Jumalauta kun mafia paljasti tukikoneensa joka takoo rahaa mafian nimittämille ministereille automaattina uutiset lopetti puhumisen puoluetuista kun seinäään, PERKELE OIKEISTO ME OLEMME SUOMEN ENNEKIN PELASTANEET !! HERÄTKÄÄ KANSANEDUSTJAJAT JA MINISTERIT JA NOSTAKAA KISSA PÖYDÄLLE !! vaikka siksi että teidät ensin haluttiin tuomita ja sitten vasta tunnustaa mafian toiminta.
Miksi vaaliraha uutisointi loppui kuin seinään !
4
<50
Vastaukset
- Lylyherätys
SDP on kusi verkkosukassa ja punikeissa pikku pöksyissä! SAK:n miljoona tuista. Miljoona jäsenistöinen SAK ryöstää rahaa, huijaa ihmisiä!Miksi kokoomukselle ei ole annettu samaa määrää?!
SDP ja SAK tulee menettämään vaaliraha sotkussa eniten, onneksi niin-ÄÄNESTÄJIÄ!................- Totuustulee
esiin..
- Mittatäyttyi
Ajatelkaapa, mikkelin työväenyhdistys!? on antanut 57 tuhatta euroa yhdelle demarille ,apua! vaalirahaa.
Mistähän nuo rahat on kerätty. varmuudella itse en enää maksa SAK:lle senttiäkään, erosin liitosta. Olen maksanut tuhansia SAK:lle ja olen ehdottomasti demokratian ja vapaanmaailman kannattaja en punaluippujen ja murhayhteiskunnan omien etujen ajamisen kannattaja, siksi siis. - Kukavahoja
muista, sitä tikulla perseeseen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial221801Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3481528Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2111133Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 1441128
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928