Kapia niin harvat kaipaa

Pysyisit_pois

Jos tuolle tollolle; ope ja pysty, Osmiumkin..
Tuskin muut.

Isot luulot itsestäsi.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JombenrakasHVjoht

Kyllä tänne mahtuu ja sanan pitää olla vapaa, tosivapaa!

• RajansaOnKaikella

Sananvapaudellakin. Jos käyttäisit sanaa samoin muualla kuin täällä, turpiisi saisit rääpäle. Kun kukaan ei viittisi sinua ressukkaa oikeuteen viedä.

• JombenrakasHVjoht
        RajansaOnKaikella kirjoitti:

Sananvapaudellakin. Jos käyttäisit sanaa samoin muualla kuin täällä, turpiisi saisit rääpäle. Kun kukaan ei viittisi sinua ressukkaa oikeuteen viedä.

Ho hoo, ho HOO! Sinua Hyvä Paloheinän Veljeni ottaa näköjään tosi pahasti vanhaan pattiin. Voi voi, voi VOI! Totuuttahan minä vain toitotan.

• 130-196

Naurahdin kirjoituksellesi.
        Vielä ex nyrkkeilijä kunnossa.
        Jokin viherpiipero sanoo että saat turpiisi.
        Huumorina sen otan.

• JombenrakasHVjoht

Luulen, että esikuntaluuserille tulisi paskat housuun jos tositoimiin ryhdyttäisiin.

• Reunahuomio
        JombenrakasHVjoht kirjoitti:

Luulen, että esikuntaluuserille tulisi paskat housuun jos tositoimiin ryhdyttäisiin.

Taitas tulla ihan kurainen hätäkasa.

• Hörhös

Hörhö!!!

• Kyllä täällä eräät minua kovastikin kaipaavat. Varsinkin tuo, joka näköjään on ”nähnyt” minut tänäänkin jo monessa. Tuossakin, joka on hänelle sananvapauden rajoista puhunut. Kun hän ilmoittaa olevansa 196 senttiä pitkä ja 130 kiloinen, en toki uskaltaisi häntä turpiin vetää, voisi kaatua päälleni.

Sinäkin näyt kaipaavan minua, kun olet tehnyt minusta avauksesikin. Oulun open, Pystyyn_kuolleen tai Osmiumin en ole nähnyt minua kaipailevan. Enkä kenenkään ole huomannut kaipaavan sinua. Kun sanot ”isot luulot itsestäsi”, itsestäsi kai puhut, kun ei sinulla tuossa vielä ole ollut keskustelukumppania.

Kun nyt tulin pistäytymään, täytyy vielä kommentoida tuota uusinta gallupia, jonka mukaan kepun kannatus on yhä hieman kasvanut. Sitä tosin jo ennakoin tällä avauksellani:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13662293

Eiköhän tämä riitä teille kaipaajilleni, sillä naisystäväni tulee vielä tänään luokseni ja viipynee viikon, jonka aikana en palstaa avaa.

• 196-130

Kait huomasit kuka uhkaili. Teillä eräillä kumma tapa kääntää asiat päinvastoin.
        Toki puolustaudun. Nyt sinäkin ihmeellistä kerrot, että kaatuisi päällesi, jos turpaan vetäisit.
        Ei ole sivistyneen ihmisen sanomaa lainkaan.
        Kuin elukat ajattelee-.

Kovasti olen ihmeissäni teistä, ja tovereistasi.

• Ope_Oulusta

Sinulla vanhalla punikkiruunalla mitään naisystävää ole. Tuskin nysäkulli pystyt enää edes eunukkien lomia tuuraamaan...;)

• JombenrakasHVjoht

Kirjoitit toisaalla Sipilän tähän mennessä tekemistä mokista. Voisitko mainita niistä pahimmat?

• Kapimaista

"Eiköhän tämä riitä teille kaipaajilleni, sillä naisystäväni tulee vielä tänään luokseni ja viipynee viikon, jonka aikana en palstaa avaa."

Etkös sinä munakarvakuvaaja lupauksesi mukaisesti jättänytkään palstaa ikiajoiksi, vaan täällä kyttäät taas päivät päästään. Mikä se on semmoinen mies joka ei pysy sanojensa takana?

• kuinkatyhmäolet

Taas ne vedätti sinut esiin. Etkä kyennyt muuhun kuin linkittämään vanhaan kirjoitukseesi palstan aiheeseen liittyen.
        Poistuhan taas, pöpikapi (siihen tulokseen olen tullut, että tuon arvoinen olet ja se on ihan sinun itsesi ansaitsema. Lisää se ansiolistaasi).

• Ope_Oulusta

kapia kait harva kaipaa, eikä hänen karvoja,
      kapi munakarvojaan vaan kampaa,harmaita ja harvoja...

• Topikallo

Olen vain mitätön evp aliupseeri, sekä henkisesti, että fyysisesti impotentti.
      Ottakaa kuitenkin huomioon, että olen karjakon äpärä ja käynyt vain kansakoulun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2628
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1668
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1600
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1222
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1005
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      969
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45