Vanhoillislestadiolainen naispappi puolustaa homoja ja ehkäisyä
http://goo.gl/swXlZs
Meri-Anna Hintsala on vastoin liikkeen oppeja ryhtynyt papiksi ja puolustanut sekä ehkäisyä että homojen oikeuksia. "Välillä on ollut juuriharjalla pesty olo."
Kaikkea se naispappeus tuo
Vanhoillislestadiolainen naispappi puolustaa hom
4
<50
Vastaukset
- antti.ohtali
"Välillä on ollut juuriharjalla pesty olo."
Luulen että Hintsala pyrkii tähän? Ensin loukkaa lestadiolaisia toivoen, että saa edes joltain (ei ttarvitse olla edes lesta) törkeää palautetta. Tämä törkeä palaute on se päämäärä, sillä sitä voi sitten käyttää taaa näitä lestoja vastaan. Tiedän kuitenkin, että lestadiolaiset on niin kurinalaista porukkaa etteivät he inahdakaan Hintsalan suuntaan. Se törkeä palaute tulee muilta taikka Hintsalan tukijoilta, jotka näin tarjoilevat Hintsalalle aineistoa syyllistää ne muut. - Jahhasss
Onko juuriharja joku lesbojen uusi "juttu"?
- maa.on.jo.täysi
No ehkäisy on kyllä ihan paikallaan.Säälin niitä lapsentekokoneita.
- pelleilyä
Niinpä. Kristinusko on patriarkaalisten misogynistien uskonto. Pointtina on mitätöidä ja alistaa naisia kaikin tavoin ja luulotella miehen olevan naisen yläpuolella. Mies sen sijaan tulee nostaa jalustalle, niin kotona kuin yhteiskunnassa. On se hurskasta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364590Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763025- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 211501
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851275PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894