Nukutko hyvin? Kaikki lupaukset rikottu.
Persu, nukutko hyvin?
11
<50
Vastaukset
- Klysser
No mitäs lupauksia persut sulle on antanut? joita ovat voineet rikkoa?
Vaikka asiasta huudat monta kertaa päivässä, asia ei taida oikeastaan sinua koskea.- kenttäväki.pauhaa
Soini pettää kaikki. Nyt hän on pettänyt jo itsensäkin. Melkoinen "saavutus", vailla vertaansa Suomen politiikassa kautta aikojen.
- zzzzzzzzzzzzzzz
Valitse mikä tahansa persujen antama vaalilupaus, niin voit todeta sen rikotuksi. Mitä täällä esität tietämätöntä, Klysser, teet vain itsesi naurettavaksi.
- perhekossu
Viime yön sain vitutukselta nukutuksi kun vedin tilttiin asti kännit. Tänään taas vituttaa. Taidankin vetää viikon putken nyt tähän.
- Voitko_spesifioida--
.
Voitko niin kuin spesifioida minkä nimenomaisen minulle tehdyn lupauksen ovat rikkoneet
.- Minulle_riittää---
pepep kirjoitti:
...niin luulisi, että joku niistä oli tärkeä myös sinulle.
.
Minulle riittää tieto siitä että nyt hallituksessa on ensimmäistä kertaa rahaliitto-vakautusmekanismiin kriittisesti suhtautuva puolue
Näin ei ole kertaakaan aikaisemmin ollut
.
- irtikahleista
Kyllä nukuttaa mainiosti, kun tietää Soinin hoitavan hommansa. Ei aina voita, ei edes joka kerta. Mutta hillotolppa häämöttää tulevaisuudessa, ja saadaan Eu:n valta rajattua minimiin, tai erottua siitä kokonaan.
- Uneton_Persu
En nukkunut tippaakaan ja VlTUTTAA ku pieta oravaa
- Takinkääntäjäsoini
Soini on Soini vaikka vois paistais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858468Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732820- 131162
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55873
- 64832
- 50831
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72802