UUSI HELSINKIIN KAAVAILTU UUSI MOSKEIJA TULEE OLEMAAN TERROSISMIN LEVITTÄMISEN KESKUS
Uutta Helsingin moskeijaa perustellaan muslimien kohtauspaikkana .
Juuri sellaisia moskeijat muualla esim. Britanioassa ovat.
Nissä ajatukset ideat vaihtuvat, ja niissä pesii ja muhii myös terrorismi.
Ne ovat keskuksia, joista radikaalit opit ovat levinneet myös kiihkomielisten saarnamiesten ja opettajien välityksellä
JOS TERRORISMIA HALUTAAN MYÖS SUOMEEN, HELSINKIIN TULEE EHDOTTOPMASTI RAKENTAA SUURI MOSKEIJA.
TERRORISMIN KESKUS JA MOSKEIJA HELSINKIIN
2
67
Vastaukset
- Abdullah
Kyllä se näin on että ei näitä moskeijoita passaa rakentaa. Ääriaineisto kaikki tyynni. Laitetaan ne Ahvenanmaalle jos pakko jonnekin on laittaa.
- kukkahattutädit
Suurmoskeijasta tulee sunnien ja shiialaisten taistelupaikka. Näiden pitäisi ensin ratkaista omat kiistansa muualla.
Itävalta torjui suurmoskeijan rakentamisen ulkomaisella rahoituksella. Lisäksi päätettiin, että moskeijan opettajilla tulee olla Itävallassa hankittu koulutus. Koko hanke kaatui tähän.
Olisiko nyt sama jo kerran torjuttu ulkomainen raha kyseessä Suomessakin, täällä Pohjolan perukoilla, jolle eurooppalainen todellisuus on vierasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815