Uskikset kiusaavat minua
gs-meininkiä
3.7.2015 14:09
Uskikset on yön aikana käyneet mun asunnossa ja illuminaatin käskystä piilottaneet
mun housut!
Mä en voi lähteä ulos, kun ne on lukeneet mun ajatukset ja tietää, että mä en missään shortseissa tai minihameessa liiku ulkona ikinä en ikinä. Mä riisun aina mun farkut yöpöydän päälle illalla ja nyt ne ei ole siinä!
Vitttu sairaat narsistiset uskikset, onko nyt kiva!?!? Mäe n voi käydä kaupassa ees ostaan leipää kun en löydä housuja! EnKä pääse kirppikselle ostaan uusia. Siis vitun raamatunimijät, saatana.
Soitin just mun entiseen seurakuntaan ja haukuin ne. joku kanslisti inisi siellä, että ei muka tiedetä mitää tästä. Ei muka tiedetä, JOOOOOO! MÄ rupeen kanssa varasteleen uskisten housuja, katotaan miten se naama sitten menee.
Asiasta lisää..
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13677599
Uskikset kiusaavat minua!
8
57
Vastaukset
- a---a
Jopa teini-ikäistä luulisi hävettävän moinen lässytys.
- mökinmuoritässä
Hyvä ja todellinen aloitus.
Minuakin uskikset kuuntelee mikrofonilla. - Pelottaa
Minun parvekkeelle on asennettu mikrofoni ja siitä naapurit kuuntelee minua.
Auttakaa nyt, on hätä. - Klikkaaa
Linkistä löytyy apua.
- tosikyseessä
gs-meininkiä
3.7.2015 14:48
''Aijai. Nyt alkaa paljastua totuus koko kieroudessaan. Housut oli piilotettu yöpöydän taakse. Uskikset on pahempia kuin uskoinkaan, mut yritetään saada näyttämään hullulle! Mut ihan turhaan, mä en itse koskaan laita housuja yöpöydän taakse, vaan siististi siihen päälle. ToI ei mee läpi.'' - 0u5yu054
Ateistien sivulta, mutta smaa kamaa atella profetioissa.
- Näytänkösitä
Kuinkahan aamulla alkaa päivä?
- erttkkl
Ei uskikset ky luvatta kenenkään huoneessa!
"Kaikki mik tulee julkin ,on valkeutta!"
Vanhan Testa,entin uskovainen pyyti Jumalaa "asettamaan huuilleen vartijan, ettei sopinattomia puhuisi!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43693SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933599Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283340Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713312Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 311506
- 321461
- 891376
- 151323