muistakaa etta zombit ovat älykkäitä ja ne viovat olla nopeita muista ottaa kontuli ase ja vähintään 2 kranaattiaja 1 panssari nyrkki ja myös pistooli joskone tuli aseesta loppuu panokset ja sen varlta etta ne loppu vat ne panokset ota siis 2 panoslaatikkoa panos vyö jos sinulla ei ole naita ota kiviä ja rauta keppi joka toimii miekkana jossinulla on miekka ota se myös ja ritsa ja kutsu apu joikkoja
miten paeta
4
129
Vastaukset
- Näkökulmaa
Muista myös ottaa mukaasi panssarivaunu.Eihän se ihan taskuun mahdu,mutta kulkee kyllä mukavasti mukana.
- ähvätti
Niin, ei kait sillä panssarinyrkilä mitään tee, ellei vaunua muistanut ottaa. Mahtaako han noissa ruuti olla jo vanhentunutta?
- Nzambi
Haitilaiset Voodoo-zombit eivät ole kovin älykkäitä ollessaan zombijauheen vaikutuksen alaisena.
Mikäli taas puhut sarjakuvien ja tietokonepelien zombeista, niitä ei ole olemassa. Idea varastettiin Haitilaisesta kulttuurista.
Huvittavaa, ettei kukaan nykyään näytä tietävän zombien alkuperää. - asdfghikl
Paranevat merisuolalla, merivedellä! Esimerkiksi suolatut pähkinät parantavat tuollaiset! Suolapaukut voivat toimia, vaikka ritsoilla lähetettynä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716