14 vuotiaan elämäntarina

nodramapleasee

Heippa. Oli nyt pakko päästä purkamaan mieleni ja päätin sitten tulla tänne.

Eli siis. Olen 14-vuotias tyttö. Minulla on masennus ja ahdistusta, olen tullut epäsosiaaliseksi ja pelkkä halailukin miespuolisen kanssa saa minut melkein oksentamaan. Äitini on hamstraaja, isäni alkoholisti ja pikkuveljeni väkivaltainen. Itken aivan kaikesta, siitäkin, jos minulle nauretaan, kun sanon väärän vastauksen matikantunnilla. Minulla on kova rakkaudenkaipuu, mutta pusukin saa jo minut kovin ahdistuneeksi ja tekee mieli kadota.

Elämäni suurin ilo, ratsastus on alkanut jo menettämään intonsa, sillä sopivaa paikkaa/hevosta ei löydy.

Minulla ei ole enää parasta ystävää, sillä hän jätti minut, kun halusi vain olla toisen kaverinsa kanssa, joka oli mua kohtaan suoraansanoen täysi ämmä. Olen liian kiltti, en aluksi sanonut sille lehmälle mitään, kun hän haukkui minua ja puhui paskaa selän takana, mutta nyt olen rohkaistunut ja sain sanottua asiani. Hän muuttaa pois ja saan olla rauhassa.

Olen kotona lähes kokoajan. En mene kavereiden kanssa ulos, en mene ostoksille tmv. Olen täysi aloner, koska en halua poistua turvalinnakkeestani.

Kyllä, aivan täydellinen elämä minulla. Lisäksi olen kömpelö ja löydän itsestäni kokoajan lisää virheitä. Täyttä paskaa kaikki.

Jottei tämä keskustelu olisi täysin turha, niin kertokaa toki teidän elämäntarinanne.

5

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nodramapleasee

Ainiin, kaiken lisäksi ihminen, joka saa minut iloiseksi, on 32-vuotias kehitysvammainen, emmekä voi tavata enää viikon kuluttua...

• hethe

Ala säästämään mopoa varten ja moposkorttia, siitä se maailma sitten aukenee.

• Jotain14ainakin

Vaikeata varmasti on, koska elämänkokemustakaan ei ole kerennyt karttua paljolti. En suinkaan vähättele ongelmiasi, enkä tunteitasi, vain yritän vain tuoda esille näkemykseni. Olet niin nuori vielä, kuten itsekin, että aikaa on paljon. Eri katsontakantoja asioihin on monia. Ajattelet asiat nuoren ihmisen silmin ja kun kokemusta vastaavista ei ole ollut, on se haastavaa ja raskasta. Keksi uutta mukavaa tekemistä. Joukkuelajit ovat muunmuassa erittäin hyviä paikkoja aloittaa tällainen. Ja jos ei joukkuelajit itsessään innosta, niin ainakin jonkinlainen seura, missä yhdessä harjoitellaan ainakin joskus. Näin luot kontakteja oman ikäisiisi ihmisiin ja saat uutta sisältöä elämääsi. Mitä tulee romantiikkaan ja muuhun poikailuun. Ota aikaa, kyllä ne sieltä tulee.

• lalallalaaaaa

Nii siis mikä nyt on ongelmana? Ei oo kavereita, perhe on normaalia hankalempi? Ainut ongelma mikä sulla on, on se et sua kiinnostaa et asiat on huonosti.

• jslsnc

Purat ongelmasi nyt väärään paikkaan. Nämä sivut on täynnä ilkeilijöitö jotka lyttää sua lisää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      73
      4405
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3850
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3519
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3140
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2628
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2322
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1996
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1752
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1715
    Aihe