Mikä ihme se on kun aina Tokmannin tarjoustuotteet on loppu, ainakin täällä Espoon kaupoissa jo ensimmäisenä tarjouspäivänä. Ei löydy pastapusseja eikä hillosokereita. Usein siis mainostetaan olemattomia tuotteita tai sitten tavaraa on nihkeät pari pussia. Minusta tämä on jo kuluttajan huijaamista. Olenkin tullut tulokseen että en viitsi juosta olemattomien tarjousten perässä, ajan hukkaa vaan.
Tokmannin ainainen loppu
2
66
Vastaukset
- tokmanpask
SAMAN olen huomannut lappeenrannan tokmannilla . aina on ne loppu jotka eilisessä lehdessä oli muka tarjouksella . SELVÄÄ KUSETUSTa
- JAWespoo
Jouluna oli tokmanni (olarin prisman vieressä oleva) tarjoustuotteet loppu. Sisäänvetotuotteita piparit ja glögit ei ollut edes ko. Myymälässä tarjousaikana. Kävin kolmena päivänä peräkkäin ennen joulua. Annoin palautetta surkeasta markkinoinnista. En suosittele myöskään kenellekään huyundai lamppuja. Paloi loppuun päivässä. Ihan skeidaa myydä tuollaisia kuluttajalle. Ikean lamput kestää kuukausia tai vuosiakin. En osta mitään jos kuluttajaa kusetetaan tulemaan myymälään sisäänvetotarjouksilla ja ostaisin muka sitten kalliita korvikkeita.
Sain vastauksen myymälästä ja en ole tyytyväinen vastaukseen. Lamput voit noutaa uudet heh... En ole käynyt kun ottaa päähän huono palvelu asiassani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951822
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2431780- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!691067Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si11945Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46941- 47928
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38928- 46892
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39875