Karviosta löydetty vainajan jäänteet

taaskomuilutettu

Torstaina 16.7.2015 löydetty Valtatie 23 läheltä Karvion kanavaa ihmisten luita, vaatteita ja muuta omaisuutta?

19

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • massahurmaaja

      Suattaa löytyä useampikin.

      • Käymäntieltäonneksivaan

        Onko Heinävedellä taas joku raukkaparka ollut eri mieltä jostain asiasta? Ei kannata olla, hengelle hupa.


    • kovviiimmeisiii

      IltaSanoma kertoo, ettei paikallisia hätkäytä ......

    • ihmeitänäytetään

      Turistit, tulkaa tuppukylään tänne!

    • valamonukko

      Kunnalla pitkät perinteet murhissa ja vainajissa.

    • salapolliisi

      Karviosta varastettiin jokunen vuosi sitten kokonainen liikennekameratolppa. Olisiko napannut kuvan väärään aikaan ja piti varmuuden vuoksi irrottaa ja viedä pois. Ei lähde ihan pienillä vehkeillä irti, on oltava mukana autossa kunnon työkalut tai lainattava jostain.

      • valamonukko

        Samasta tolpasta otettu ehkä kuva murhaajan autosta.. Asuuko karviossa murhaaja, kenen pihalla tolppa luuraa.


    • kassakuititkulkurilla

      Mitenkähän suu pantaisiin, jos Karviossakaan ei olisi turisteja kesäaikaan, jotka tuo rahan yrittäjille.
      Olankohautuksellako ohittavat, kun maksava-asiakas löydetään kuolleena , ajatellen vaan miten lie joutunut sinne!
      Onkohan vanhaantapaan ns kyyditty?tarina ei vielä kerro.

    • paikallinenpop

      Karviossa ilmeisesti käy kauppa ympärivuoden niin että mökkiläisillä ja muilla turisteilla ei o mitäänarvoa, riittää kun ladat hakee sätkätarvikkeita ja punasenlipunpussukoita .

    • Jokukaipaa

      Annoin lukea Warkauden Lehdestä, että karviolaisten mielestä on sama kuka löytynyt vainaja on ei kuulema haittaa. Minun mielestä jokainen ihminen on aina jonkun läheinen ja kaipaama. Näin toisiin ihmisiin suhtautavalla ihmisellä ei taida olla kaikki asiat hyvin taitaa omassa elämässä olla asiat huonossa jamassa.

    • kyytionkylmää

      Pitäkäähän huolta kavereistanne, kun/jos lähdette Heinäveden juottoliohin!

    • Hohd

      Joko on taas Heinäveden Lapualaiset muiluttaneet jonkun kyytiinsä?!

    • kanava

      Minkälainen kylä Karvio on asua, yrittää ja käydä koulua???

    • vainturistipelastaa

      Mitäs luulet? Kaikki ovat lähes samaasukua, salamyhkäisiä kieroilijoita .Lippahatut, yliptkäthiukset, paskasetfarkut ja ylilihavat ladyt.

      • HalpaaMökkeilyä

        Lisää vielä että kaikki kyylää kaikkia ja narauttaa heti kun voi....kesä tulee....onkos jo mökkiläisillä jätevesiasiat kunnossa vai pitääkö käräyttää viranomaiselle?Tulee kivat sakot jos homma ei kunnossa...


    • Joskuskäyvä

      Ei liene häävi, mutta taitaa koskea tuo edellä mainittu kuvaus koko kuntaa ja muita samanlaisia hiipuvia kuntia koko Suomessa.

    • turruttavaa

      Kateellisia paskiaisia asuu myös syrjäkylissä!
      En suosittele asumaan!

    • heräsitköhuomaamaan

      Annahan palautetta, joko olet päässyt kylänkermanjuoneen?
      Oletko saanut vinkkejä, miten täytyy olla röyhkeä, kavala ja ovela..

    • yritähhän

      Oletkos tulossa lumentekoon Pääskyvuorelle?Sinuna en!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe