kovasti, mutta en tiedä miten sinne pääsee. Oon isän mielestä kehittyny huimasti jääkiekossa ja oonki pelannu sitä vasta 4 vuotta. Mutta tuo leiri olisi yksi asia minkä haluisin toteutuvan.

11

4130

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8vreeniä

et tule pääsemään. olet reenannut liian vähän

• nappaakotreeni

Eipä ole kiinni siitä että onko reenannut 4, 6 tai 10 vuotta vaan lähinnä kuinka se reeni on "tarttunut". Moni treenaa 10 vuotta eikä ole läheskään samaĺla tasolla kuin joku lahjakkaampi joka on treenannut 5 vuotta.

• zamponi

Ainakin pääkaupunkiseudulla pohjolaleirille pääsy on melkoista politiikkaa, mutta en tiedä miten pohjoisessa. Muista, että pettymykset kuuluu urheiluun, jos ei vielä onnista. Nythän on ollut näitä tapauksia, kun on hyysätty sinne c - b junioreihin asti niin ekasta " ei" sanasta tulee sitten drop outti. Jos kunnon aikuissarjoihin tähtää niin pidä huolta että olet mieluumminkin siinä b iässä viimeistään siellä ykköskentässä.

• Hockey1

Juuri näin ,periksi ei kannata antaa.

• entinenseppä

Moi. Kiva kuulla, että olet jo kuitenkin pelannut nejä vuotta. Älä välitä näistä typeristä lausuinnoista, sillä aloitusikä ohjatuissa harjoituksissa on 7-10v. Jotkut tosin ovat jo syntyessään urheilullisesti lahjakkaita, joille opetus tarttuu nopeammin kuin toisilla. Älä ota mitään realistista tavoitetta, että se olisi joku pohjola-leiri vaan itsesi kehittyminen joukkuepelaajaksi on huomattavasti tärkeämpi asia. Monestakaan siellä olleista ei ole koskaan tullut mitään huippustaraa., pääasia on nauttia siitä mitä tekee.

• Terojamä28

Pohjola leiri varmasti kiva liiton tapahtuma. Tärkeintä on pitkäjänteinen työ. Ja älä hötkyile vaan pelaa jengissä jossa saat pelata. Pohjola ja jääkiekko(liitton)kerhon heikkous on kun eivät pysty pitämään laajempaa massaa kiekossa kiinni mistä lopulta löytyy kovia pelimihiä. Pyöritetään niitä muutamaa peluria, koska onhan liiton skoutsien saatava tulosta. Mutta panosta pitkäjänteiseen hyvään säännöllisseen harjoitteluun.

• Äläluovuta

Ja kannattaa muistaa yksi Suomalainen huippu pelaaja ei ollut näissä leirityksissä, asenne ja motivaatio ratkaisee aina enemmän kuin hieno kärkikynä. Itse arvostan pelaajaa joka yrittää ja antaa aina kaikenssa pelille ja joukkueelle, riistää , raataa, peittää ja haluaa oikeasti pelata. Reenaa paljon omatoimisesti ja pidä asenne kohdallaan niin kaikki on mahdollista. Niin teki 8 ja takki hallin kattoon.

• Junnukoutsi

Pohjoisessa on jääkiekkoilijan hyvä olla. Oulun Kärpät on tuottanut koko ajan kovia pelureita junnusarjoihin(kin), Jos ei ole liian kaukana niin otappa yhteyttä tuonne tai muutenkin jos pääsee mukaan hyvää valmennukseen niin siitä se lähtee. Hyvät tavoitteet sulla on. Tsemppiä vaan.

• Tjari

Kannattaa lukee jääkiekkoliiton sivuilta tietoa leireistä jos et tiiä. Mut kuitenki jotkut reenaa vuoteen enemmän ku jotkut kolmeen t pohjola-leirin käynyt

• Hockey1

Itse Fennia-leirin(ent. Pohjola) käynyt ja täällä me kirjoitellaan jääkiekosta.

• Anonyymi

En edes jaksanut lukea edellisiä kommentteja, mutta aikoinaan Harri Aholan alaisuudessa moisessa sirkuksessa olleena anna muutaman vinkin, vaikka maailma onkin muuttunut 90-puolenvälin ja satojen rommi ja kaljapullojen jälkeen:

1: Harri on pelle
      2: Lue edellinen.
      3. Koko touhu on kunnon sirkusta
      4. 5000 e / kk veroja maksava kirjoittaa tätä. Harri ja kumppanit ei edes tiedä moisesta. Oikeus vie kaikki?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      171
      1583
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      256
      1096
    3. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      183
      762
    4. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      43
      711
    5. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      210
      695
    6. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      63
      665
    7. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      40
      576
    8. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      41
      557
    9. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      49
      553
    10. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      68
      540
    11. Sut.

Tuhotaan. :)
      Tunteet
      63
      513
    12. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      32
      511
    13. Yt:t kunnassa päättyi

Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul
      Lappajärvi
      58
      506
    14. Tulisitpa käymään joskus vielä

Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd
      Ikävä
      23
      479
    15. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      476
    16. Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi

Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.
      Ikävä
      26
      460
    17. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      69
      451
    18. Poromiehentien remontti ...

Mikä tilanne? mistä mennään
      Hyrynsalmi
      6
      443
    19. 24
      434
    20. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      22
      415
    Aihe