Tilanne Suolijärvellä

RauhaMaassa

Tilanne Suolijärvellä säilyi rauhallisena. Kaljakellujat pääsivät vesille pelkästään haukkumisten ja sättimisten saattelemina. Ihmisten fyysinen koskemattomuus kuitenkin säilyi, "harmaiden pantterien" toiminnasta huolimatta. On ikävää, etteivät kaikki ikäihmiset osaa käyttäytyä niinkuin kuuluisi, vaan hakevat huomioita omilla tempauksillaan? Miksi he eivät ole iltaisin Keskustorilla ja Kuninkaankadulla partioimassa? Vaan jokamiehenoikeuksia rajoittamassa. Osa (ehkä jopa suurinosa) paikalle kertyneistä mieltäänosoittavista oli kuitenkin asiallisesti käyttäytyviä ja asiallisesti puhuvia kansalaisia.
http://www.hs.fi/kotimaa/a1437183885725

8

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusi-lentää

En kyllä just nyt keksi ihanampaa tapaa nauttia kaljaa kuin ilmapatjalla kellumassa lammikossa. Voiko mitään hauskempaa viihdettä muka olla?

• Siirisiireri

Melkoista totuuden muuntelua aloittajalta, olin paikalla klo 12.00 - 15.30 siellä ei huudeltu ei meuhkattu eikä ketään haukuttu.
      Paikalle ei todella tullut 'kellujia' kukaan ei estänyt millään tavalla alta kymmen kellunta patjaa näin.
      Harmaat pantterit seurustelivat keskenään, joivat termari kahveja ja keskustelivat Ylen toimittajan kanssa.
      Kun kuljin pois paikalta pari juopunutt miestä tuli ilmaisi pettymystään kun EI OLLUT mitään piti olla tappelu ja rähinää.. Nämä KaljaKallet olivat muualta. Olen asunut 32 vuotta alueella, kasvotuttuja on lähes 23 000 henkilöä.

• Lyijypainotjalkaan

Kellujat olis saanu????

• Äläkäännäselkääsi

Asia olisikin selvä jos nuoriso osaisi olla ihmisiksi,mutta ei osata muutakun hajottaa ja sotkea se on niin monesti jo nähty.Nykyajan nuoriso on niin sanottua vapaan kasvatuksen tulosta joka on kuritta kasvatettu.

• Dont-do-this-at-Home

Tammerkosken kelluntaa varten kai tarvitaan oikeat jäänaskalit ja katetripussi keulaan! Ja eiku menoks.. kaupungilla kai jo pannu kuumana. Ensmäisiä ootellaan jo! Nyt ei ne nuoret, nyt ei ne nuoret, pysty lautallakaa. Ennemuinoin laskettiin pölkyllä vaan... vaan ei nyt nuoret, pysy pystyssä nurmellakaan.

• semmosta_vaan

Miten ihmiset ovat voineet elää ilman kaljakelluntaa? Jo kivikaudella olisi mieluummin kelluttu kuin maattu luolissa, jos joku vain olisi keksinyt ilmapatjan.

• jokivantaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen