Monta kuukautta pajalla jaguar/vuosi?

Jaguarkuski

Tähän gallup montako kuukautta autosi on pajalla vuodesta? Kaikki jotka ilmoittaa alle kuukauden ovat trolleja eikä niitä lasketa. Vain täydet kuukaudet lasketaan. Minulla jagur S-type 3.0 pajalla keskimäärin 3kk/vuodesta. Minulle ei kerrottu ostohetkellä että olisi hyvä olla automekaanikko koulutukseltaan kun näihin lähtee. Nyt tiedän ja olenkin jo oppinut paljon.

17

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JagRULES

      Myy pois ja osta Avensis, itse jatkan Jaggella koska omani pajalla alle viikon vuodessa.

      • Ihmettelevä_XF_kuski

        Miten ihmeessä käytätte autojanne? Minulla on XF -08, ja olen aina huollattanut Jaggella, noin 500 e kerta. Kaikkien 7 vuoden aikana vaihettu yksi huomiovalo (ja toiselle puolen samalla), ja lisätty ilmastointiin freonia tai mitä lieneekään nimeltään. 7 vuodessa pajapäiviä siis n. 2 kpl, tosin ajettu vain reilu 100 tn. Huolto vie käytännössä päivän, aamulla sinne ja ip nouto.


      • Mäkinen261
        Ihmettelevä_XF_kuski kirjoitti:

        Miten ihmeessä käytätte autojanne? Minulla on XF -08, ja olen aina huollattanut Jaggella, noin 500 e kerta. Kaikkien 7 vuoden aikana vaihettu yksi huomiovalo (ja toiselle puolen samalla), ja lisätty ilmastointiin freonia tai mitä lieneekään nimeltään. 7 vuodessa pajapäiviä siis n. 2 kpl, tosin ajettu vain reilu 100 tn. Huolto vie käytännössä päivän, aamulla sinne ja ip nouto.

        Paskaa puhut!


      • Enoomäkine
        Mäkinen261 kirjoitti:

        Paskaa puhut!

        IMMM eli ime mäkinen munaa


    • huonommallakin_ajanut

      2007 X-type, <100 000km : vain huollot ja renkaiden vaihdot

    • S-TypeV8

      0,2kk

      • jaggeTATA

        Fordin paska osista valmistettuja.UUdet jaget ihan eri maata.


      • Jaggeonpoppop

        Tasan 12kk eli 100% vuodesta pajalla jos vie sinne eikä ole varaa maksaa niin pajalle jää ja siellä aikansa pysyy.


    • Bakteerivaginooso

      Eikös se ole niin että näitä jaggeja ja alfoja yms fiateja ostetaan kun omistetaan korjaamo tai tuttu omistaa sellaisen.

    • SapettaakoKovastikin

      XF vm 2011. Normaalit huollot, ei muuta

    • aitoaHöhöpöä

      aloitus on provo tai sitten kyseessä on aivan aito saksalaisen häkkipihan helmi etelä-saksalaisen eläkeläiparikunnan kesä auto.

      • Jos_saksalaiselta

        eläkeläispariskunnalta on auton ostanut, on lähes 100% varmuudella saanut viimesen päälle hyvin pidetyn, huolletun ja usein vähänajetun auton. Kokemustakin löytyy kyseisestä asiasta kun ainakin 100 autoa olen suomalaisille vuosien 96-13 välillä etsinyt ja ostanut. Varsinkin alkuvuosina parhaat vanhat Mersut ostettiin juuri eläkeläispariskunnilta. Silloin välittäjän homma vielä kannatti, sairaista veroista huolimatta.


    • jagS

      S-type 3.0 vm 2000 manual. Määräaikaishuollot ja jokunen jarrulevyn vaihto sekä ns. koiranluut etupäähän. Siinä kaikki mitä yli 8 vuoden omistusaikana on ollut. Mittarissa yli 300 tkm. Riippuu tietenkin miten autoa kohtelee, laatupeli.

    • Jagautoilunaatelia

      3V 270000KM xf. Kaikki tehty tehdastakuuseen. Ei korjattavaa. Kun ostaa Toyotan niin sama juttu, tarvitsee vain huoltaa....

    • JAG_STR

      S-Type R -09, 100tkm, omistan 1 vuosi- vaihdettu pakkasnesteletku 8 tunnissa.
      Tuuleko edes 0,2kk!?

      • Siinäsee

        Mulla kanssa ja viime vuonna paloi 15 tonnia koneremppaan. Laatupeli kuten alfa ja fiat.


      • whitetrashmoron
        Siinäsee kirjoitti:

        Mulla kanssa ja viime vuonna paloi 15 tonnia koneremppaan. Laatupeli kuten alfa ja fiat.

        Ei sulla ole edes autoa, kirjoitustaidoton reppana.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2560
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1489
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      903
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      844
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe