Hei, olen pian 13-vuotias tyttö. Asiani koskee kipeätä mahaani. Oikealla puolella navan vieressä, sattuu kun teen esim punnerruksia/vatsoja tai nousen vaikka ylös sängystä joskus. Tänään on 3 päivä kun koskee. Harrastan cheerleadingia ja teen akrobatiaa monta tuntia päivässä. Onko tämä vain joku venähdys vatsalihaksissa vai voiko olla pahempaa? Vatsassani ei ole kipeätä kohtaa kun tunnustelen ja tuntuu normaalille, ainakin minun mielestäni. Toivoisin, että joku vastaisi pian koska minulla on vähän huono tapa aina luulla pahinta :)
Kipeä maha?
Mahakiputyttö
1
114
Vastaukset
- huilivähän
Jos se sattuu vain kun teet jotain liikkeitä,niin silloin se on vain lihasperäistä.Älä turhaan murehdi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022346- 1201923
- 921509
- 1381459
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221160Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511097
- 381042