keksiä joku muukin loru noihin televisio esiintymisiin, ei itse pirukaan jaksa neljää vuotta noita samoja ulkoa opittuja fraaseja kuunnella. Oikea mies on oppositiossa, eihän tuollainen sovi hallitukseen, vaikka kieli pitkällä odottaa että Soini lähtee hallituksesta, Ei lähde onneksi.
Koitappa nyt Arhinmäki
4
<50
Vastaukset
- 55667676767
Soini on seonnut valladta. Mokia ja suomen maineen tärvelyä on timokkio saanut aikaiseksi. Mutta mikään lupaus tai teko ei timokkiota saa vallasta luopumaan. Sitä saa mitä tilaa.
- 1111111
Arhinmäen slogan: " eläkeläiset, työttömät, ja opiskelijat ja ... Soini ".Näitä se hokee jatkuvasti, mutta eipä ole omia ehdotuksia tilaanteen parantamiseksi. Näyttäisi edes itse esimerkkiä ja luopuisi asunnostaan sitä enemmän tarvitsevan hyväksi. Populismissa lyö laudalta jo kohta Soininkin.
- 5544646464
Soini on jo valehdellu vaikka ja mitä. Kiinni on jäänyt. Alkaa paniikki painaa timokkiota. Alkaa audinpenkin hinta kasvaa, mutta sitä saa mitä tilaa.....
- änim
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1338 suomi irti eusta aloite, jos haluaa äänestystä eusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750