1993 syntynyttä amer.ravuri tammaa, nimeltä BRILLIANT CROFT? väriltään punaruunikko, säkä n.156cm..oli ähtärissä muhosen jormalla..
ennätys 16,8. hevonen on mulla ollu pari vuotta..
olisi kiva tietää entisiä hoitajia tms..
tietääkö kukaan..
8
657
Vastaukset
- minä
Tiedän Briljantin. Olin sen kasvattajalla töissä aikanaan montavuotta sitten. Joko sillä on varsoja???
- Tanja2004
viime kesänä tuli kaunis orivarsa Asgayasta..mutta huono tuuri..kuoli varsahalvaukseen..
kun el.lääkäri tuli suonet oli niin heikot ettei saanu lääkettä ja nestettä suoneen, laitettiin ihon alle, mutta liian myöhään..=(
minkä ikänen Brille silloin oli??
minkä luontoinen oli silloin?
nyt oikea unelma!! aivan ihana..=) harmittaa vaan silloin kun ostin sen, se astui hokkikengillä toisen etusen päälle niin että kavio hiukan halkesi, olisin halunnut johonkin lähtöön vielä mennä..se oli silloin hyvässä kunnossa ja ei ollut kauaa mennyt kun oli ennätyksensä juossut..sillon 9v:nä.. - minä
Tanja2004 kirjoitti:
viime kesänä tuli kaunis orivarsa Asgayasta..mutta huono tuuri..kuoli varsahalvaukseen..
kun el.lääkäri tuli suonet oli niin heikot ettei saanu lääkettä ja nestettä suoneen, laitettiin ihon alle, mutta liian myöhään..=(
minkä ikänen Brille silloin oli??
minkä luontoinen oli silloin?
nyt oikea unelma!! aivan ihana..=) harmittaa vaan silloin kun ostin sen, se astui hokkikengillä toisen etusen päälle niin että kavio hiukan halkesi, olisin halunnut johonkin lähtöön vielä mennä..se oli silloin hyvässä kunnossa ja ei ollut kauaa mennyt kun oli ennätyksensä juossut..sillon 9v:nä..Se oli silloin 4-5 vuotias. Kiltin luonteinen ja mukava ajella, mitä nyt välillä näki pieniä vihreitä miehiä puskissa. Mulla on kotona yksi sen voittama pieni pokaali Vaasan raveista.
- minä
käynyt katsomassa näitä sivuja????
www.croft-talli.com- Tanja2004
oon käynyt..
olisko sulla kuvia Brillestä??
tai sen emästä?
olisi kiva saada..
2005 en sitä astuta, mutta 2006..ja jollain hyvällä.. - minä
Tanja2004 kirjoitti:
oon käynyt..
olisko sulla kuvia Brillestä??
tai sen emästä?
olisi kiva saada..
2005 en sitä astuta, mutta 2006..ja jollain hyvällä..kuvia kummastakaan. Emma ei asunut enää tuolloin tuolla tallilla.
- Tanja2004
minä kirjoitti:
kuvia kummastakaan. Emma ei asunut enää tuolloin tuolla tallilla.
ketään kellä voisi olla?? oliko Brillellä sisaruksia, emmasta siis???
- minä
Tanja2004 kirjoitti:
ketään kellä voisi olla?? oliko Brillellä sisaruksia, emmasta siis???
t. Amity Croft -92 i:Heads Off
t. Crystal Croft -94 i: Diamond Exchange
t. Della Croft -95 i: Nevele Fever
r. Ernest Woodisland-96(myyty norjaan)i:SpeedyG.B
t. Fani Woodisland -97 i: Moment of Magic
t. Action Woodisland -98 i:Sppedy G.B
t. Hope Woodisland -99 i:Kosar
Emma on kuollut 2000. En tiedä kellä olis kuvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1202328- 1331874
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1031202En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k761088Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24986Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932