Voi seurakuntaavihaavaisia!

Jeesusrakastaaseurakunta

He vihaavat silloin Jeesusta, joka samaistuu seurakuntaansa ja joka seurakuntaansa rakastaa!

36

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotka vihaavat seurakuntaa, vihaavat Jeesusta, ja ketkä vihaavat Jeesusta, vihaavat hänen Isäänsä eli Jumalaa. He luulevat, että keitä he vihaavat ja vainoavat, ovat uhreja, mutta viime kädessä ovatkin uhreja itse. Monta voi:ta on heillä edessään.
      He julistavat, että Jeesuksen omat ovat surkeita ja säälittäviä taivastelijoita, mutta kaikki sanat ja teot kääntyvät heitä itseään vastaan.

• Anselmitoiviainen

Aivan niin.
        Nämä nykyajan seurakuntaa vihaavat ja halveksivat nettisaarnaajat ( eivät keskustelijat ) ovat tehneet ainakin yhden raskaan synnin. He ovat hyljänneet Kristuksen seurakunnan ja ryhtyneet sen lokaajiksi.
        Toki nykyisessäkin seurakunnassa on moitteen sijaa. Niin kuin alkuajankin seurakunnassa. Mutta! Jeesus, eivätkä apostolit, jotka olivat sydämeltään paimenia koskaan hyljänneet omaa seurakuntaansa. Hyvä Paimen ei hylkää omaa laumaansa.

• TMarko

Tuo on niin totta. Erittäin moni on kompastunut seurakunnassa toimiviin veljiin ja sisariin ja rakkaudesta on sen jälkeen tullut heille vain ruma sana. Seurakuntahan on juuri sitä varten että me oppisimme siihen kuuluessamme rakastamaan toisiame niin kuin Kristus rakastaa seurakuntaa. Moni ei millään tahdo ymmärtää sitä.

Odotetaan epärealistisesti, että kaikkien tulisi olla täydellisiä, eikä ymmärretä että juuri Jumalan rakkaudessa ja armollisuudessa toisten heikkouksia kohtaan pysyessämme me olemme täydelliset niin kuin Jumala on täydellinen. Vain Jumalan armossa me olemme täydelliset. Hän rakasti meitä vaikka me olimme syntisiä ja täynnä kaikenlaista vääryyttä. Silti hän kaikesta huolimatta antoi meille anteeksi rikkeitämme ja virheitämme kärsivällisesti. Samoin meidän tulee olla kärsivällisiä toisiamme kohtaan. Jos me ei siihen suostuta niin ei seurakunta elämästä eikä oikeastaan mistään ihmissuhteista tule juurikaan mitään.

"Kun te totuudelle kuuliaisina olette puhdistautuneet elääksenne vilpittömässä, veljellisessä rakkaudessa, niin rakastakaa toisianne uskollisesti ja kaikesta sydämestänne."

Luotetaan Jumalaan siinä, että hänen armonsa ja hyvyytensä kasvattaa itsekutakin luopumaan kaikesta väärästä ja vahingollisesta.

Tähän loppuun vielä viisas neuvo Paavalilta, joka varmasti auttaa selventämään vielä sitä mitä ylle kirjoitin:

"Pitäkää huolta, että tulette toimeen keskenänne, antakaa anteeksi toisillenne, vaikka teillä olisikin moittimisen aihetta. Niin kuin Herra on antanut teille anteeksi, niin antakaa tekin.

• kerettiläinen--

Tämä portto Babylon ei ole Jumalan seurakunta. Se on Äitikirkon synnyttämä seurakuntaväärennös...ihmistekoa alusta loppuun...

Ilm.18
      1 Tämän jälkeen näin taas yhden enkelin tulevan alas taivaasta. Hänellä oli suuri valta, ja hänen kirkkautensa valaisi koko maan. [Ilm. 10:1 | Hes. 43:2]
      2 Hän huusi kovalla äänellä: "Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon! Siitä on tullut pahojen henkien tyyssija ja kaikkien saastaisten henkien ja kaikkien saastaisten ja inhottavien lintujen pesäpaikka. [Jes. 13:19-22, Jes. 14:23, Jes. 21:8,9; Jer. 50:39, Jer. 51:37]
      3 Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään." [Ilm. 14:8, Ilm. 17:2]
      4 Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette MINUN KANSAANI, ettette joutuisi OTTAMAAN OSAA HÄNEN SYNTEIHINSÄ ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. [1. Moos. 19:12,15; Jer. 51:6]

Jumalan todellinen seurakunta on hengellinen Israel, eikä se ole mikään maanpäällinen organisaatio.

• Harvoin täällä saa jonkun sanoman perään sanoa: Aamen.

Nyt sen sanoin, sillä tämä kerettiläinen ymmärtää totuuden oikein. Olisi tämän kyllä voinut julkaista rehellisesti omalla nimelläänkin.

• Älkääeksykö
        TeuvoSuni kirjoitti:

Harvoin täällä saa jonkun sanoman perään sanoa: Aamen.

Nyt sen sanoin, sillä tämä kerettiläinen ymmärtää totuuden oikein. Olisi tämän kyllä voinut julkaista rehellisesti omalla nimelläänkin.

Kyllähän vääristelijät toisensa löytää. Ei Jumala ole seurakuntaansa hyljännyt, sillä Hän vihaa hylkäämistä, johon syntiin te seurakunnanvihaajat olette langenneet. Jokainen ymmärtäväinen uskova tajuaa, että on olemassa porttokirkko, eli nimikristittyjen seurakunta ja se seurakunta, jonka puolesta Jeesus Kristus on ristillä verensä vuodattanut. Raja näitten kahden välillä kulkee sydänten tasolla, ei jäsenkorttien tms. tasolla. Tässä kohtaa te suuresti erehdytte, ihan tieten tahtoen.

• "Jumalan todellinen seurakunta on hengellinen Israel, eikä se ole mikään maanpäällinen organisaatio."

Mitään hengellistä Israelia ei ole - tuo on korvausteologiaa, Jumala ei ole juutalaisia hylännyt, Israelilla tarkoitetaan UT:ssa aina Jaakobin jälkeläisiä, EI seurakuntaa; eli Jeesukseen opetuslapsia.

• Teeparannus
        TeuvoSuni kirjoitti:

Harvoin täällä saa jonkun sanoman perään sanoa: Aamen.

Olet käyttänyt armonaikasi seurakuntaa lokaamalla. Jumalan silmäterää olet loannut.

• Minä ihmiset olen teitä varoittanut aikamme seurakunnista ja syytön olen teidän vereenne, kun jäärpäisesti olette olleet ymmärtämättä, vaikka olen tuonut esiin, niin hengellisen ihmisen ymmärrettävää vääryyttä, kuin ihmis viisaudella ymmärrettävää kauhsituksia seurakuntien tavoista, mutta kumpaakaan, te ette ole ottaneet vastaan.

Moni tulee sanomaan lopulta, että sinun nimissähän me teimme sitä mitä teimme, mutta saa vastauksen, "Minä en ole teitä koskaan tuntenut"

Ja eikö tämä vastaus tule niille, jota sanovat seuraavansa Herraa, mutta eivät pidä hänen käskyjään, ja harjoittavat oman laista usekoaa, jota Pyhissä kirjoituksissa ei edes opeteta?

Ja sanonkin teille, että älkää menkö ihmisjoukon mukana, vaan etsikää Jumalan tahtoa, sillä lopulta harvat tulevat selviämään, vaikka niin sanottua seurakuntaa on pilvin piumein, joten sen jo tulisi herättää teidät miettimään, että tämä kaikki ei voi olla kunnossa, vaikka monet niin väittävät.

• Luejaviisastu

Lue TMarkon kirjoitus tässä ketjussa. Lue ja viisastu.

• umpisokeille
        Luejaviisastu kirjoitti:

Lue TMarkon kirjoitus tässä ketjussa. Lue ja viisastu.

Ei paisuneet viisastu mistään, he obat halkemaisillaan omasta hyvyydestään ja juuri sellaisita Raamattu varoittaa monella tapaa, mutta eivät sokeat mitään näe.

• Anselmitoiviainen

Sitten kun olet lukenut TMarkon kirjoituksen ( jos olit niin nöyrä ), lue seuraavaksi Paavalin kirjeitä eri seurakunnille. Huomaat, jos haluat, että monissa seurakunnissa oli paljonkin moitteen sijaa, joista Paavali huomautti ja kehotti parannuksen tekoon. MUTTA! Tämä onkin jo se ydinkohta: Paavali EI HYLJÄNNYT seurakuntaa, kuten sinä olet tehnyt. Niin ei myöskään Jeesus koskaan hylkää seurakuntaansa! Hän on uskollinen. Hän ei ikinä anna sellaista mallia, että kun näkee kumppanissa vikoja, eroaa, kuten monilla on tapana. Jumala vihaa hylkäämistä!!! Ymmärsitkö, Jumala vihaa hylkäämistä!!!

• Pakkosanoaaamen
        Anselmitoiviainen kirjoitti:

Sitten kun olet lukenut TMarkon kirjoituksen ( jos olit niin nöyrä ), lue seuraavaksi Paavalin kirjeitä eri seurakunnille. Huomaat, jos haluat, että monissa seurakunnissa oli paljonkin moitteen sijaa, joista Paavali huomautti ja kehotti parannuksen tekoon. MUTTA! Tämä onkin jo se ydinkohta: Paavali EI HYLJÄNNYT seurakuntaa, kuten sinä olet tehnyt. Niin ei myöskään Jeesus koskaan hylkää seurakuntaansa! Hän on uskollinen. Hän ei ikinä anna sellaista mallia, että kun näkee kumppanissa vikoja, eroaa, kuten monilla on tapana. Jumala vihaa hylkäämistä!!! Ymmärsitkö, Jumala vihaa hylkäämistä!!!

Aamen!

• kerettiläinen--
        umpisokeille kirjoitti:

Ei paisuneet viisastu mistään, he obat halkemaisillaan omasta hyvyydestään ja juuri sellaisita Raamattu varoittaa monella tapaa, mutta eivät sokeat mitään näe.

En tiedä, ketä tarkoitat näillä "omasta hyvyydestään paisuvaisilla", sillä minä en ainakaan kuulu heihin.
        Tässä on kuvaus Jumalan todellisesta seurakunnasta eli "hengellisestä Israelista" ja se on täysin HEDELMÄTÖN seurakunta.

Jes.54

1 RIEMUITSEE, SINÄ. HEDELMÄTÖN, joka et ole synnyttänyt, huuda ilosta ja riemahda, sinä, joka et ole synnytyskivuissa ollut. Sillä HYLJÄTYLLÄ on LAPSIA enemmän kuin aviovaimolla, sanoo Herra.
        2 Tee avaraksi telttasi sija, levennettäköön sinun majojesi seinien kangas. Älä säästele! Pidennä telttaköytesi ja vahvista vaarnasi.
        3 Sillä sinä olet leviävä oikealle ja vasemmalle, SINUN JÄLKELÄISESI ottavat omiksensa kansat ja tekevät autiot kaupungit asutuiksi.
        4 Älä pelkää, sillä et sinä häpeään joudu; älä ole häpeissäsi, sillä et sinä ole pettyvä. Nuoruutesi HÄPEÄN sinä olet unhottava, LESKEYTESI PILKKAA et ole enää muistava.
        5 Sillä hän, joka sinut teki, on SINUN AVIOMIEHESI, Herra Sebaot on hänen nimensä, SINUN LUNASTAJASI on Israelin Pyhä, hän joka kaiken maan Jumalaksi kutsutaan.
        6 Sillä niinkuin HYLJÄTYN, SYVÄSTI MURHEELLISEN VAIMON on Herra sinut kutsunut - nuoruuden vaimon, joka on ollut HALVEKSITTU, sanoo sinun Jumalasi.
        7 Vähäksi silmänräpäykseksi MINÄ HYLKÄSIN SINUT, mutta MINÄ KOKOAN SINUT JÄLLEEN suurella laupeudella.

11 Sinä KURJA, myrskyn raastama, sinä LOHDUTON! Katso, MINÄ MUURAAN sinun kivesi kiiltokivellä, PANEN SINUN PERUSTUKSESI safiireista,
        12 MINÄ TEEN sinun harjasi rubiineista ja sinun porttisi kristalleista ja koko sinun ympärysmuurisi jalokivistä.
        13 SINUN LAPSESI OVAT KAIKKI HERRAN OPETUSLAPSIA, ja suuri rauha on sinun lapsillasi oleva.

Kysynpä itseltäsi, onko sinun seurakuntasi "hedelmätön ja lapseton leski"...

• Anselmitoiviainen kirjoitti:

Nämä seurakunnat, eivät ole minkään oikean apsostolin, tai opettajan yhteydessä kuten olivat nuo oikeat Jumalan seurakunnat, vaan näitä seurakuntia ohjaa liha, jote tilanne on kaukana siitä, mitä se oli joskus.

Ja minä sen teille sanon, että näistä ihmisistä ovat rakaat veljemme apostolit aikoinaan jo varottanut seurakuntaa.

Nämä ovat uskon lahkoja, eikä Jumalan seurakuntia.

Uskokaa tämä, sillä jo heidän nimensä paljastaa sen, ja tavat myös, jo on vilpittöntä mieltä katsomaan.

• Tämäonniintotta

Olet niin negatiivinen ohminen, Mikko, ettet näe Herran tekoja, vaan näet saatanoita joka puolella, kuten Teuvokin.

• mikko.ainasoja

Kävin tuossa vähän aikaa sitten tuossa Luterilaisten palstalla, ja siellä heidän itse itsensä voidellut nais pappi, opetti, miten miesten keskeinen homo toisiiinsa on normaali asia, sama kuin miehen ja naisen völinen himo.

Siis käsitäämätöntä minulle, että joku voi noi opettaa muita, joka sanoo vielä palvelevansa Jumalaa, ja näistä turmeluksistako en varoittaisi ihmisiä?

Voi teitä tekohurskaita, joille ihmisten hyväksyntä on tärkeämpää, kuin Jumalan tahdon seuraaminen.

Ettekö te käsitä, että pelastus on siinä, että me Jumalan tahtoa noudatamme, ei siinä, että me menemme lauman mukana vaikka tumelukseen?

Mutta heikkoja ja pelkureita te olette, eikä teistä ole eorttautumaan ihmisitä, vaikka näkisittekin heidän tekevän väärin, ja sitten vielä kehuskellette tällä, ja moitittte niitä, joista on sanomaan totuus ääneen, ja seisomaan sanojensa takana.

Minkä hedelmän te uskotte saavanne tuosta alhaisesta käytöksestä?

Tehkää parannus.

• Anselmitoiviainen

On toki porttoseurakuntia, joihin on päässyt liberaaleja opetuksia. On kuitenkin vielä olemassa Kristuksen seurakunta, joka valvoo hengellistä tilaansa.
        Sinä teet sen synnin, että yleistät. Sinä olet heittänyt lapsen pesuveden mukana. Olet hyljännyt sen, jota Jeesus ei ole hyljännyt. Etkö tosiaankaan ymmärrä, että JUMALA VIHAA HYLKÄÄMISTÄ???

On toki porttoseurakuntia, joihin on päässyt liberaaleja opetuksia. On kuitenkin vielä olemassa Kristuksen seurakunta, joka valvoo hengellistä tilaansa.
        Sinä teet sen synnin, että yleistät. Sinä olet heittänyt lapsen pesuveden mukana. Olet hyljännyt sen, jota Jeesus ei ole hyljännyt. Etkö tosiaankaan ymmärrä, että JUMALA VIHAA HYLKÄÄMISTÄ???

Etkö sinä ihinen huomaa, että Jeshua seuraajien merkitkin puuttuvat aikamme uskovista, eli Hengeltä saadaut lahjat, ja eikö tämä jo todista, että te ihmiset ette edes kuule Henkeä, vaan omia oppejanne olette käyneet seuraamaan.

Valetta ovat teidän seurakuntanne, ja kauhistuksia seurakuntane tavat, koska, ylen katsotte Raamatussa annetut arvot ja ohjeet.

Maailmaa te rakastatte, ettekä Jumalaa.

Jumalan pyhillä ei ole lupa viettää aikaansa, väärintekijöiden kanssa.

Huono seura turmelee hyvänkin moraalin.

Ja hyljännyt sen minkä Herramme ei ole hyljännyt?

Te tässä olette hyljänneet Herran, mutta minä tosin lähestyn vielä teitä Herran palvelijana ja yritän saada edes jonitakin teistä kääntymään Herran puoleen.

Mutta pelkkää herjaa saan niskaani sinultakin, kuten Jumalan palvelijat kautta aikojen ovat saaneet.

Tee parannus elämässäsi, ja ole vilpitö, sillä valheelliset ihmiset joutuvat rangaistukseen, mutta vanhurskaat saavat elää ikuisesti.

• Anselmitoiviainen
        mikko.ainasoja kirjoitti:

Etkö sinä ihinen huomaa, että Jeshua seuraajien merkitkin puuttuvat aikamme uskovista, eli Hengeltä saadaut lahjat, ja eikö tämä jo todista, että te ihmiset ette edes kuule Henkeä, vaan omia oppejanne olette käyneet seuraamaan.

Valetta ovat teidän seurakuntanne, ja kauhistuksia seurakuntane tavat, koska, ylen katsotte Raamatussa annetut arvot ja ohjeet.

Maailmaa te rakastatte, ettekä Jumalaa.

Jumalan pyhillä ei ole lupa viettää aikaansa, väärintekijöiden kanssa.

Huono seura turmelee hyvänkin moraalin.

Ja hyljännyt sen minkä Herramme ei ole hyljännyt?

Te tässä olette hyljänneet Herran, mutta minä tosin lähestyn vielä teitä Herran palvelijana ja yritän saada edes jonitakin teistä kääntymään Herran puoleen.

Mutta pelkkää herjaa saan niskaani sinultakin, kuten Jumalan palvelijat kautta aikojen ovat saaneet.

Tee parannus elämässäsi, ja ole vilpitö, sillä valheelliset ihmiset joutuvat rangaistukseen, mutta vanhurskaat saavat elää ikuisesti.

Sinä siis kyseenalaistat Jeesuksen uskollisuuden?
        Mitään herjaa en ole kirjoittanut. Miksi annat minusta väärän todistuksen???
        Luitko edes Paavalin kirjeitä?
        Jumala vihaa hylkäämistä! Jääköön se tulikirjaimin sydämeesi.

Sinä siis kyseenalaistat Jeesuksen uskollisuuden?
        Mitään herjaa en ole kirjoittanut. Miksi annat minusta väärän todistuksen???
        Luitko edes Paavalin kirjeitä?
        Jumala vihaa hylkäämistä! Jääköön se tulikirjaimin sydämeesi.

Älä vääristä sanomaani, sinä valheellinen ihminen.

Paulos on minun rakas veljeni, mutta sinä et häntä tunne, vaan käytät hänen kirjeitään aikamme valheellisten ihmisten tavoin, omiin tarkoutuksiin ja jätä poi sen osan, josta et satu pitämään.

• Anselmitoiviainen
        mikko.ainasoja kirjoitti:

Älä vääristä sanomaani, sinä valheellinen ihminen.

Paulos on minun rakas veljeni, mutta sinä et häntä tunne, vaan käytät hänen kirjeitään aikamme valheellisten ihmisten tavoin, omiin tarkoutuksiin ja jätä poi sen osan, josta et satu pitämään.

Huomaan, ettet halua nähdä totuutta. Syytät minua perusteettomasti herjaamisesta ja silti itse herjaat minua. Olen kuitenkin tottunut siihen ja annan sinulle sen anteeksi.
        Jeesus ei ole hyljännyt seurakuntaansa. Hän ei hyljännyt kurjaa opetuslasten joukkoansakaan, joka ei millään olisi ansainnut Jeesuksen uskollisuutta. Paavali ei hyljännyt seurakuntia, vaikka oli todennut sen monella tavalla kelvottomaksi. He olivat uskollisia kurjille lampailleen ja samaa uskollisuutta Jumala odottaa nykyisiltäkin paimeniltaan ja seuraajiltaan. Jumala vihaa hylkäämistä, sillä hän ei ole muuttunut.

• kerettiläinen--

Sinä et ilmeisestikään lukenut tuota Jesajan kuvausta seurakunnasta, joten pyytäisin sinua lukemaan sen ajatuksen kanssa ja kertomaan minulle, miksi Jumalan seurakunta on HEDELMÄTÖN?
        Onko sinun seurakuntasi hedelmätön tai tiedätkö seurakuntaa, joka on hedelmätön ja johon nuo Ja raajan kuvaamat tuntomerkit sopisivat?

Jes.54
        1 RIEMUITSEE, SINÄ. HEDELMÄTÖN, joka et ole synnyttänyt, huuda ilosta ja riemahda, sinä, joka et ole synnytyskivuissa ollut. Sillä HYLJÄTYLLÄ on LAPSIA enemmän kuin aviovaimolla, sanoo Herra.
        6 Sillä niinkuin HYLJÄTYN, SYVÄSTI MURHEELLISEN VAIMON on Herra sinut kutsunut - nuoruuden vaimon, joka on ollut HALVEKSITTU, sanoo sinun Jumalasi.
        7 Vähäksi silmänräpäykseksi MINÄ HYLKÄSIN SINUT, mutta MINÄ KOKOAN SINUT JÄLLEEN suurella laupeudella.

• kerettiläinen--

/// johon nuo Ja raajan kuvaamat tuntomerkit sopisivat?///

Pitäisi aina tarkistaa, ennen kuin lähetää kirjoituksen eteenpäin, koska nämä kirjoitusohjelmat kirjoittelevat välillä "ihan omiaan"... Piti siis tietenkin olla"johon nuo Jesajan kuvaamat tuntomerkit sopisivat?"

• kerettiläinen--

Nostetaanpa tämä kirjoitus jälleen esille, jotta joku voisi vastata siihen kysymykseeni, miksi Jumalan seurakunta on HEDELMÄTÖN ja miksi hedelmätöntä kehoitetaan riemuitsemaan?

• kerettiläinen--

Tämä on Raamattu-palsta, mutta kukaan ei osaa vastata kysymykseeni??? Pelkkää keskinäistä kiistelyä...eikö kukaan voisi edes yrittää???

• Aamenaamenaamen
        Anselmitoiviainen kirjoitti:

Huomaan, ettet halua nähdä totuutta. Syytät minua perusteettomasti herjaamisesta ja silti itse herjaat minua. Olen kuitenkin tottunut siihen ja annan sinulle sen anteeksi.
        Jeesus ei ole hyljännyt seurakuntaansa. Hän ei hyljännyt kurjaa opetuslasten joukkoansakaan, joka ei millään olisi ansainnut Jeesuksen uskollisuutta. Paavali ei hyljännyt seurakuntia, vaikka oli todennut sen monella tavalla kelvottomaksi. He olivat uskollisia kurjille lampailleen ja samaa uskollisuutta Jumala odottaa nykyisiltäkin paimeniltaan ja seuraajiltaan. Jumala vihaa hylkäämistä, sillä hän ei ole muuttunut.

Aamen!!!

• Tilnteentodistaja

Merkillepantavaa tässä on myös se, että kaksi seurakuntaa vihaavaa, Mikko ja Teuvo ovat keskenäisessä vihanpidossa.

• Seontotta

Se on totta.

• Katkeruusteettää

Palstalla kirjoittaa joitakin sellaisia seurakuntaa vohaavia henkilöitä, jotka eivät ole päässeet tiettyyn asemaan srk:ssa. Katkeria, sanoi...

• Aamenaamenaamen

Aamen!!!

• Voi viihavaisia ylippätänsä, mutta voi myös niitä, jotka sokean tavoin kulkevat ihmisjoukon mukana, koska pelkäävät joutua erilleen ihmisistä.

Jumalasta erilleen joutumista kannattaa pelätä, ei ihmisjoukosta erilleen joutumista. Tänään voi joutua erilleen seuakunnan ytimestä, koska noudattaa Raamatun arvoja, mutta kannattaa ottaa se riski, sillä ei toiset ihmiset ketään pelasta, vaan kuuliaisuus Jumalan sanalle pelastaa sielun, sekä tukee myös muiden pelastusta.

• AnselmiToiwiainen

Mikolle sen verran, että Jeesus ei hylkää seurakuntaansa. Miksi ei? Koska hän on uskollinen ja on luvannut viedä alkamansa työn loppuun asti. Sinä olet hylännyt seurakuntaruumiin, Kristuksen morsiamen.

• Ota.oppia
        AnselmiToiwiainen kirjoitti:

Mikolle sen verran, että Jeesus ei hylkää seurakuntaansa. Miksi ei? Koska hän on uskollinen ja on luvannut viedä alkamansa työn loppuun asti. Sinä olet hylännyt seurakuntaruumiin, Kristuksen morsiamen.

Mikko on herrasmies, ei se Jeesuksen morsiameen kajoa:)

• Yksilampaista

Seurakunnassa on aina ollut moitteen sijaa. Pysykööt "täydelliset" ulkopuolella.

• Niinpäniinpäniinpä

Niinpä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      43
      7868
    2. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      0
      4718
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      68
      4413
    4. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      36
      3193
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      246
      3088
    6. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      46
      2749
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      26
      2695
    8. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      37
      2453
    9. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      41
      2036
    10. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1807
    Aihe