mun tunteita, kun mokailin.
Et osannu yhtään joustaa ja miettiä
13
<50
Vastaukset
- Kaksipuolta
Et osannu yhtään miettiä mun tunteita ja pyytää anteeksi, kun mokailit.
- pikkumokasinejatänne
Kyllä se on onnellinen, joka ei sure sitä mitä hänestä puuttuu, vaan iloitsee siitä mitä hänellä on!
- mäoononnrllinen
Mulla on hänet ajatuksissani, olen onnellinen.
- kaisääsen
Numeron otit talteen.
- enottanut
kaisääsen kirjoitti:
Numeron otit talteen.
Mistä?
- Lopputulosonhyvä
Kaikissa on jotakin hyvää,ja ne hyvät puolet ja itsensä hyväksyminen on tärkeitä asioita. Joista pitää kiinni :) Ehdottomasti suosittelen ja keskittymään enemmän itsen kehittämiseen kuin muiden.
- sinäteitmustakauniin
No mutta hyvä kun sinä osasit ottaa mut huomioon, kiitos siitä.
- joopajoop
tunteita housuissa
- näinnäen
Koitas ny asettuu mun housuihin/hameeseen, eikö sun viesti ole selkeesti: pysy erossa mun elämästä?
- joustanutliikaakin
No tuo nyt ei pidä kyllä yhtään paikkaansa. Monta viestiä esim laitoin, montako kertaa aina tulin sinne baariin kattoon sua vaikka vannoin ettei enää koskaan...
- Elämäjatkuu3
En tiedä oletko mokaillut hänen kanssaan vai jotenkin muuten, mutta aika vähän sitä loukkaantuneena siinä tilanteessa niitä toisen tunteita ajattelee valitettavasti, jos olet käytökselläsi loukannut henkilökohtaisesti. Siinä miettii vaan niitä omia tunteitaan ja sitä, että voiko antaa anteeksi ja hyväksyä ihmisen virheineen päivineen vai ottaako etäisyyttä, jos ihminen kerta kerran jälkeen näyttää käytöksellään ettei toisesta ihmisestä välitä, esimerkiksi ei pysy omien sanojensa ja lupaustensa takana, vaan tekee oharit ja eikä edes anna mitään järjellistä selitystä miksi tapaaminen ei onnistu. Eipä kukaan sellaista viitsi katsella toistuvana ilmiönä ja pettyä toistuvasti et varmasti itsekään, jos sinua siten kohdeltaisiin.
Jos olet muuten mokaillut elämässäsi etkä häntä kohtaan, niin sellainen anteeksianto ja ymmärrys on edelleenkin myös kiinni siitä toisen ihminen omasta moraalista ja etiikasta tässä elämässä, ja että uskaltaako luottaa sinuun enää, että ottaisit opiksi virheistäsi.- satumaanprinsessa
Loistava kirjoitus olen sun kanssAa täysin samaa mieltä
- helpposyyttää
Ja syyllistävä ja negatiivinen ilmapiiri täällä senkun jatkuu, on hyvä aina ensin ottaa ihmiseltä selvää mistä on kyse ja se mitä hän tarkoittaa sanomallaan. Ennen syytöksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864650Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1793655Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.682096Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791288- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471094- 501000
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904