kaavalla, ensin haukutaan Soini ja PS, sitten jatketaan.
Niinkuin taas Suomi-areenalla. Toimittaja provosoi ja Haglund, Arhimmäki,Rinne
ja Niinistö möykkäävät. Ja toimittajat nauttii.
Ylen haastatteluohjelmat alkaa aina samalla
8
<50
Vastaukset
- ei_saada_haastatteluja
Toimittajan pitää luvata, että haastateltavat saavat aluksi haukkua persuja 5 min. ilman että toimittaja keskeyttää. Kertoo kyllä opposition tynnyrin tyhjyydestä, kun mitään vaihtoehtoja ei ole vielä uuden hallituksen linjalle kuulunut, niin pahasti taisi edellinen hallitus munia ihan kaiken. Räksytetään vain kuin rakkikoirat. Haglundkin epäili Soinin kykyä toimia ulkoministerinä. Itse olisi homonnäköisenä tullut ainakin Venäjällä hakatuksi.
- haatlunti
Haglund taitaa olla petollisin porukasta, puhuu
hiljaa ja sievästi, mutta ilmassa on kauheata vihaa.- homokeskonen
Homo se on.
- asdkjjkaslf
Suomi Areena on Maikkarin ohjelma.
- pahempaakin
Sama juttu sielläkin.
- totuus_ihmisestä
Reviirin merkitsemistä. Ylen lauma haluaa merkitä yhteiskunnallisen reviirinsä kilpailevan laumansa eli persujen varalta.
- näinseonnähtävä
Haglund kipuilee vielä kovasti, kun ei päässyt mitenkään hallitukseen, vaikka lupasi nuoleksia kaikkien pyllyt.
- EUKommunismi
Huomaako joku muukin yhtäläisyyden:
kommunismi ja vasemmistolaisuus yhdistää vasurit, vihreät, sdp:n, YLE:n ja EU:n tiiviisti toisiinsa. Siksihän kommunistista EU:ta ei kaada esim. vasemmistolainen Syriza, vaan korkeintaan oikeistolaiset kapitalistit, jotka ovat joutuneet ahtaalle pyristellessään eroon EU:n yhteisomistuspolitiikasta ja äärisosialismista.
EU on kommunistinen rakennelma.
Siksi se on vasemmistolaisten (kuten Syriza) vietävissä ja sitäkös Suomen vihreät ja vasurit suurellä äänellä (YLE) kannattavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724184Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963607Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363329- 512860
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182329- 402318
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222052- 231646
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141517Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321506