Jos Jeesus tulisi takaisin, antaisitko hänelle anteeksi että on niin pahasti myöhässä?
Vastaukset 6
- tyhymiä
Mitä SINÄ olet tehnyt hänen tulonsa edistämiseksi ?Muuta kuin kysellyt
- okmmko
Pitääkö häntä siis houkutella esiin kuin houkuttelisi hiirtä esiin juustolla?
- Kuplapuhkeaa
Outoja Raamatun väännöksiä. Joh.7:34. Biblia. Teidän pitää minua etsimän ja ei löytämän, missä minä olen, ette taida sinne tulla. Joh.8:21. Biblia. Niin Jesus sanoi taas heille: minä menen pois, ja te etsitte minua, ja teidän pitää kuoleman synneissänne. Kuhunka minä menen, ette sinne taida tulla. Matt.28:20. Ja katso, minä olen teidän kansanne joka päivä maailman loppuun asti.
- ei.ole.kuplaa
No mitä noissa nyt taas et ymmärrä?
- selitystä.vaatisin
Kyllä ainakin vaatisin selityksen. Samalla hän voisi tarkentaa, mitä hän oikein tuli tänne tekemään.
Se olisi kyllä jännä päivä. Islam, juutalaisuus ja lukemattomat muut uskonnot katoaisivat saman tien. Eihän Jeesus ole myöhässä, Hän tulee juuri ajallaan eli silloin kuin on sen aika. Kristityt on kutsuttu kautta aikojen valvomaan ja odottamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.2992026- 981450
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2661361- 671045
- 811037
- 58992
- 64761
- 61744
- 45625
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80572