emättimen syvyys-peniksen koko

MINÄ

Olen seuraillut näitä keskusteluja täällä ja naureskellut pienimunaisten vakiopuolustukselle: "ei sen pilin tarvitse olla kuin 12-15cm, koska pillu on vain 10cm syvä" Tottahan se on, mutta asia ei ole naisten kanssa niin yksinkertaista. Paksuus on tietenkin tärkeämpi tekijä kuin pituus, mutta naiset pääosin haluavatkin sisäänsä isompaa munaa kuin mitä emätin on syvä. Se nähkääs venyy se pillu ja siitä, että se venyy, syntyy nautinto, tuskallinen nautinto. Hieman isompi kulli mitä emätin on syvä yhdistettynä hellään ja osaavaan rakasteluun on parasta mitä voi olla. Näin ainakin monien tapaamieni ja seivästämieni naisten puheiden mukaan. Joten lopettakaa jo tuo pippelinne koosta huolehtiminen ja opetelkaa pelaamaan niillä korteilla mitä on jaettu. Toiset voivat tyydyttää naisen pelkällä munalla, toisilla siihen tarvitaan hyvin paljon muutakin, kuten vaikka kieltä ja taitavia käsiä ;)

hyvää joulua tuppikullit :D

14

6240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr X

Mä en ainakaan ole koskaan onnistunut tyydyttämään naista pelkällä munalla. Aina olen tarvinnut munieni (mulla on kaksi kivestä - siis munat) lisäksi peniksen! Olisi kyllä hauska nähdä kuinka tyydytät naisen pitkällä ja paksulla kivekselläsi!

• Misu

No selitä sitten se, että camping tuntuu paremmalta kun HK:n sininen????

• rane
        Misu kirjoitti:

No selitä sitten se, että camping tuntuu paremmalta kun HK:n sininen????

HK on siis isompi ja camping tuntuu paremmalta.. mitäs tekemistä tämän asian kanssa oli tuon pallikeskustelun kanssa =)

No kuitenkin, camping on aika kiva varmasti sitten. Menenkin tässä jääkaapille tarkistamaan! hitto mut ekaks pitää saada erektio että voi verrata... meneepäs vaikeeksi ;)

Ai niin, mikä susta on sitten pieni arvon misuneiti?

Jos näitä ihania naisia (toivottavasti ei teinipoika) saa kerta tänne palstalle niin kirjoittelehan vielä!

• Misu
        rane kirjoitti:

HK on siis isompi ja camping tuntuu paremmalta.. mitäs tekemistä tämän asian kanssa oli tuon pallikeskustelun kanssa =)

No kuitenkin, camping on aika kiva varmasti sitten. Menenkin tässä jääkaapille tarkistamaan! hitto mut ekaks pitää saada erektio että voi verrata... meneepäs vaikeeksi ;)

Ai niin, mikä susta on sitten pieni arvon misuneiti?

Jos näitä ihania naisia (toivottavasti ei teinipoika) saa kerta tänne palstalle niin kirjoittelehan vielä!

Nou teinipoika, 41v nainen!

Eikös tuolla edellä koosta puhuttu, vai kommentoinko väärää ketjua ;)

Jaa pieni, no oisko puolikas camping? Ja sillekin löytyy pari, kaikille löytyy. Ämpärille isompi ja sitä rataa. Mä olen aika kokenut näissä hommissa enkä ole vielä liian pientä tavannut. Kaksi lasta oon synnyttäny normaalisti, ei vaikuttanut yhtään mitään.

• Misu
        Misu kirjoitti:

Jaa pieni, no oisko puolikas camping? Ja sillekin löytyy pari, kaikille löytyy. Ämpärille isompi ja sitä rataa. Mä olen aika kokenut näissä hommissa enkä ole vielä liian pientä tavannut. Kaksi lasta oon synnyttäny normaalisti, ei vaikuttanut yhtään mitään.

Aiheen aloittajalle kommentoisin että vaginalla on tapana puristua sisään tunkeutuneen jutun ympärille, oli sitten sormi tai iso muna. Joten se "venytysefekti" toimii joka koossa.

• rane
        Misu kirjoitti:

puolikas camping..´joo okei.. no ainakin pituuden puolesta mut jos on puolikas camping niin onhan se sentään aikasta paksu..

kait =) toivottavasti =)

Mut kiitos aikuisen naisen mielipiteestä, sitä arvostetaan tällä palstalla! =)

• MINÄ
        Misu kirjoitti:

Aiheen aloittajalle kommentoisin että vaginalla on tapana puristua sisään tunkeutuneen jutun ympärille, oli sitten sormi tai iso muna. Joten se "venytysefekti" toimii joka koossa.

Niinhän se vagina tekee varsinkin jos rakkauslihakset ovat kunnossa.. Mutta edelleen väitän isomman munan venytyksen tuntuvan paremmalta valtaosasta naisista. (tottakai toisille riittää pienempikin, toiset tykkää isosta, toiset pienestä) Ja yhtä asiaa ihmettelen. Miten emätin voi olla vain 10cm syvä, kun esimerkiksi minun suhteellisen kookas (19cm) elimeni uppoaa sinne juuriaan myöten?

• hirveesti
        rane kirjoitti:

puolikas camping..´joo okei.. no ainakin pituuden puolesta mut jos on puolikas camping niin onhan se sentään aikasta paksu..

kait =) toivottavasti =)

Mut kiitos aikuisen naisen mielipiteestä, sitä arvostetaan tällä palstalla! =)

jos liian iso.. yhden lapsenkin olen jo saanut, enkä mikään teini.. Joten ei sitä pimpsaa saa pilalle "hakata"..

• Misu
        MINÄ kirjoitti:

Niinhän se vagina tekee varsinkin jos rakkauslihakset ovat kunnossa.. Mutta edelleen väitän isomman munan venytyksen tuntuvan paremmalta valtaosasta naisista. (tottakai toisille riittää pienempikin, toiset tykkää isosta, toiset pienestä) Ja yhtä asiaa ihmettelen. Miten emätin voi olla vain 10cm syvä, kun esimerkiksi minun suhteellisen kookas (19cm) elimeni uppoaa sinne juuriaan myöten?

Mä olen mitannut omani ja 13-15cm jälkeen sattuu - sauva kylmiltään ja vagina lepotilassa. Eli kokoeroja löytyy. Mutta kiihottuneessa tilassa venyvyyskapasiteetti kasvaa huikeasti ja sisään on mahtunut todella iso (22cm) ilman kipua, tosin ei se erikoisen hyvältäkään tuntunut.

• MINÄ
        Misu kirjoitti:

Mä olen mitannut omani ja 13-15cm jälkeen sattuu - sauva kylmiltään ja vagina lepotilassa. Eli kokoeroja löytyy. Mutta kiihottuneessa tilassa venyvyyskapasiteetti kasvaa huikeasti ja sisään on mahtunut todella iso (22cm) ilman kipua, tosin ei se erikoisen hyvältäkään tuntunut.

Kuulostat ihan naiselta, jolla on normipaikat =) Vähän pienemmällä pilillä voi tikata singerin lailla vaikka kylmiltään, mutta isompaan moloon täytyy varustautua pitkällä ja huolellisella lämmittelyllä. Itse en pidä mikrosapuskasta vaan haluan käyttää herkullisen aterian valmistukseen aikaa. Tämän jälkeen nautinto on maksimaalinen!

• Kempas
        MINÄ kirjoitti:

Kuulostat ihan naiselta, jolla on normipaikat =) Vähän pienemmällä pilillä voi tikata singerin lailla vaikka kylmiltään, mutta isompaan moloon täytyy varustautua pitkällä ja huolellisella lämmittelyllä. Itse en pidä mikrosapuskasta vaan haluan käyttää herkullisen aterian valmistukseen aikaa. Tämän jälkeen nautinto on maksimaalinen!

Lopeta jo se itsesi korostaminen. Yrität koko ajan vakuutella, miten paljon parempi kuin pienimunaiset, kun sinulla on 19 cm penis. Minäpä väitän, että naisen nautinto alkaa vasta 21 cm:n jälkeen (suurimman osan).

• kö?

Mitä jos mahtuukin sisään vain 11 cm, sen jälkeen muuttuu epämiellyttäväksi. Voiko emätintä itse venytellä, onko kellään kokemuksia? Kyseessä neitsyt...

• Iso Jorma

tai siis olet mies jolla on suht pieni.

Nimittäin normia isomman kanssa täytyy tietää mitä tekee :D

• mie

mun muijalla on niin tiukka mul on 3,5cm leveä
      13cm pitkä ja muijan syvyys on just toi pitemmälle ei mene kokeiltu isompi sattuu vaik
      käyttäs pitä luikkareita pikku pillu on kyl ihana
      isompaa se ei halua se 100% varma 8vuotta yhdes.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      47
      2192
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      191
      2009
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      835
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      736
    Aihe