14 vuotiaan elämäntarina

nodramapleasee

Heippa. Oli nyt pakko päästä purkamaan mieleni ja päätin sitten tulla tänne.

Eli siis. Olen 14-vuotias tyttö. Minulla on masennus ja ahdistusta, olen tullut epäsosiaaliseksi ja pelkkä halailukin miespuolisen kanssa saa minut melkein oksentamaan. Äitini on hamstraaja, isäni alkoholisti ja pikkuveljeni väkivaltainen. Itken aivan kaikesta, siitäkin, jos minulle nauretaan, kun sanon väärän vastauksen matikantunnilla. Minulla on kova rakkaudenkaipuu, mutta pusukin saa jo minut kovin ahdistuneeksi ja tekee mieli kadota.

Elämäni suurin ilo, ratsastus on alkanut jo menettämään intonsa, sillä sopivaa paikkaa/hevosta ei löydy.

Minulla ei ole enää parasta ystävää, sillä hän jätti minut, kun halusi vain olla toisen kaverinsa kanssa, joka oli mua kohtaan suoraansanoen täysi ämmä. Olen liian kiltti, en aluksi sanonut sille lehmälle mitään, kun hän haukkui minua ja puhui paskaa selän takana, mutta nyt olen rohkaistunut ja sain sanottua asiani. Hän muuttaa pois ja saan olla rauhassa.

Olen kotona lähes kokoajan. En mene kavereiden kanssa ulos, en mene ostoksille tmv. Olen täysi aloner, koska en halua poistua turvalinnakkeestani.

Kyllä, aivan täydellinen elämä minulla. Lisäksi olen kömpelö ja löydän itsestäni kokoajan lisää virheitä. Täyttä paskaa kaikki.

Jottei tämä keskustelu olisi täysin turha, niin kertokaa toki teidän elämäntarinanne.

5

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nodramapleasee

Ainiin, kaiken lisäksi ihminen, joka saa minut iloiseksi, on 32-vuotias kehitysvammainen, emmekä voi tavata enää viikon kuluttua...

• hethe

Ala säästämään mopoa varten ja moposkorttia, siitä se maailma sitten aukenee.

• Jotain14ainakin

Vaikeata varmasti on, koska elämänkokemustakaan ei ole kerennyt karttua paljolti. En suinkaan vähättele ongelmiasi, enkä tunteitasi, vain yritän vain tuoda esille näkemykseni. Olet niin nuori vielä, kuten itsekin, että aikaa on paljon. Eri katsontakantoja asioihin on monia. Ajattelet asiat nuoren ihmisen silmin ja kun kokemusta vastaavista ei ole ollut, on se haastavaa ja raskasta. Keksi uutta mukavaa tekemistä. Joukkuelajit ovat muunmuassa erittäin hyviä paikkoja aloittaa tällainen. Ja jos ei joukkuelajit itsessään innosta, niin ainakin jonkinlainen seura, missä yhdessä harjoitellaan ainakin joskus. Näin luot kontakteja oman ikäisiisi ihmisiin ja saat uutta sisältöä elämääsi. Mitä tulee romantiikkaan ja muuhun poikailuun. Ota aikaa, kyllä ne sieltä tulee.

• lalallalaaaaa

Nii siis mikä nyt on ongelmana? Ei oo kavereita, perhe on normaalia hankalempi? Ainut ongelma mikä sulla on, on se et sua kiinnostaa et asiat on huonosti.

• jslsnc

Purat ongelmasi nyt väärään paikkaan. Nämä sivut on täynnä ilkeilijöitö jotka lyttää sua lisää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe