Väitetään, että sateenkaari on vesipisaroiden ja valon kohtaamista.
Mutta miksi se on kaareva ja ihan symmetrisen kaareva?
Uskon, että Luoja on sen sinne laittanut merkiksi.
Miksi sateenkaari on kaareva?
37
274
Vastaukset
- ihmekös.olet.hihhuli
Sateenkaari on pyöreä, pässi.
- EiMikäänMerkki
Fysikaalis-geometrisistä syistä selvä asia; tietyssä kulmassa taittuvat valonsäteet tulevat silmään ja taitepisteistä muodostuu ympyränkaari. Ei siinä Luojaa tarvita.
- hikipisarat
Mikään sateenkaari ole vaan Ukko Ylijumalan voimailuväline.
- Motörologi
Asia jota hihhulille ei kannata edes yrittää selittää.
- SinunMielestähän
Sateenkaari on homojen TEKEMÄ merkki, itselleen !!!
ja sinäkin oot täysin paskatunkiolla valon käyttäymisen asiassa,-luulet että sitä tulee töpselistä ! - ei.se.mikään.ihme.oo
SinunMielestähän kirjoitti:
Sateenkaari on homojen TEKEMÄ merkki, itselleen !!!
ja sinäkin oot täysin paskatunkiolla valon käyttäymisen asiassa,-luulet että sitä tulee töpselistä !Kyllä mulle ainakin tulee töpselistä ja nappuloista kunhan vaan muistan
maksaa laskut jokseenkin ajallaan.
- bnvhjghjhgjghj
Pyöreä? Missä se toinen puoli on?
Pallojakos näät.- voi.eIämän.kevät_
Olisikohan vaikka horisontin takana?
- distantX
lentokoneesta sen voi nähdä kokonaisena.
- acdcadc
Miksi sateenkaari ei näy koskaan kokonaisena ylhäällä taivalla? Tosin jotkut jäähile-haloilmiöt näkyy kokonaisena ympyränä, muttei koskaan nämä vesisateesta tulevat?
- fedgdfgdrg
Miksei se näy neliönä? tai epäsymmetrisenä?
Miksi valo ja vesi muodostavat juuri kaaren?- Motörologi
Älä vaivaa päätäsi liian monimutkaisilla asioilla. Huomenna on pyhäkirkko, keskity vain siihen.
- oiskohanse
jos se toinen puolikas on maan sisällä?
- kyläsesiitä
Ei muutako ettiin sitte, kaivamaan.
- God_Is_Real
Jumala, luoja ja kaikkivaltias on nero ja suurenmoinen arkkitehti, tiedemies, fyysikko, taiteilija ja nero yli muiden. Antaa ateistien pilkata voimaa, jota he eivät tunne, eivätkä tunnusta. Vielä he jonain päivänä seisovat kaikkivaltiaan edessä häpeillen ja soperrellen:Ai, sä oletkin totta!
Juokaa vaan kaljaa ja turruttakaa aivonne, teidän älynne ei ymmärrä käsittämään luojaa, ette edes ymmärrä, ketä ja mitä voimaa te pilkkaatte.- NäinOnasia
Totta on joka sana.
- aamulakatotaa
Kalijoisa tulee kaikenlaisia aateltua, täh
- oksettavaa
On iljettävää että homot ovat häpäisseet jopa sateenkaaren.
- homotus.maximus
Koskahan sateenkaarikin muuttuu ruskeaksi homojen ulosteesta?
- kielitsto
Sateenkaari on kaareva koska se ei ole sateensuora.
- dfvdfdvvf
Musta se kuvaa taivaan valtaistuinta.
- tuittupäät
Eipä kukaan kyennyt antaan selitystä miksi se on kaareva.
- jumipää
Kyllä sille on annettu selitys jo kauan sitten ja niitä täysympyröitä sateenkaariakin voi helposti nähdä.
Eri juttu on että kaikilla ei ole halua tai edellytyksiä ymmärtää erinäisiä asioita. - hiukoo_hieman
Minust se on siks, ett mä näen sen ja tiiän mistä lähtee AARRETTA kaivamaan. Oon muuten löytäny useita. :)
- Slerkki
Kaikkihan tietävät, että sateenkaaren päässä on ruukullinen kultaa, mutta kuinka moni tietää, että sateenkaaren toisessa päässä on pahvilaatikollinen paskaa...
- hiukoo_hieman
Mull on käyny hieno munkki ku oon arponu aina oikeen pään. Oon aina valinnu sen pään mihkä suuntaa aurinko kiertää boltsii. :)
- hupaisaa
Slerkki kirjoitti:
Kaikkihan tietävät, että sateenkaaren päässä on ruukullinen kultaa, mutta kuinka moni tietää, että sateenkaaren toisessa päässä on pahvilaatikollinen paskaa...
Tai homo.
- pallopää---
koska maapallo on pyöreä
- divetyoksidi
-niin mitä siitä?
Olennaista asiassa on vesipisaroiden muoto.
- syanidi
Mitä maapallon pyöreys siihen vaikuttaa, selitä.
- tympääntynyt
jotta teppo tavikset kuten sinä löytäisi kaaren päässä piilotetun haltijoiden kullan. :D
- Siksi_miksi
Katsojalle koko sateenkaari näkyy vakiokulmassa eli on osa ympyrän kaarta. Tämä taas johtuu siitä, että aurinko on niin kaukana että sen valo on yhdensuuntaista . Onko liian vaikeaa? Samasta syystä sateenkaaren paikka muuttuu, kun ihminen liikkuu eikä sitä "aarretta" saa ikinä kiinni.
- hiukoo_hieman
Voi, voi ku pilasit mun unelmat, alkaakohan täst ikuinen köyhyys? :)
- huuhaakulma
Vakiokulmassa? Aika lailla erikokoisia ja -näköisiä kaaria on tunnut nähdyksi. Auringon kaukaisuuden vuoksi sateenkaaren luulisi näkyvän suorana.
- huuhaakulmalle
huuhaakulma kirjoitti:
Vakiokulmassa? Aika lailla erikokoisia ja -näköisiä kaaria on tunnut nähdyksi. Auringon kaukaisuuden vuoksi sateenkaaren luulisi näkyvän suorana.
Eipä ne pilvetkään ole aina esim. samalla korkeudella ja kyllähän se auringonkin korkeus vaihtelee, vai mitä?
- hupaisaa
Onko sateenkaaren toinen puoli Kiinassa väärinpäin?
- huhuhuippaa
On tietenkin. Kiinalaisethan ovat pää alaspäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645240Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti692485- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191488Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai521084Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131043- 891016
- 66947