Tähän gallup montako kuukautta autosi on pajalla vuodesta? Kaikki jotka ilmoittaa alle kuukauden ovat trolleja eikä niitä lasketa. Vain täydet kuukaudet lasketaan. Minulla jagur S-type 3.0 pajalla keskimäärin 3kk/vuodesta. Minulle ei kerrottu ostohetkellä että olisi hyvä olla automekaanikko koulutukseltaan kun näihin lähtee. Nyt tiedän ja olenkin jo oppinut paljon.
Monta kuukautta pajalla jaguar/vuosi?
17
425
Vastaukset
- JagRULES
Myy pois ja osta Avensis, itse jatkan Jaggella koska omani pajalla alle viikon vuodessa.
- Ihmettelevä_XF_kuski
Miten ihmeessä käytätte autojanne? Minulla on XF -08, ja olen aina huollattanut Jaggella, noin 500 e kerta. Kaikkien 7 vuoden aikana vaihettu yksi huomiovalo (ja toiselle puolen samalla), ja lisätty ilmastointiin freonia tai mitä lieneekään nimeltään. 7 vuodessa pajapäiviä siis n. 2 kpl, tosin ajettu vain reilu 100 tn. Huolto vie käytännössä päivän, aamulla sinne ja ip nouto.
- Mäkinen261
Ihmettelevä_XF_kuski kirjoitti:
Miten ihmeessä käytätte autojanne? Minulla on XF -08, ja olen aina huollattanut Jaggella, noin 500 e kerta. Kaikkien 7 vuoden aikana vaihettu yksi huomiovalo (ja toiselle puolen samalla), ja lisätty ilmastointiin freonia tai mitä lieneekään nimeltään. 7 vuodessa pajapäiviä siis n. 2 kpl, tosin ajettu vain reilu 100 tn. Huolto vie käytännössä päivän, aamulla sinne ja ip nouto.
Paskaa puhut!
- Enoomäkine
Mäkinen261 kirjoitti:
Paskaa puhut!
IMMM eli ime mäkinen munaa
- huonommallakin_ajanut
2007 X-type, <100 000km : vain huollot ja renkaiden vaihdot
- S-TypeV8
0,2kk
- jaggeTATA
Fordin paska osista valmistettuja.UUdet jaget ihan eri maata.
- Jaggeonpoppop
Tasan 12kk eli 100% vuodesta pajalla jos vie sinne eikä ole varaa maksaa niin pajalle jää ja siellä aikansa pysyy.
- Bakteerivaginooso
Eikös se ole niin että näitä jaggeja ja alfoja yms fiateja ostetaan kun omistetaan korjaamo tai tuttu omistaa sellaisen.
- SapettaakoKovastikin
XF vm 2011. Normaalit huollot, ei muuta
- aitoaHöhöpöä
aloitus on provo tai sitten kyseessä on aivan aito saksalaisen häkkipihan helmi etelä-saksalaisen eläkeläiparikunnan kesä auto.
- Jos_saksalaiselta
eläkeläispariskunnalta on auton ostanut, on lähes 100% varmuudella saanut viimesen päälle hyvin pidetyn, huolletun ja usein vähänajetun auton. Kokemustakin löytyy kyseisestä asiasta kun ainakin 100 autoa olen suomalaisille vuosien 96-13 välillä etsinyt ja ostanut. Varsinkin alkuvuosina parhaat vanhat Mersut ostettiin juuri eläkeläispariskunnilta. Silloin välittäjän homma vielä kannatti, sairaista veroista huolimatta.
- jagS
S-type 3.0 vm 2000 manual. Määräaikaishuollot ja jokunen jarrulevyn vaihto sekä ns. koiranluut etupäähän. Siinä kaikki mitä yli 8 vuoden omistusaikana on ollut. Mittarissa yli 300 tkm. Riippuu tietenkin miten autoa kohtelee, laatupeli.
- Jagautoilunaatelia
3V 270000KM xf. Kaikki tehty tehdastakuuseen. Ei korjattavaa. Kun ostaa Toyotan niin sama juttu, tarvitsee vain huoltaa....
- JAG_STR
S-Type R -09, 100tkm, omistan 1 vuosi- vaihdettu pakkasnesteletku 8 tunnissa.
Tuuleko edes 0,2kk!?- Siinäsee
Mulla kanssa ja viime vuonna paloi 15 tonnia koneremppaan. Laatupeli kuten alfa ja fiat.
- whitetrashmoron
Siinäsee kirjoitti:
Mulla kanssa ja viime vuonna paloi 15 tonnia koneremppaan. Laatupeli kuten alfa ja fiat.
Ei sulla ole edes autoa, kirjoitustaidoton reppana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875