Auschwitzin, jo 94-v kirjanpitäjä tuomiolla

Oikeuden.armoton.käsi

Oikeuden pitkä käsi haki vanhan natsin vastaamaan teoistaan. Vaikkei hän nimenomaisesti itse "tappanut", hän oli osallinen tappamisessa ja uhrien omaisuuden ryöstöissä.

Juutalaisten ja muiden, natsien "alemmiksi ihmisiksi" määrittelemien, kuten vammaisten kansanmurhassa.

Hyväksyi tämän. Ihmisiä myös pidettiin kuin koe-eläiminä, joille ei kipujenkaan kohdalla suotu mitään sääliä, tai armoa. Mm. natsien harjoittamassa kaksostutkimuksessa, sekä silmätutkimuksissa.

Nykylääketiede perustui aiemmin paljolti juuri näihin natsien tutkimuksiin.

Tämän kaiken tuo, nyt kovin kiltin näköinen sakemanni aikoinaan hyväksyi.

Näin toimii Jumalakin rikostemme kohdalla: Hän ei tuomitse meitä yksin omista teoistamme, vaan myös siitä mihin olimme osalliset, eli minkä hyväksyimme, mitä kannatimme, minkä puolesta itse toimimme, antaen tukemme.

Jeesus sanoi myös jopa: "Teidän sanoistanne teidät tuomitaan." Eli tiukka on seulamme kerran Viimeisellä tuomiolla.

"Auschwitzin kirjanpitäjälle neljän vuoden vankeustuomio

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1436856351550.html

Oskar Gröning vastasi Auschwitzin tuhoamisleirin kirjanpidosta. Hän sai neljän vuoden vankeustuomion. Kuva oikeudenkäynnistä Saksan Lüneburgissa. (KUVA: POOL)

Saksalainen tuomioistuin on tuominnut Auschwitzin keskitysleirin kirjanpitäjän, 94-vuotiaan Oskar Gröningin, neljäksi vuodeksi vankeuteen.
Gröning itse ei tappanut ketään, mutta hän sai tuomion osallisuudesta 300 000 juutalaisen murhaan.

Gröning toimi kirjanpitäjänä Auschwitzin keskitysleirillä Puolassa. Hänen vastuullaan oli vankien rahojen kerääminen ja laskeminen sekä toimittaminen natsijohdolle Berliiniin.

Oikeudenkäynti alkoi huhtikuussa. Gröning itse on myöntänyt olevansa moraalisesti vastuussa. Hän sanoi aiemmin tässä kuussa, ettei hänellä ole oikeutta pyytää anteeksi holokaustin uhreilta vaan vain Jumala voi antaa hänelle anteeksi.

Kyse saattaa olla viimeisestä suuresta oikeudenkäynnistä, joita natsien toimeenpaneman holokaustin vuoksi järjestetään.

Auschwitz-Birkenaussa tuhottiin noin 1,1 miljoonaa ihmistä vuosien 1940–1945 välillä, kunnes Neuvostoliiton joukot vapauttivat sen.

STT "

46

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietitätäseaito

      I' ei vapauta rikoksen teon tuomittavuudesta.

      • mietitätäseaito

        Ikä ei vapauta rikoksen tehneen syyllisyyttä. Muutoinhan rikos vanhenee.


      • Väärä.anteeksianto
        mietitätäseaito kirjoitti:

        Ikä ei vapauta rikoksen tehneen syyllisyyttä. Muutoinhan rikos vanhenee.

        Murha ei vanhene koskaan. Tässä kohdin on kysymys jopa joukkomurhasta, kansanmurhasta, etnisestä puhdistuksesta hirvittävissä, epäinhimillisissä oloissa.

        En koskaan lakkaa ihmettelemästä maailman anteeksiantoa saksalaisia kohtaan. Jo pian he taas huseerasivat maailmanpolitiikassa kuin parhaatkin ihmiset!

        Se koko kansa olisi joutanut kaltereiden taa!


    • gnrhnthnthnthnth

      Oskar Gröning on juutalainen

    • MissäLogiikka

      Jos murha ei vanhene koskaan niin millä perusteella tämä mies tuomittiin. Eihän hän murhannut ketään. Mies toimi kirjanpitäjänä jne. Moni juutalainen toimi myös kirjanpitäjänä, Kapoina, poistivat kultahampaita juutalaisilta, työnsivät heitä polttouuneihin yms. Eikö heidätkin pitäisi silloin tuomita samoin perustein. He myös keräsivät oman rotunsa matkalaukuista kaiken arvokkaan, luetteloivat ne ja antoivat Saksalaisille.

    • Öljymäen_hemmo

      Tekikö kirjanpitorikoksen? Kaikkia velkoja ei näytetty taseessa?

      Konttorirottahan tuo oli eikä tappomies. Holocaustin muiston ylläpitäminen saneli tuomion, eivät varsinaiset teot.

    • Jumala_tuomitsee

      Jumala tuomitsee ihmiset, ja ihmisen on hyvä tehdä parannus Jeesuksen opetuksen mukaan.

    • Jaqob

      Hitler halusi keventää tunnelmaa ja kertoi yleisölle ausch-vitsin. HA HA HAA HAA HAHHHAHHAAAA :DDDDD

      • Tuo oli varmaankin saata-nallinen säe.


    • bgfbgf

      Oskar Gröning tuli alunperin oma-aloitteisesti julkisuuteen. Häntä ärsytti se, että holokaustin kiistäjät olivat tulleet hänelle kasvotusten ja kirjallisesti väittämään, että mitään juutalaisten kansanmurhaa ei olisi tapahtunut, vaikka hän itse on ollut Auschwitzissa toimimassa ja näkemässä.

      • ssasasasas

        Miksi jutussa mainitaan 300 000 uhria ja muuten yli miljoona uhria.Oliko kysessä vain Auchwitz?


    • ItsekinMenisin

      Onnenpotku päästä vankilaan, jossa on turvallista olla, hyvät ruuat ja terveydenhoito. Tuossa iässä voisi joutua vaikka johonkin epäinhimilliseen vanhainkotiin.

      • töttöröööööö

        Ja ehkäpä tapaa siellä niitä juutalaisia jotka myös tekivät töitä natseille.
        Onkohan niitä muuten vankiloissa? Tuskimpa.


      • töttöröööööö kirjoitti:

        Ja ehkäpä tapaa siellä niitä juutalaisia jotka myös tekivät töitä natseille.
        Onkohan niitä muuten vankiloissa? Tuskimpa.

        Torvi taas toräytteli aivojensa haisevia tuetteita ihmettelevilla lukijoille!!
        Juutalaiset tekivät töitä pakotettuna eli orjina vailla palkkaa ja kunnollista ruokaa.


    • "...Hyväksyi tämän..."

      KORJAAN, LYHENNÄN LISÄÄN SEKÄ OIKOLUEN.

      Eteenpäin asiassa.

      Minä voin osoittaa aloituksen järjettömyyden havainnollisesti osoitan tai ainakin tulen osoittamaan, että ei Suomen eikä varmankaan minkään muunkaan valtion lakien mukaan ole rikosta asiassa tapahtunut ja siksi ilmaisen seuraavan osoittaakseni väitteeni todeksi (1)***** joudun ja olen siis juuri siksi pakoitettu kaikesta sydämestäni ilmaisemaan seuraavaa: "minäkin hyväksyn kaikki ne teot, jota kuitenkin aloituksessa vaaditaan rangaistavaksi tai kannustetaan rankaisuun ja olipa kauniisti tehty!! sillä syytetty ei ole syyllistynyt mihinkään rikokseen, joten niiden hyväksyminen on helppoa" joudun kuitenkin tähän kaikkeen kansalaisena harmikseni osallistumaan, koska olen huolestunut Kansalaistemme oikeuden ja lainkäytön ymmärryskyvystä!
      Vaikka itse asiassa uhri ,ei niinkään tekijä minusta kuitenkaan jota väitettäisiinkin, jonkinlaiseksi "Hyväksyjäksi" Ei hänen "hyväksymisellään" tai "hylkäämisellään" ole merkitystä ja näin ollen asia on täysin vailla järkeä, asian kaikilla tasoilla, mitä ikinä on juridisesti löydettävissä.

      Juridiseksi ongelmaksi niin ikään jää SE - ( -koska ei kuitenkaan ole teosta, sanomisesta, kehottamisesta tai minkäänlaisesta avunannosta ainakaan sodan jälkeen syntyneeltä asiassa olevan, joka olisi tästä muodostunut väkivallan teoksi tai muuksi törkeämmäksi rikokseksi - (2)***** Viittaan kohtaan edellä jossa ilmoitin hyväksyväni teot, (juridisen pakon sanelemana, suojellakseni kansamme oikeustajua, - näin ilmaistakseni asiantilan).

      Niin ikään miten oikeus määrittelee tämän ns. "hyväksymisen" rikollisena tekona, onko kysymys käytännössä kuitenkin "vähän samanlaisesta hyväksymisestä, kun pankkineiti hyväksyy rosvon säkkiin pankissa pinoamaan seteleitä, häntä samalla osoitettaessa haulikolla?" Tai toisaalta, onko ns. "hyväksyjä" ollut "Hyväksyjänä niin ratkaisevassa asemassa, ettei rikosta olisi voinut tapahtua, ellei hän olisi omassa henkilökohtaisessa persoonassaan ollut asiaa ns. "hyväksymässä" oliko hän siis ns. "toimeksiantajalle" korvaamaton?

      terveisin: -masson.

      • dsdsdsdsdsss

        Mee hoitoon! toi kirjoituksesi selitti kaiken persoonastasi.


      • dsdsdsdsdsss kirjoitti:

        Mee hoitoon! toi kirjoituksesi selitti kaiken persoonastasi.

        Hienoa!!

        Lisää yhtä hienoja kommentteja!!

        Arvostan erityisesti Herra "dsdsdsdsdsss" syvällisyyttä. Hän hyvin ytimekkäästi kertoi oman näkemyksensä.

        Mennään kuitenkin taas eteenpäin ja mitä seuraavaksi? Jos joku haluaa kertoa lisää uusia näkemyksiä tai oliko tässä nyt sitten se kaikki?

        Jos oli niin asiat ovat paremmin, kuin hyvin. Kiitokset kritiikistä. Se laittoi minut oikein kunnolla ajattelemaan. :)) heh, heh


      • dsccccccccccccxw

        Taidat ollakin jo avohoidossa?,vai? Töissä et ainakaan ole.


      • dsccccccccccccxw kirjoitti:

        Taidat ollakin jo avohoidossa?,vai? Töissä et ainakaan ole.

        Ei nyt puhut taas sekavia. Maksan ja ole maksanut enemmän veroja, kun Sinä. Voihan olla niin, että olet rikas, mutta todennäköisyyksillä jos arvioidaan olet köyhä sielulisesti, kuin myös taloudellisesti. Pystyisitkö teoriassa tämän esim. alku syksyn aikana pienen realisoinnin jälkeen saamaan miljoonan kasaan, niin että et ole minnekään velkaa, minä todennäköisesti pystyisin, mutta sinä et pysty siitä olen varma. Mitä työn tekoon tulee se ei ole itsetarkoitus vaan sillä kerätään varoja ja maksetaan veroja joita minä olen varmasti enemmän maksanut kuin sinä loinen. Kyllä Sinut tiedetä. Katso yhteiskunnassa on merkitystä veronmaksaminen ei se kuinka paljon sinä juntti teet töitä, turhia töitä. Ymmärsitkö? Oletettavasti et. Saman tekevää.


      • szszaaaaae
        saulmasson kirjoitti:

        Ei nyt puhut taas sekavia. Maksan ja ole maksanut enemmän veroja, kun Sinä. Voihan olla niin, että olet rikas, mutta todennäköisyyksillä jos arvioidaan olet köyhä sielulisesti, kuin myös taloudellisesti. Pystyisitkö teoriassa tämän esim. alku syksyn aikana pienen realisoinnin jälkeen saamaan miljoonan kasaan, niin että et ole minnekään velkaa, minä todennäköisesti pystyisin, mutta sinä et pysty siitä olen varma. Mitä työn tekoon tulee se ei ole itsetarkoitus vaan sillä kerätään varoja ja maksetaan veroja joita minä olen varmasti enemmän maksanut kuin sinä loinen. Kyllä Sinut tiedetä. Katso yhteiskunnassa on merkitystä veronmaksaminen ei se kuinka paljon sinä juntti teet töitä, turhia töitä. Ymmärsitkö? Oletettavasti et. Saman tekevää.

        Et vastannut kysymykseen! uudistan oletko avohoidossa vai hoitolassa potilaana mielenterveydellisistä syistä?
        Veikkaan että olet ainakin maanis depressiivinen ja päihdehakuinen todennäköisesti sekakäyttäjä.Huumeetkaan eivät ole sinulle vieraita!!!
        Harvoin joutuu lukemaan niin sekaista tekstiä kuin sinä kirjoitat.


      • szszaaaaae kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseen! uudistan oletko avohoidossa vai hoitolassa potilaana mielenterveydellisistä syistä?
        Veikkaan että olet ainakin maanis depressiivinen ja päihdehakuinen todennäköisesti sekakäyttäjä.Huumeetkaan eivät ole sinulle vieraita!!!
        Harvoin joutuu lukemaan niin sekaista tekstiä kuin sinä kirjoitat.

        Te olette pahasti vinksahtanut tapaus. Sekopää mene hoitoon Ihan oikeasti.

        Minulla on mahdollisuus aloittaa keskustelu, kuin myös lopettaa sen, jonka teenkin nyt Teidän kanssanne. Ei me olla tehty Sinunkauppoja, toiseksi en ilmaiseksi ala psykiatriksesi. Jos 100 euroa per viesti maksat, saatan harkita tai itse asiassa tartun toimeen heti, jos näet keskustelumme sen arvoiseksi. :))

        Ei vaan joku voi suostua 20 senttiä per rivi...

        Anna anteeksi, mutta voisitteko Te jo "ikään kuin väistyä" ja laittakaapa te veryttely pukunne päälle, lenkkitossut jalkaanne lähtekää kiireesti näppäimistöinenne, sinne äitinne perseeseen kasvamaan isoksi pojaksi!! ... juokse poika juokse!!

        ....sinne mistä tuletkin ja jonka jo mainitsinkin.

        huh huh olipa vahvasti sanottu, mutta olet ihan oikeasti ansainut tämä. :))


      • dssddsssssssssq
        saulmasson kirjoitti:

        Te olette pahasti vinksahtanut tapaus. Sekopää mene hoitoon Ihan oikeasti.

        Minulla on mahdollisuus aloittaa keskustelu, kuin myös lopettaa sen, jonka teenkin nyt Teidän kanssanne. Ei me olla tehty Sinunkauppoja, toiseksi en ilmaiseksi ala psykiatriksesi. Jos 100 euroa per viesti maksat, saatan harkita tai itse asiassa tartun toimeen heti, jos näet keskustelumme sen arvoiseksi. :))

        Ei vaan joku voi suostua 20 senttiä per rivi...

        Anna anteeksi, mutta voisitteko Te jo "ikään kuin väistyä" ja laittakaapa te veryttely pukunne päälle, lenkkitossut jalkaanne lähtekää kiireesti näppäimistöinenne, sinne äitinne perseeseen kasvamaan isoksi pojaksi!! ... juokse poika juokse!!

        ....sinne mistä tuletkin ja jonka jo mainitsinkin.

        huh huh olipa vahvasti sanottu, mutta olet ihan oikeasti ansainut tämä. :))

        Jahas Masson haluaa tehdä jo rahaa ja jopa psykiatrina..jep!!
        Jotenkin tuon psykiatrin mainitseminen alkoi tuntua luentevalta.Alkaa kysymyksiini ilmestyä piilotettuja vastauksia.Siis olet jotenkin suhteessa psykiatrian kanssa ja haluaisit siihen menetetyt rahat takaisin.Oikeasti ja vakuuttvaasti et ole kuitenkaan niitä rahoja itse maksanut vaan olet käyttänyt yhteiskunnan palveluja hyväksesi.Ei se mitään ,mutta on aika ovelaa yrittää saada yhteiskunnan rahoja takaisin toisilta toimimalla valepsykiatrina.Otit jotenkin sinulle sopivat viitekehyksen käyttöön.Psykiatri saul masson,heh kuulostaa vakuuttavalta jossei nämä aikaisemmat sekaiset kirjoituksesi olisi paljastaneet sinun olevan vastapuolella;potilaana heheheh


      • legioona88

        Ohimennen vaan:

        Olet ihan tärähtänyt.


      • Legioonalainen88
        dssddsssssssssq kirjoitti:

        Jahas Masson haluaa tehdä jo rahaa ja jopa psykiatrina..jep!!
        Jotenkin tuon psykiatrin mainitseminen alkoi tuntua luentevalta.Alkaa kysymyksiini ilmestyä piilotettuja vastauksia.Siis olet jotenkin suhteessa psykiatrian kanssa ja haluaisit siihen menetetyt rahat takaisin.Oikeasti ja vakuuttvaasti et ole kuitenkaan niitä rahoja itse maksanut vaan olet käyttänyt yhteiskunnan palveluja hyväksesi.Ei se mitään ,mutta on aika ovelaa yrittää saada yhteiskunnan rahoja takaisin toisilta toimimalla valepsykiatrina.Otit jotenkin sinulle sopivat viitekehyksen käyttöön.Psykiatri saul masson,heh kuulostaa vakuuttavalta jossei nämä aikaisemmat sekaiset kirjoituksesi olisi paljastaneet sinun olevan vastapuolella;potilaana heheheh

        Niin Te Siellä juuri!!

        "Jahas Masson haluaa tehdä jo rahaa ja jopa psykiatrina..jep!!

        "Jotenkin tuon psykiatrin mainitseminen alkoi tuntua luentevalta.Alkaa kysymyksiini ilmestyä piilotettuja vastauksia.Siis olet jotenkin suhteessa psykiatrian kanssa ja haluaisit siihen menetetyt rahat takaisin.Oikeasti ja vakuuttvaasti et ole kuitenkaan niitä rahoja itse maksanut vaan olet käyttänyt yhteiskunnan palveluja hyväksesi.Ei se mitään ,mutta on aika ovelaa yrittää saada yhteiskunnan rahoja takaisin toisilta toimimalla valepsykiatrina.Otit jotenkin sinulle sopivat viitekehyksen käyttöön.Psykiatri saul masson,heh kuulostaa vakuuttavalta jossei nämä aikaisemmat sekaiset kirjoituksesi olisi paljastaneet sinun olevan vastapuolella;potilaana heheheh"


    • EpäileväTuomas2

      Auschwitz-Birkenaussa tahti on ollut hirveä, yli 600 juutalaista kaasutettiin sekä sitten poltettiin joka päivä viiden vuoden ajan. Sanon sille joka saksalaisten ahkeruutta sekä näitä lukuja jotenkin epäilee että hömpsispömpsis sullekkin vaan.

      • perustietoa

        Auscwitz oli toiminnassa kolme vuotta, ei viittä vuotta.


      • crdszzaaaaaaaaaac

        Eli pitäisi tappaa n 1000 ihmistä päivässä jotta tuo 1,1 miljoonaa tulisi täyteen.
        Kaasutus ehkä onnistuisi muttei polttaminen muutamalla uunilla.


      • qqqqqqqqaaaaaaaaaaawa

        Uuneja pitäisi olla tunnin polttoajalla per ruumis n 45 kpl.Oliko?
        Toki uunien ulkopuolellakin poltettiin kun tahti ei riittänyt.


    • Ukrainan Satanovissa surmattiin pogromeissa ( Ukrainan nationalistit) paljon juutalaisia , aikaisemmin sinne hyökkäsivät niin tataarit, kuin kasakat.

      " saksalaiset tuli Sataniv, 14 toukokuu 1942 lukitsivat 240 juutalaista kellariin, antaen heidän tukehtua. 1942, 210 juutalaista ammuttiin. Virallisesti saksalaiset surmasivat 800 ihmistä, joista suurin osa oli juutalaisia."


      Kuvia Satanovista. Minulla kiinnittyi huomio eityisesti kivityöskentelyyn, hautakivet ovat taideteoksia.

      https://www.google.fi/search?q=Satanov&espv=2&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CCcQsARqFQoTCLa948_GtMcCFcuKLAodbaYOjQ

    • MöllerF

      Onkohan nyt päässyt unohtumaan että euroopassa riehui viitisen vuotta sota. Muita kuin juutalaisia tapettiin moninkertaiset määrät. En vähättele juutalaisten kansanmurhaa mutta en hyväksy sitä että vain he ovat nostaneet itsensä jalustalle muut sotauhrit unohtaen. Ei ole myöskään mukavaa luettavaa kirjoissa nämä "juutalaisneuvostot" jotka jotkut hyvinkin halukkaasti tekivät yhteistyötä natsien kanssa. Monet juutalaiset kavalsivat toisia juutalaisia rahasta pelastaen oman nahkansa. Kaikkea helvetillistä ja moraalitonta tehtiin. Sodan jälkeen alkoi selvittelyt ja oikeudenkäynnit. Hollannistakin vain kaksi juutalaista (juutalaisneuvostosta) tuomittiin oikeudessa. Toiset tekivät todella halukkaasti natsien kanssa yhteistyötä kun taas toiset auttoivat juutalaisia "maanalla". Kaikki juutalaiset ei todellakaan olleet kunnon kansalaisia ja kunnioitettavia hyviä ihmisiä.
      Kaikkea sodassa sattuu eikä juutalaiset ole mikään poikkeus.

      • Höpönlöpön.Juutalaisia surmattiin etnisen taustan ja uskonnon takia.Kyseessä oli sotarikos ja kansanmurha.


      • Aivan oikein ystäväiseni, lainaus:

        "Sota oli aiheuttanut Kaakkois-Aasiassa ja Tyynenmeren alueella mittaamattomia tuhoja. Kiina oli raunioina, sen maatalous oli tuhoutunut, ja nyt uupuneen väestön edessä oli sisällissota, joka jatkuisi vuoteen 1949. Yli 20 miljoonaa maan asukasta kuoli. Kiinalaiset historiantutkijat ovat viime aikoina kasvattaneet tuota arviota lähelle 50 miljoonaa. 50–90 miljoonaa ihmistä oli paennut japanilaisia, eikä heillä enää ollut jäljellä kotia tai perhettä, jonka luo palata. Nämä lamaannuttavat kurjuuden mittasuhteet lähes jättävät varjoonsa vastaavat olosuhteet Euroopassa, jota niin ikään rasittivat poliittiset jännitteet."
        lainaus kiinni.

        Antony Beevor, Toinen mailmansota

        s. 947


        Minua surettaa Saksan kohtalo, myös monet heistä olivat uhreja ja Saksan kansa suunniteltiin tuhottavan Herra Morgenthaun suunnitelmissa, nälkään ja nälästä aiheutuvaan ruttoon. Ettei tässä tule mitään väärinkäsityksiä, niin saksalaisia olivat myös saksanjuutalaiset. Vaikka Roosevelt, joka oli yksi roisto lisää, kaikkihan sen ajan suurvaltojen johtajat olivat täysin psykopaatteja, jopa Churchill, jolle kuitenkin annan arvoa, kun hän ihmetteli Herra Rooseveltin toimia.


        Lopulta kylmä sota alkoi ja pelasti saksalaiset ja siinä samassa puhdistettiin Rooseveltin miehet USA:n hallinnosta, joista jotkut olivat jopa salaa olleet kommunistisen puolueen jäseniä USA siis parani pahimmasta, mutta vain hetkeksi, mutta se hetki oli ratkaiseva.

        Hitler piti itseään muka Preussilaisena. Minä sanon teille me suomalaisetkin vaikka kielemme on outo olemme paljon enemmän preussilaisia, kuin tämä itävaltalainen, roomalaiskatolinen itse itseään ihaileva maailmansodan veteraani. Niin ikään natsijohtajista kukaan ei ollut Preussilaisia luterilaisessa uskossa, vaan kaikki roomalaiskatolisista perheistä pää osin Baijerin juntteja siis sisäisesti Saksassa preussilaisten vastakohtina olut tuoppeineen ja nahka housuineen.

        Suomi liittyy Preussiin monella tavalla. Ensinäkin Itä-meren ja sen kaupan suhteen, toiseksi mm Turussa keskiajalla 1/3 osaa ihmisistä oli saksankielisiä, kuin myös hieman myöhemmin Viipurissa. Niin ikään itsenäisyytemme alussa olimme Saksaan sitoutuneet 1918 ja hallitsijamme olisi ollut nimellä Väinö I eli Fredrik Kaarle (Preussin prinssi).

        Suomen kuninkaaksi valittu 9.10.1918, ei astunut virkaan; ilmoitti 14.12.1918 luopuvansa tarjotusta asemasta

        Nämä kaikki hyväntahtoisesti kirjoitan, mutta tuntien teidät te suhtaudutte minuun vihamielisesti, koska en kirjoita siten kuten te haluaisitte tai suorastaa määräisitte ja teillähän on tapana vielä Mossadeinenne uhkailla ihmisiä. Minua on uhkailtu vilpillisin perustein, se on nöyrryttävää ja erittäin epämiellyttävää joku muukalainen sanoo minun omassa maassani mm näin " Jos alat vielä natziksi me tapetaan sunt!!" Tehkää vaan rikosilmoitus (höh mistä?)niin vaadin polisilta nähdä pärstäkertoimia, jotka ovat Israelin diplomaatti statuksella maassamme. Tunnista henkilön aivan 100%

        Zionistit, ette koe sellaista tunnetta lainkaan, kuin myötä tunne toista kenties vietontakin, mutta joka tapauksessa tapettavaa ihmistä. Ette tunne koska olette ihan sama sakkia, kuin Natzitkin, elikä narsistisesta persoonallisuus häiriöstä kärsivät, joilta puuttuu empatia kyky. Sen sijaan Teloitettiin kuka tahansa, minulla vaistomaisesti käy uhria sääliksi oli hän sitten kuka ja mitä vaan. Tuolla YouTubessa on filmejä hirtetyistä saksalaisista, jotka kaikki eivät olleet edes natzeja, kuten kenraalieversti Jodl ja teikäläiset vaan hurraa. Minulle on kotona opetettu, että nauraa ja iloita ei saa, eikä pilkata vainajaa, vaikka hän olisikin ollut pahinkin ja pirulisin vastustaja. Tämä ajatus on säilynyt katsokaa siis videopätkä ja lukekaa kirjoitukseni ja kertokaa rehellisesti miltä teistä tuntuu. Minä sen sijaan olen nähnyt teidän filminne, eikä tosiaan ole hyvältä tuntunut. http://www.saul-masson.info/search/label/Historia



      • qqqqqwwwwwwwwwwwq
        saulmasson kirjoitti:

        Aivan oikein ystäväiseni, lainaus:

        "Sota oli aiheuttanut Kaakkois-Aasiassa ja Tyynenmeren alueella mittaamattomia tuhoja. Kiina oli raunioina, sen maatalous oli tuhoutunut, ja nyt uupuneen väestön edessä oli sisällissota, joka jatkuisi vuoteen 1949. Yli 20 miljoonaa maan asukasta kuoli. Kiinalaiset historiantutkijat ovat viime aikoina kasvattaneet tuota arviota lähelle 50 miljoonaa. 50–90 miljoonaa ihmistä oli paennut japanilaisia, eikä heillä enää ollut jäljellä kotia tai perhettä, jonka luo palata. Nämä lamaannuttavat kurjuuden mittasuhteet lähes jättävät varjoonsa vastaavat olosuhteet Euroopassa, jota niin ikään rasittivat poliittiset jännitteet."
        lainaus kiinni.

        Antony Beevor, Toinen mailmansota

        s. 947


        Minua surettaa Saksan kohtalo, myös monet heistä olivat uhreja ja Saksan kansa suunniteltiin tuhottavan Herra Morgenthaun suunnitelmissa, nälkään ja nälästä aiheutuvaan ruttoon. Ettei tässä tule mitään väärinkäsityksiä, niin saksalaisia olivat myös saksanjuutalaiset. Vaikka Roosevelt, joka oli yksi roisto lisää, kaikkihan sen ajan suurvaltojen johtajat olivat täysin psykopaatteja, jopa Churchill, jolle kuitenkin annan arvoa, kun hän ihmetteli Herra Rooseveltin toimia.


        Lopulta kylmä sota alkoi ja pelasti saksalaiset ja siinä samassa puhdistettiin Rooseveltin miehet USA:n hallinnosta, joista jotkut olivat jopa salaa olleet kommunistisen puolueen jäseniä USA siis parani pahimmasta, mutta vain hetkeksi, mutta se hetki oli ratkaiseva.

        Hitler piti itseään muka Preussilaisena. Minä sanon teille me suomalaisetkin vaikka kielemme on outo olemme paljon enemmän preussilaisia, kuin tämä itävaltalainen, roomalaiskatolinen itse itseään ihaileva maailmansodan veteraani. Niin ikään natsijohtajista kukaan ei ollut Preussilaisia luterilaisessa uskossa, vaan kaikki roomalaiskatolisista perheistä pää osin Baijerin juntteja siis sisäisesti Saksassa preussilaisten vastakohtina olut tuoppeineen ja nahka housuineen.

        Suomi liittyy Preussiin monella tavalla. Ensinäkin Itä-meren ja sen kaupan suhteen, toiseksi mm Turussa keskiajalla 1/3 osaa ihmisistä oli saksankielisiä, kuin myös hieman myöhemmin Viipurissa. Niin ikään itsenäisyytemme alussa olimme Saksaan sitoutuneet 1918 ja hallitsijamme olisi ollut nimellä Väinö I eli Fredrik Kaarle (Preussin prinssi).

        Suomen kuninkaaksi valittu 9.10.1918, ei astunut virkaan; ilmoitti 14.12.1918 luopuvansa tarjotusta asemasta

        Nämä kaikki hyväntahtoisesti kirjoitan, mutta tuntien teidät te suhtaudutte minuun vihamielisesti, koska en kirjoita siten kuten te haluaisitte tai suorastaa määräisitte ja teillähän on tapana vielä Mossadeinenne uhkailla ihmisiä. Minua on uhkailtu vilpillisin perustein, se on nöyrryttävää ja erittäin epämiellyttävää joku muukalainen sanoo minun omassa maassani mm näin " Jos alat vielä natziksi me tapetaan sunt!!" Tehkää vaan rikosilmoitus (höh mistä?)niin vaadin polisilta nähdä pärstäkertoimia, jotka ovat Israelin diplomaatti statuksella maassamme. Tunnista henkilön aivan 100%

        Zionistit, ette koe sellaista tunnetta lainkaan, kuin myötä tunne toista kenties vietontakin, mutta joka tapauksessa tapettavaa ihmistä. Ette tunne koska olette ihan sama sakkia, kuin Natzitkin, elikä narsistisesta persoonallisuus häiriöstä kärsivät, joilta puuttuu empatia kyky. Sen sijaan Teloitettiin kuka tahansa, minulla vaistomaisesti käy uhria sääliksi oli hän sitten kuka ja mitä vaan. Tuolla YouTubessa on filmejä hirtetyistä saksalaisista, jotka kaikki eivät olleet edes natzeja, kuten kenraalieversti Jodl ja teikäläiset vaan hurraa. Minulle on kotona opetettu, että nauraa ja iloita ei saa, eikä pilkata vainajaa, vaikka hän olisikin ollut pahinkin ja pirulisin vastustaja. Tämä ajatus on säilynyt katsokaa siis videopätkä ja lukekaa kirjoitukseni ja kertokaa rehellisesti miltä teistä tuntuu. Minä sen sijaan olen nähnyt teidän filminne, eikä tosiaan ole hyvältä tuntunut. http://www.saul-masson.info/search/label/Historia

        Nyt jo suomalaiset puoliaasialaiset ovatkin enemmän preussilaisia kuin muut saksalaiset.Hohhoijaa ja perustelut ovat taas sitä itteään.Oletko sekakäyttäjä tai sekokäyttäjä?


      • qqqqqwwwwwwwwwwwq kirjoitti:

        Nyt jo suomalaiset puoliaasialaiset ovatkin enemmän preussilaisia kuin muut saksalaiset.Hohhoijaa ja perustelut ovat taas sitä itteään.Oletko sekakäyttäjä tai sekokäyttäjä?

        Ei tällä pakosta meidän keskellä tarvitse kenenkään olla.

        Tiedät aivan hyvin, ette suomalaiset moista nimittely useasti hyväksy. Eikö Lähi-Itä ole muka Aasiaa Turkista lähtien? Niin ai joo, mutta Etelä-Ukraina on tosiaan Eurooppaa, sorry. En tiedä entistä taustaasi, minä olen suomalainen Varsinais-Suomalainen melkein 100%:sesti, ei ihan, mutta jos en väärin arvioi sinä olet noita Tataareita, oikea mulkku. Et usko tätä kun sanon, että reaalimaailmassa, tulen juutalaiset kanssa erinomaisesti toimeen. He ikään kuin puoli sun toisin pidämme pärstäkertoimista ja kemiat kohtaa, mutta emmimmehän täällä nyt siitä keskustele. Vertaukseni Suomen ja Preussin ja ylipäätään Pohjos-Saksaan on historiallinen, ei niinkään entinen, vaikka siltäkään ei täysin voi välttyä, niin kuin varmaan tiedät, jos koska naisten kanssa ole ollut. Niin ikään en voi hyväksyä, jos kriittisyyteni vuosiksi minut laitetaan samaan kategoriaan.... .... Mitä me suomalaiset olemme olleet, me olemme olleet eri heimoja. Kuten juutalaisetkin, vielä varhaisempana aikana. Preussin ja itsenäistyvän Suomen suhde oli reaalipoliittinen 100 vuotta sitten. Olihan jääkärimme koulutuksessa Preussissa, se oli nimeen omaan Preussilainen Jääkäripataljoona 27., ei baijerilainen tai jokin muu. Meitä myös yhdistää sama uskonto luterilaisuus. Uskonto on juutalaistenkin sidosliima.

        Ihan väkisin tulee mieleen, että sinä suhtaudut rasistisesti valtaväestöön, kohden nimittelemällä meikäläisiä "suomalaiset puoliaasialaiset." Mikä itse olet? Ei minulla ole mongolisia piirteitä, päinvastoin ja olen pituudeltani 190 cm, mutta sinun määrittelysi mukaan, sitten "puoliaasialainen?" Minä en häpeää, kuin sinun puolestasi, oli mitä olit. En ala näissä merkeissä sukuani esittelemään, mutta sukuni tulee Naantalista, Salosta, Mietoisista (pieni-varsinassuomalinen kunta) , kuin myös Viipurista Viipurin haara jakaantuu kahteen Viipuriin ja Kotkaan. Ei sun tarvitse kertoa, kerroit jo itsestäsi. Isän Isoisä olisi vetänyt moisesta sinua turpaan, oli varsinassuomalainen ns. "aktivisti", jonka tsaarin santarmit veivät mennessään ja jonnekin hänet tapettiin, kuin ei sen jälkeen miehestä kuulunut mitään. Vuosi taisi olla 1911. Oli kova suustaan ja ammatilta kelloseppä, jonka pojasta tuli kelloseppä, jonka pojan pojasta tuli kelloseppä ja minä olen tietoliikenneasentaja, kai ymmärrät etten tarkemmin ala kertomaan, en välttämättä halua potkuja. :) Liike toimii edelleen perustettu 1932.


      • saulmasson kirjoitti:

        Ei tällä pakosta meidän keskellä tarvitse kenenkään olla.

        Tiedät aivan hyvin, ette suomalaiset moista nimittely useasti hyväksy. Eikö Lähi-Itä ole muka Aasiaa Turkista lähtien? Niin ai joo, mutta Etelä-Ukraina on tosiaan Eurooppaa, sorry. En tiedä entistä taustaasi, minä olen suomalainen Varsinais-Suomalainen melkein 100%:sesti, ei ihan, mutta jos en väärin arvioi sinä olet noita Tataareita, oikea mulkku. Et usko tätä kun sanon, että reaalimaailmassa, tulen juutalaiset kanssa erinomaisesti toimeen. He ikään kuin puoli sun toisin pidämme pärstäkertoimista ja kemiat kohtaa, mutta emmimmehän täällä nyt siitä keskustele. Vertaukseni Suomen ja Preussin ja ylipäätään Pohjos-Saksaan on historiallinen, ei niinkään entinen, vaikka siltäkään ei täysin voi välttyä, niin kuin varmaan tiedät, jos koska naisten kanssa ole ollut. Niin ikään en voi hyväksyä, jos kriittisyyteni vuosiksi minut laitetaan samaan kategoriaan.... .... Mitä me suomalaiset olemme olleet, me olemme olleet eri heimoja. Kuten juutalaisetkin, vielä varhaisempana aikana. Preussin ja itsenäistyvän Suomen suhde oli reaalipoliittinen 100 vuotta sitten. Olihan jääkärimme koulutuksessa Preussissa, se oli nimeen omaan Preussilainen Jääkäripataljoona 27., ei baijerilainen tai jokin muu. Meitä myös yhdistää sama uskonto luterilaisuus. Uskonto on juutalaistenkin sidosliima.

        Ihan väkisin tulee mieleen, että sinä suhtaudut rasistisesti valtaväestöön, kohden nimittelemällä meikäläisiä "suomalaiset puoliaasialaiset." Mikä itse olet? Ei minulla ole mongolisia piirteitä, päinvastoin ja olen pituudeltani 190 cm, mutta sinun määrittelysi mukaan, sitten "puoliaasialainen?" Minä en häpeää, kuin sinun puolestasi, oli mitä olit. En ala näissä merkeissä sukuani esittelemään, mutta sukuni tulee Naantalista, Salosta, Mietoisista (pieni-varsinassuomalinen kunta) , kuin myös Viipurista Viipurin haara jakaantuu kahteen Viipuriin ja Kotkaan. Ei sun tarvitse kertoa, kerroit jo itsestäsi. Isän Isoisä olisi vetänyt moisesta sinua turpaan, oli varsinassuomalainen ns. "aktivisti", jonka tsaarin santarmit veivät mennessään ja jonnekin hänet tapettiin, kuin ei sen jälkeen miehestä kuulunut mitään. Vuosi taisi olla 1911. Oli kova suustaan ja ammatilta kelloseppä, jonka pojasta tuli kelloseppä, jonka pojan pojasta tuli kelloseppä ja minä olen tietoliikenneasentaja, kai ymmärrät etten tarkemmin ala kertomaan, en välttämättä halua potkuja. :) Liike toimii edelleen perustettu 1932.

        Lisään ja korjaan.

        Ei täällä pakosta meidän "puoliaasialaisten" keskellä tarvitse kenenkään olla. Saksalaisten mielestä me oltiin vielä parempia, kuin ns. "arjalaiset" sanoivat sanatarkasti "sankarikansaksi", jota arvoa, ei tosiaankaan saanut kukaan heidän "germaanisista" sukulaiskansoistaan, sodan missään vaiheessa.

        Norjalaiset olivat kuulemma "kirkkaita nollia" ja "suomalaiset kymppejä" ja "ruotsalaiset näiden kahden äärimmäisyyden välimuodossa"- 12.12.1940, Berliini.

        Valtakunnan Marsalkka Herman Göring, Kenraali Paavo Talvelalle.

        Lähde Paavo Talvela, sotilaan elämää osa yksi.

        Tiedät aivan hyvin, ettei suomalaiset moista nimittelyä useasti hyväksy. Eikö Lähi-Itä ole muka Aasiaa Turkista lähtien? Niin ai joo, mutta Etelä-Ukraina on tosiaan Eurooppaa, sorry. En tiedä etnistä taustaasi, minä olen suomalainen Varsinais-Suomalainen melkein 100%:sesti, ei ihan, mutta jos en väärin arvioi sinä olet noita Tataareita, oikea mulkku. Et usko tätä kun sanon, että reaalimaailmassa, tulen juutalaisten kanssa erinomaisesti toimeen.

        Me ikään kuin puolin sun toisin pidämme pärstäkertoimista ja kemiat kohtaa, mutta emmemehän täällä nyt siitä keskustele.

        Vertaukseni Suomen ja Preussin ja ylipäätään Pohjois-Saksaan on historiallinen, ei niinkään etninen, kuten sinä "ymmärsit" vaikka siltäkään ei täysin voi välttyä, niin kuin varmaan tiedät, jos koskaan naisten kanssa olet ollut... Niin ikään en voi hyväksyä, jos kriittisyyteni vuoksi minut laitetaan samaan kategoriaan.... kuin nazit.... Mitä me suomalaiset olemme olleet, me olemme olleet eri heimoja. Kuten juutalaisetkin, vielä varhaisempana aikana.

        Preussin ja itsenäistyvän Suomen suhde oli reaalipoliittinen 100 vuotta sitten. Olihan jääkärimme koulutuksessa Preussissa, se oli nimeen omaan Preussilainen Jääkäripataljoona 27., ei baijerilainen tai jokin muu. Meitä myös yhdistää sama uskonto luterilaisuus. Uskonto on juutalaistenkin sidosliima.

        Ihan väkisin tulee mieleen, että sinä suhtaudut rasistisesti valtaväestöön kohden, nimittelemällä meikäläisiä mm "suomalaiset puoliaasialaiset."

        Mikä itse olet?

        Ei minulla ole mongolisia piirteitä, päinvastoin ja olen pituudeltani 190 cm, mutta sinun määrittelysi mukaan, sitten "puoliaasialainen?" Minä en häpeää, kuin sinun puolestasi, oli mitä olit. En ala näissä merkeissä sukuani esittelemään, mutta sukuni tulee Naantalista, Salosta, Mietoisista (pieni-varsinaissuomalainen kunta) , kuin myös Viipurista Viipurin haara jakaantuu kahteen Viipuriin ja Kotkaan. Ei sun tarvitse kertoa, kerroit jo itsestäsi.

        Isän Isoisä olisi vetänyt moisesta sinua turpaan, oli varsinaissuomalainen ns. "aktivisti", jonka tsaarin santarmit veivät mennessään ja jonnekin hänet tapettiin, kuin ei sen jälkeen miehestä kuulunut mitään. Vuosi taisi olla 1911. Oli kova suustaan ja ammatiltaan kelloseppä, jonka pojasta tuli kelloseppä, jonka pojan pojasta tuli kelloseppä ja minä olen tietoliikenneasentaja, kai ymmärrät etten tarkemmin ala kertomaan, en välttämättä halua potkuja. :) Liike toimii edelleen perustettu 1932.


      • saulmasson kirjoitti:

        Lisään ja korjaan.

        Ei täällä pakosta meidän "puoliaasialaisten" keskellä tarvitse kenenkään olla. Saksalaisten mielestä me oltiin vielä parempia, kuin ns. "arjalaiset" sanoivat sanatarkasti "sankarikansaksi", jota arvoa, ei tosiaankaan saanut kukaan heidän "germaanisista" sukulaiskansoistaan, sodan missään vaiheessa.

        Norjalaiset olivat kuulemma "kirkkaita nollia" ja "suomalaiset kymppejä" ja "ruotsalaiset näiden kahden äärimmäisyyden välimuodossa"- 12.12.1940, Berliini.

        Valtakunnan Marsalkka Herman Göring, Kenraali Paavo Talvelalle.

        Lähde Paavo Talvela, sotilaan elämää osa yksi.

        Tiedät aivan hyvin, ettei suomalaiset moista nimittelyä useasti hyväksy. Eikö Lähi-Itä ole muka Aasiaa Turkista lähtien? Niin ai joo, mutta Etelä-Ukraina on tosiaan Eurooppaa, sorry. En tiedä etnistä taustaasi, minä olen suomalainen Varsinais-Suomalainen melkein 100%:sesti, ei ihan, mutta jos en väärin arvioi sinä olet noita Tataareita, oikea mulkku. Et usko tätä kun sanon, että reaalimaailmassa, tulen juutalaisten kanssa erinomaisesti toimeen.

        Me ikään kuin puolin sun toisin pidämme pärstäkertoimista ja kemiat kohtaa, mutta emmemehän täällä nyt siitä keskustele.

        Vertaukseni Suomen ja Preussin ja ylipäätään Pohjois-Saksaan on historiallinen, ei niinkään etninen, kuten sinä "ymmärsit" vaikka siltäkään ei täysin voi välttyä, niin kuin varmaan tiedät, jos koskaan naisten kanssa olet ollut... Niin ikään en voi hyväksyä, jos kriittisyyteni vuoksi minut laitetaan samaan kategoriaan.... kuin nazit.... Mitä me suomalaiset olemme olleet, me olemme olleet eri heimoja. Kuten juutalaisetkin, vielä varhaisempana aikana.

        Preussin ja itsenäistyvän Suomen suhde oli reaalipoliittinen 100 vuotta sitten. Olihan jääkärimme koulutuksessa Preussissa, se oli nimeen omaan Preussilainen Jääkäripataljoona 27., ei baijerilainen tai jokin muu. Meitä myös yhdistää sama uskonto luterilaisuus. Uskonto on juutalaistenkin sidosliima.

        Ihan väkisin tulee mieleen, että sinä suhtaudut rasistisesti valtaväestöön kohden, nimittelemällä meikäläisiä mm "suomalaiset puoliaasialaiset."

        Mikä itse olet?

        Ei minulla ole mongolisia piirteitä, päinvastoin ja olen pituudeltani 190 cm, mutta sinun määrittelysi mukaan, sitten "puoliaasialainen?" Minä en häpeää, kuin sinun puolestasi, oli mitä olit. En ala näissä merkeissä sukuani esittelemään, mutta sukuni tulee Naantalista, Salosta, Mietoisista (pieni-varsinaissuomalainen kunta) , kuin myös Viipurista Viipurin haara jakaantuu kahteen Viipuriin ja Kotkaan. Ei sun tarvitse kertoa, kerroit jo itsestäsi.

        Isän Isoisä olisi vetänyt moisesta sinua turpaan, oli varsinaissuomalainen ns. "aktivisti", jonka tsaarin santarmit veivät mennessään ja jonnekin hänet tapettiin, kuin ei sen jälkeen miehestä kuulunut mitään. Vuosi taisi olla 1911. Oli kova suustaan ja ammatiltaan kelloseppä, jonka pojasta tuli kelloseppä, jonka pojan pojasta tuli kelloseppä ja minä olen tietoliikenneasentaja, kai ymmärrät etten tarkemmin ala kertomaan, en välttämättä halua potkuja. :) Liike toimii edelleen perustettu 1932.

        Tämä ei nyt merkitse muilla mitään, muuta kuin minulle Salo unohtui, eli Naantali, Mieto, Salo, Viipurilainen haara jakaantuu Andreihin, josta muuten alkoi vapaussotamme (1918 Lähde; Paavo Susitaival, Hän muuten myös oli aktivisti ja siitä tunnettu ja vihasi vapaamuurareita ja kommunisteja) ja Kotkaan.
        yllä olevat nähdäkseni hyvin tavanomaiset varsinassuomalaiset suvut(- aina pitää puhua monikossa suvut, koska sukuhaaroja on kymmeniä tuhansia, kuin tarpeeksi kauas mennään.)
        Naantalilainen haara on minulle tutuin, käytännön elämässä, valitettavasti Pikkuserkkuni muutti jonnekin Savoon pienen kunnan johtajaksi, mutta eiköhän ajan kuluttu veri vedä tänne Itä-meren suuntaan takaisin.


      • sdcxxcdssddss
        saulmasson kirjoitti:

        Tämä ei nyt merkitse muilla mitään, muuta kuin minulle Salo unohtui, eli Naantali, Mieto, Salo, Viipurilainen haara jakaantuu Andreihin, josta muuten alkoi vapaussotamme (1918 Lähde; Paavo Susitaival, Hän muuten myös oli aktivisti ja siitä tunnettu ja vihasi vapaamuurareita ja kommunisteja) ja Kotkaan.
        yllä olevat nähdäkseni hyvin tavanomaiset varsinassuomalaiset suvut(- aina pitää puhua monikossa suvut, koska sukuhaaroja on kymmeniä tuhansia, kuin tarpeeksi kauas mennään.)
        Naantalilainen haara on minulle tutuin, käytännön elämässä, valitettavasti Pikkuserkkuni muutti jonnekin Savoon pienen kunnan johtajaksi, mutta eiköhän ajan kuluttu veri vedä tänne Itä-meren suuntaan takaisin.

        Suomalaisten geenit ovat noin puolet germaaneja ja toinen puoli jotakin määrittelemätöntä: Itämeren suomalaisia...Hitler ja ruotsalaiset kutsuivat meitä puolimongoleiksi,ennen geenitutkimusten aikaa.Puoliaasialaisuus onkin se kaikkein neutraalein ilmaisu. jostain kumman syystä kuitenkin kasvonpiirteet ovat niin omituiset suomalaisilla vaikkakin vaaleus on pohjoismaalainen ominaisuus.
        Natseista vielä:saksalaiset eivät saaneet mennä naimisiin suomalaisten kanssa vaan avioliittoon tarvitiin selvä saksalainen sukuperintö ennen kuin lupa irtosi.Se siitä Baijerilaisista


    • Preussilaiset ovat menneet kadotukseen, mutta se kai johtuu siitä, että ne kuolettivat germaanit, jotka oli ennen heitä.

    • hdfsgsfgsgsgsggs

      My Nazi father shot women with babies in their arms from this balcony, I am tormented by how much of him is in me' ... Monika, daughter of camp commander Amon Goeth

      Monika Goethin isä oli keskitysleirin nazikomentaja, joka ampui parvekkeelta lapsia kantavia naisia.
      Näyttääkö Monika arjalaiselta...vai ju....?

      http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/features/2864489/Relatives-of-Nazi-Germanys-monsters-talk-about-how-they-feel.html

      http://www.youtube.com/watch?v=eSAgNJp64G8 Massacre Of Ukraine 10 Million Slaughtered At The Hands Of Jewish Communists

      • PedonMerkki

        Hitler, Eva Braun, Himmler "paljastettu" juutalaisiksi.....nyt ymmärrän miksi natsikoneisto oli niin paha!
        Palestiinalaiset Israelissa......juutalaiset Natsisaksassa.


    • Kristillisesti voi olla niin, mutta se liittyy sarjaan uskomuksia.

      • Tietotuuselämä

        Ketjusta saa sen käsityksen, että juutalaiset tappoivatkin itse omaa kansaansa.
        Totuus on, että heidän piti tehdä mitä kivääri ojossa käskettiin.
        Älkää enää valehdelko.


    • PedonMerkki

      " Pedo - tai Paedo- on etuliite nämä merkitykset:

      Ensisijaisesti "koskien lapsia ", mistä kreikan sanasta Pais ( παῖς ), tarkoittaa "lapsi", , joka on johdettu Proto-Indo Euroopan pohja sana * Peu- , joka tarkoittaa "pieni", "nuori" tai "muutama ". Se on kirjoitettu "pedo-" Yhdysvalloissa oikeinkirjoitus ja "paedo-" British oikeinkirjoitus.

      "Koskien jalka", sanoin (esim askelmittari ) peräisin latina PES (pedis) alkaen Proto-Indo Euroopan sana * ped- , joka tarkoittaa "jalka."

      "Koskien maaperä", kreikan sanasta maaperän Pedon ( πέδον )

      "Koskien ilmavaivat ", Latinalaisesta Pedo (infinitiivi pēdere) [latina: pieru], juuri sana flatulation useissa Indo-Euroopan kieliä; katso Fart ."

      Pieru on pedon merkki, ja siihen kuuluu myös aivopierut.

      Lisäksi

      "Paedo" tai "pedo", sanaa käytetään yleisesti slangia "pedofiili"
      " Pederasty , vanhempi mies ja nuori poika suhde "

    • aom

      Mistä se tuomonen horisko enää vastaa.Olisit aikanaan tuominneet.

    • Näinsemeni

      Totuus on, että natsit olivat khazarijuutalaisia ja uhrit eurooppalaisia ja venäläisiä!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      342
      4044
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2297
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      127
      1630
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      97
      1431
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1403
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1267
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1238
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      51
      1103
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1064
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1006
    Aihe