Meilahden autokoulu

kortinhaluava

Kokemuksia kellään?

33

5081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoijaaaaa

      Taas autokoulun omistajat kirjoittelevat toisistaan perättömiä juttujaan!

    • 18wee

      Hyvä autokoulu ja kortti tuli ekasta inssistä! Ja edullinen oli myös eli kaikin puolin tyytyväinen.

    • tarttiskortin

      Muutaman kerran yritin sinne mennä mut ovat oli aina lukossa, enkä soitolla tavottanut.

    • WalluE

      Onko hyvää olemassa? Ei, koska autokouluissa opetetaan tahallaan väärin, jotta lisätunteja joudutaan ottamaan.

      • hhhg34

        olitko 10 10 kurssilla?


      • Kurvinen94
        hhhg34 kirjoitti:

        olitko 10 10 kurssilla?

        En. Etkö muista minua. Ajotunnit aloitettiin aina 5 minuuttia myöhässä ja ajotunnit loppuivat myös 5 minuuttia aikaisemmin. Välillä kävit ajotunnin aikana ärrällä ostamassa tupakkaa. Lisäksi juttelit kännykällä kavereille ja hoidit omia asioitasi. Sain inssin läpi viidennellä yrityksellä. No, teit tällä opetuksella hyvän tilin. Kiitos.


      • 77amanda

        Opettajan nimi??


      • Jess94

        Olisko ehkä sussa ollut vikaa jos vasta viidennellä kerralla läpi pääsit? Ja siks noin kirjotat? Itse pääsin toisella yrityksellä läpi ja olin vielä juuri tuolla 10 10 kurssilla. Opetuksessa ei ollut kyllä mitään vikaa vaan päinvastoin ja opettaja oli tosi hyvä ja opetti vielä vähän extraa, jotta varmasti pääsisin tokalla inssillä läpi ja niin pääsinkin! Ja nyt on ajokortti!!


      • Anonyymi
        77amanda kirjoitti:

        Opettajan nimi??

        janne


    • m9ibhvuyt

      täysi paska!

    • Toivottavastiekallaläpi

      Opettajaa ei saa kiinni, jotta saisi sovittua ajotunteja. Luvataan aina soittaa takaisin, mutta niin ei tapahdu. Pitkiä taukoja välissä. Enpä ihmettele jos porukka ei saa korttia kun tahallaan viivästytetään ja tulee todellakin rahastuksen maku. Ei voi suositella kenellekkään.

    • Huijattuolo1234

      Jaahas, ylläpito käy poistamassa kokemuksia täältä, autokoulu ilmeisesti käy valittamassa suomi24:lle :D
      Säälittävää!!!
      Firman fb sivuilla ei pysty antamaan palautetta, jännä juttu. Ei voi siis antaa esim tähtiä, vissiin tietävät itekkin missä vika.

      Firma siis venyttää ja venyttää kortin saamista, teoriakokeesee ja ajotunneille pääsyä, eivät vastaa puheluihin, viesteihin kyllä.
      Kun oltiin saatu teoria läpi, eivät suostuneet sopimaan ajotunteja vaan piti odotella, milloin ajo-opettaja suotuu meille soittamaan. Heidän aikataulullaan teoriakokeen jälkeen olisi saanut alkaa ajamaan ajotunteja, ja ensimmäinen ajotuntikin vasta viikkojen päähän. Vaihdettiin autokoulua ja inssi meni ekalla läpi samana päivänä toisen autokoulun kanssa kun meilahdesta olisi saanut vasta ekan ajotunnin.
      Heillä ei myöskään ole mitään toimipisteitä ympäri eteläsuomea kuten valheellisesti antavat kotisivuillaan ymmärtää vaan ainoastaan meikussa tjsp. Huijausta koko pulju, en voi suositella!!!

    • Anonyymi

      En suosittele minäkään. Halpa hinta houkutti, mutta on tasokin valitettavasti sen mukaista.....
      Asiakaspalvelussa kirjoittelee joku näsäviisasteleva tyyppi, joka ei vastaa kunnolla kysyttyihin kysymyksiin vaan lässyttää ohi aiheen omia merkityksettömiä mielipiteitään.

      • Anonyymi

        Sain kortin voiko sitten Meilahden Autokoulun oppilaana. En voisi olla tyytyväisempi.


      • Anonyymi

        Turhaa läyhäämistä. Kortti ekasta inssistä, palvelu hyvää, aina sain apua, eikä mistään mitään valittamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa läyhäämistä. Kortti ekasta inssistä, palvelu hyvää, aina sain apua, eikä mistään mitään valittamista.

        Vitut


    • Anonyymi

      Hienosti meni parilla lisätunnilla ajokoe läpi. Hintaan nähden erinomainen palvelu, JATKOON!

      • Anonyymi

        Vitut, juma lauta. Vittu kohta oikeuteen tämä asia tulee.


    • Anonyymi

      Sama! Todella edullinen ja ihan huippu! Kaikki meni kuten piti ja eikä mitään valittamista! Asiakaspalveluun laitoin sähköpostia vielä tiistai iltana kymmenen jälkeen ja sain alle tunnissa vastauksen ja samalla vielä tsempit seuraavan päivän kokeeseen! Eli iso suositus! Todella hyvin tehty kokonaisuus.

    • Anonyymi

      Itse olen tykännyt, vaikka ajokoe ei ekalla läpi mennytkään. Pelkäsin autokouluun menoa, koska kaverit olivat puhuneet erilaisia tarinoita kauheista opettajista. En olisi parempaa opea voinut toivoa. Todella rauhallinen, mutta sen luokan tarinan kertoja, että ajotunnit olivat todella viihdyttäviä. Autokouluun on jopa ikävä!

      Kiitos kaikesta Meilahden Autokoulu

    • Anonyymi

      Ovet lukossa puheluihin ei vastata ketään ei paikalla

    • Anonyymi

      On

      Loistava paikka

    • Anonyymi

      Hinta on halpa ja palvelu sen mukaista. Säätöä ja sähläystä kaikessa. Mulla kolmessa kuukaudessa varattu ajotunteja 10 joista toteutui ajotunteja 3 kpl jotka on kaikki peruttu tai muutettu ainakin 2 kertaa. Inssi varattu 5 kertaa, koska opettaja varailee kysymättä tunteja ja inssiä. Huijataan ostamaan lisätunteja siten, että varataan inssi vaikkei ajotunteja ole ajettu ja sitten on pakko mennä inssiin, koska "ei ole vapaita aikoja" ja hylätyn kokeen jälkeen maksat kaikki koemaksut ja lisätunnit opettajalle. Ajotunneilla selitetään ties mitä satuja että ostat mahdollisimman paljon lisätunteja eikä mitään henkilökohtaista palautetta/opetusta saa. Sen lisäksi perintätoimiston maksumuistitus laskusta kuluineen, jonka eräpäivä on vasta viikon päästä. Ja ihan turha toivoa ketään vastuuseen, koska koulu pyörii opettajien voimalla, jotka opettaa myös viidessä muussa koulussa.

      • Anonyymi

        Kerro hieman lisää. Tarinasi on kiehtova.


      • Anonyymi

        Höpöhöpö, nuku välil.


    • Anonyymi

      Mulla monta kaveria käynyt Meilahden autokoulun, eikä ollut mitää ongelmia. Opettajat kuulemma tosi rentoja ja kivoja! ite alotan siellä koulun ihan kohta!

    • Anonyymi

      Hirveä paikka, erittäin epäammattimaista käytöstä. Hinta kuitenkin halpa, mutta en kuitenkaan suosittelisi; maksat nimittäin rahan lisäksi omalla mielenterveydelläsi.

      • Anonyymi

        Kadotettu mielenterveys saattaa aiheuttaa lisäkustannuksia.


      • Anonyymi

        Sinun MT ongelmat tarttunut?


    • Anonyymi

      Hyvä mesta. Pääsin vetelee Teslalla ja korttikin sieltä napsahti laakista. Sisarukset odottavat autokoulun alkua innolla. Meinaavat mennä Meilahden Autokouluun

    • Anonyymi

      Olen tällä hetkellä suorittamassa korttia tuolla. Ihan hyvin kaikki on toiminut. Ei valittamista.

      • Anonyymi

        Inssi tuskin menee läpi.


    • Anonyymi

      Ihan hirveä paikka. Täynnä epäammattimaisia opettajia, jotka kohtelevat väärin. Huutavat vielä kaikenlisäksi. Asiakaspalvelu on kohtalaisen huonoa. Meinasi mennä into koko touhuun. Lopulta onneksi vaihdoin autokoulun Capiin. Erikoista on se, että Capiltä otettuani 3 ajotuntia, niin pääsin inssistä läpi. Mahtavia opettajia siellä. Kaikenlisäksi vielä mukavia ja rehellisiä, jotka toimivat työssään ammattimaisesti. Osaavat kannustaa ja tsempata. Kiitos CAP!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe