Minä en valehtele, niin parvekkeen mittari näyttää. Ja sisämittari näyttää 23,5 astetta. Jos tästä vielä pari astetta nousee ei valkoinen mies kestä!
Eipä silti, ihmisen vika nämä hirmuhelteet ovat. Naapurin Jani-Petteri niin minulle kertoi, saamme vain itseämme syyttää.
Espoossa hirveä helle, 23 astetta!
Huh.hellettä
5
56
Vastaukset
- Huh.hellettä
Niin ja parvekkeen mittari on varjossa! Aurinkoon jos menee on paljon kuumempaa!
- outoakylläkin
Täällä Westendissä on 23.5 takapihan mittarissa ja meren puoleisessa mittarissa on vain 21.
- Miten.kestätte
Hirmuisia helteitä Espoossa, miten te oikein pärjäätte?!
- dytjtdektdk
Liika on liikaa.. yhtään enempää lämpöä ei kesällä tarvita ! Että näin..
- tampereen.olmi
Voi hyvän tähen sentään etten paremmin sanois!
Nääs nääs nääs nääs nääs nääs nääs nääs...................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77919
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8787J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61746