Tilasin kaksi julistetta toukokuun puolivälissä Allpostersilta. Julisteet tulivat kesäkuun alussa DHL:n kotiinkuljetuksella, tähän saakka kaikki hyvin!
Olin vain pikaisella käynnillä kotona, ja nopeasti tarkistin paketin sisällä olleen lähetysluettelon/laskun, vilkaisu nettipankkiin , en ole maksanut ko yritykselle mitään, siis maksu pankkiin.
Kuinka ollakkaan, parin päivän päästä huomasin, että olinkin maksanut tilatessa jo saman maksun tai siis 36,49 ja 36,50, mutta ei yhteystiedoilla ja eri pankkiin.
Lähetin heti sähköpostin Allpostersin asiakaspalveluun, ei mitään vastausta.
Olen nyt lähettänyt joka viikko ( siin noin 9 kertaa) viestin samaa paikkaan ja aina liittänyt kyselyketjun mukaan, ei mitään vastausta.
Kasvakoot viestiketju vaikka kilometrin pituiseksi, pommitan niin kauan kun vastaavat ja palauttavaty virheellisen maksun.
Ihmettelen, onko tämä tarkoitukselllista??? kaksi eri laskun lähettäjää ja kaksi eri pankkia, verkkopankissa nopealla vilkaisulla ei tunnista samaksi.
Selvittelin ko yrityksen taustoja YTJ:stä, siellä luki, että yrityksen Suomen asioita hoitaa Intrum Justitia. Soitin heille, jotta saisin jotain vastauksia. Suuri oli hämmästys Intrumissa, eivät tienneet olevansa asioidenhoitaja!!!! Ensimmäisessä puhelussa ihmeteltiin, ja ystävällisesti soittivat takaisin ja kertoivat etteivät voi auttaa minua, vaikka minä autoin heitä " asian on nyt siirtynyt lakiasianosastollemme".
Summa on suhteellisen pieni, mutta tapa toimia on täysin ala-arvoista, en suosittele moista. Mutta kun usein toistuu, ei olekkaan kyse enää pienistä puroista.
Ps. julisteet sinällään ok, niiden mukana tuli tervehdys tanskalaiselta/hollantilaiseta toimitusjohtajalta, mitä hittoa se hyödyttää kun perusasiat on päin P:tä!!!
Allposters laskuttaa kaksi kertaa!
piuku
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951822
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2431800- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!691067Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si11955Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46941Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38938- 47938
- 46892
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39875