Koska lopetatte muitten syyttelyn ja meette töihin kuten vamhempanne ja sotaveteraanit? Tätä minä kyselen!
Menisitte töihin
10
<50
Vastaukset
- lälläälläää
Heti kun sinä opit kirjoittamaan eli ei ihan heti.
- tane_
Lopeta sinä se paasaaminen.
- AmisTaneRöihin
Mene amis sinne röihin! Kuulikko amis?? Heti paikalla töihin menet!!!11
- lälläälläää
AmisTaneRöihin kirjoitti:
Mene amis sinne röihin! Kuulikko amis?? Heti paikalla töihin menet!!!11
Opettele kirjoittamaan kuulitko kirjoitustaidoton, nyt heti paikalla opettelet kirjoittamaan!
Omituista että hänellä on aikaa kirjoitella tänne kesken työpäivän? - TöihinMene
lälläälläää kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan kuulitko kirjoitustaidoton, nyt heti paikalla opettelet kirjoittamaan!
Omituista että hänellä on aikaa kirjoitella tänne kesken työpäivän?Voi eikäääää miten arkaan paikkaan jäbää osu kun vedit itkupotkuraivarit netissä :Dddd
Mee töihin - tane_
lälläälläää kirjoitti:
Omituista että hänellä on aikaa kirjoitella tänne kesken työpäivän?Ei kai tuo aloittaja taida töissä.
- lälläälläää
TöihinMene kirjoitti:
Voi eikäääää miten arkaan paikkaan jäbää osu kun vedit itkupotkuraivarit netissä :Dddd
Mee töihinVoi eikä miten arkaan paikkaan osuin kun vedit itkupotkuraivarit netissä.
Opettele kirjoittamaan nyt heti kuulitko!
Vietä kahvituntia ja se todellakin näyttää olevan aika pitkä eli enemmän kuin tunti.
Pitäisi töitäkin tehdä välillä kuulitko! lälläälläää kirjoitti:
Olet asian ytimessä töitäkin pitäisi tehdä.
Ja opetella kirjoittamaan.
- Se_vihattu_työläinen
Mä oon tarjoilija, mutta eipä sekään kelpaa ihmisille. Ensin ihmiset valittaa, kun joku juo verorahoja kurkusta alas, mutta sitten kun menee rehellisiin töihin tarjoilijaksi, niin siitäkin itketään. On paljon parempi kantaa niska limassa lautasia kuin olla sossupummina kuluttamassa muiden verorahoja. Mä oon ainakin ylpee, etten juo toisten verorahoja. Jos työni kiellettäisiin tai vaikkapa puhelinmyynti, niin seuraava murhe varmaan on, että mitäs tehdään niille tuhansille työttömille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016349
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814879Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1033144Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302972Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262195Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191576Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?931149Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381145Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311066- 48844