SF Turvaverkko Oy

Nyykki

Onko kokemuksia kyseisen yrityksen toiminnasta, luotettavuudesta ja ennekaikkea myytävän palvelun toimivuudesta?

37

25850

Äänestä

    Vastaukset

    • keka.teitaako

      kuinka niin, tarjoavatko googlemainonnan optivoivaa palvelua ?

    • alanasiantuntija

      Mitä palvelua kyseinen yritys tarjoaa?

    • Pyhälehmänpaska

      Kyseinen yritys tarjoaa yrityksille irtisopimusta kaikista Suomessa olevista yrityshakemistoista yhdellä kertaa. Tietysti kun koko tiimi on alunperin myynyt Espanjasta käsin näitä yritys-soppareita, niin nyt on helppo tarjota irtisopimusta kun on valmiiksi jo asiakaslista kourassa.

      • Kyllästynyt123

        Ei toimi, täysin HUIJAFIRMA. Ostin palvelun eikä ole ollut mitään hyötyä. Rahat meni kankkulan kaivoon. Vieläkin kaikenmaailman puhelinmyyjät soittelee ja kun ilmoitin siitä heille, niin pyysivät ilmoittamaan heille kuka meille on soittanut ja aina kun joku soittaa niin meidän pitäisi olla ilmoittamassa heille. Kertoivat että laittavat puhelinmyyntifirmoille sähköpostiviestejä että meille ei saisi soittaa.
        Eli maksoin siitä että he laittavat jonkun viestin puhelinmyyjille ja sitten niiden hommat loppui siihen.
        Sanoivat että jos haluan niin voin nostaa oikeusjutun soittajaa vastaan jos he ovat laittaneet viestin tälle soittajalle, mutta asian käsittely saattaa kestää oikeusteitse pitkiä aikoja.


      • Tietäjä

        Paska puhetta tämä edellinen kommentti. Heillä on rahat takaisin takuu, elikkäs jos ei sun kohdalla onnistunut sait rahat takaisin tai työ onnistui.


      • tav.yks.yrittäjä
        Tietäjä kirjoitti:

        Paska puhetta tämä edellinen kommentti. Heillä on rahat takaisin takuu, elikkäs jos ei sun kohdalla onnistunut sait rahat takaisin tai työ onnistui.

        Soitettiin tänään minulle,voiko luottaa,pakko vielä näinkin varmistella sinulla olevaa luottamustietoa kyseisestä yrityksestä...,kiitos vaivannäöstäsi etukäteen.


      • Anonyymi
        Tietäjä kirjoitti:

        Paska puhetta tämä edellinen kommentti. Heillä on rahat takaisin takuu, elikkäs jos ei sun kohdalla onnistunut sait rahat takaisin tai työ onnistui.

        Paska puhetta..... He soitti minulle ja lupailivat kaikenlaisia..... Lupasi laittaa sopimuksen s. Postiin.... Sanoin harkitsevani asiaa ja lukevani sopimuksen..... Ja paska loppui heidän yhteydenpito ja lasku tuli


      • Anonyymi
        Kyllästynyt123 kirjoitti:

        Ei toimi, täysin HUIJAFIRMA. Ostin palvelun eikä ole ollut mitään hyötyä. Rahat meni kankkulan kaivoon. Vieläkin kaikenmaailman puhelinmyyjät soittelee ja kun ilmoitin siitä heille, niin pyysivät ilmoittamaan heille kuka meille on soittanut ja aina kun joku soittaa niin meidän pitäisi olla ilmoittamassa heille. Kertoivat että laittavat puhelinmyyntifirmoille sähköpostiviestejä että meille ei saisi soittaa.
        Eli maksoin siitä että he laittavat jonkun viestin puhelinmyyjille ja sitten niiden hommat loppui siihen.
        Sanoivat että jos haluan niin voin nostaa oikeusjutun soittajaa vastaan jos he ovat laittaneet viestin tälle soittajalle, mutta asian käsittely saattaa kestää oikeusteitse pitkiä aikoja.

        Minulle tarjosivat ja elin ikäistä markkinointi kieltoa ja että voin viedä soittavat hakemisto yritykset oikeuteen. Yhdellä kerta maksulla 350€ ALV en voinut ottaa palvelua onneksi vastaan kun olen ottanut toiselta yritykseltä vastaavan palvelun!!! He lupasivat hoitaa kaikki laskuttajat mitä yritykselle tulee ja poistaa laskun lähettäneen yrityksen tiedoista minun yrityksen tiedot jotta eivät voi lähettää kolmansille osapuolille yrityksen tietoja!!! Elin ikäinen turva yritykselle. Joo parempi ottaa selville minkälainen yritys on kyseessä googlaamalla!!! Tekee juuri niitä yritykselle haitta ohjelmointia. Joita itse lupaavat poistaa!!! Oravanpyörä on valmis!


    • Yksityisyrittäjä1

      Tämä Hiedän palvelu on todella hyvä! Asiakaspalvelu pelaa ja myös kaikki saa mustaa valkoisella. Tämän palvelun avulla pääsin kaikista turhista markkina kuluista pois. Suosittelen lämpimästi.

      • Hän_on_feikkiyrittäjä

        Ettei olis oma lehmä ojassa ;)
        Mainoshan tämä on.


      • Pyhälehmänpaska

        Joo harvemmin kukaan yrittäjä googlaisi enää turvaverkkoa ja olisi täällä kommentoimassa jos kerta on noin hyvä palvelu ;)


      • Anonyymi

        Puhut paskaa huijari firma


      • Anonyymi

        Älä valehtele!!! Soitto asiakkaalle ja lasku perään vaikka asiakas ei ole palvelua edes tilannut - tämä on heidän toimintatapansa. Joten rehellisenä ihmisenä minä ainakin koen sellaisen toiminnan huijauksena.


    • rainerointi

      Pari kuukautta sitten ostin palvelun ja tuntuu että soitot hakupalveluiden tarjoajilta on lisääntyneet sen jälkeen.

      • 3.21

        Sama juttu. Mutta nyt ne ovat uusia soittelijoita. Vanhat kyllä lopettivat. Kaverit ovat kai keksineet ikiliikkujan...


    • Yyyyyy

      Pari kuukautta sitten saivat ylipuhuttua minut...pari viikkoa oli hiljaista, nyt tulee soittoja taas päivittäin!!!!!!

    • huijareita_ompa_heitä

      Yrittäjän ei tarvitse maksaa tuollaisista palveluista, koska ne ovat turhia rahastusbusineksia. Puhelinmyyjille ehdoton ei ja luuri korvaan. Jos kuitenkin antaa rahansa johonkin humpuukiin, niin pitää vaatia määräaikaista sopimusta.

    • ei_kannata

      Olen päässyt itse kaikista noista rahastajista eroon, kun en käytä heidän palvelujaan.
      Mitä hyötyä on, jos joku firma laittaa sinun tietosi Googleen ja viellä laskuttaa siittä.
      Saahan ne tiedot sinne itsekin eikä tarvitse maksaa moraalittomille/epärehellisille ¨yrittäjille¨eurokaan. Yksikin äijä yritti kusettaa kertomalla asiansa aivan kuin soitto olisi tullut Googlelta. Olen ottanut muutaman kerran yhteyttä poliisiin, enkä ole ollut ainoa. Eikö noille kusettajille saada selkokielistä lakia aikaiseksi, joka lopettaisi moraalittoman yritystoiminnan suoralta kädeltä. Pitäisi kai herrojen itse joutua tappelemaan niiden kanssa.

    • dfghjkl

      Ei ole mitään lakia, mikä kieltäisi yhtäkään yritystä ottamasta yhteenkään toiseen yritykseen yhteyttä. Näin ollen millään kolmannella yrityksellä ei ole minkään valtakunnan mahdollisuuksia estää yhtäkään yritystä ottamasta yhteenkään toiseen yritykseen yhteyttä. Tuo on pelkkää rahastusta. Luultavasti siinä firmassa ei tehdä mitään muuta kuin soitellaan firmoihin ja kaupataan tuota palvelua. Eli eivät edes yritä estää mitään puheluita - kun se on MAHDOTONTA.

      • Pappajsjsj

        Laki sähköisen viestinnän palveluista


    • ketunpoika

      Voi ei. Mä menin kans lankaan. Tai ehkä mulla on vielä mahis perua tuo.. kun tänään soitti. Vai onko mahista sittenkään? Kauppalehden sivuilla kyseinen yritys oli ja ite en het hopussa uskonu sitä huijariksi. Mutta.. tyyppi ite mulle sano että kaikki mitä kaupataan puhelimessa on huijusta. Silti mä menin lankaan. Onko tuo ihan oikeesti huijari yritys? Ja ootteko te muut saanu sen todistuksen postissa jossa on virallisesti kerrottu että asia on mustaa valkosella?

    • Huijattutaas

      Eikös nuo hoida irtisanomiset noista paikoista johon on saatu yrittäjän tiedot ja niistä laskutetaan. Epäviralliset puhelinluettelot ym? Sen takiahan puheluita on alkanut tulemaan kun aiemmat sopimukset on purettu?

    • OpikseenOttanut

      Itse olen ollut tyytyväinen kyseisen firman palveluun. Sähköpostiin sai irtisanomis ilmoitus sähköpostit jotka oli lähetetty eri yrityksille sekä pari reklamaatio mallia. Palvelun oston ja sopimusten irtisanomisten jälkeen tuli vielä uusi lasku paikasta josta oli sopimus irtisanottu ja soittamalla turvapalveluun sain apua kuinka tilanne kannattaa hoitaa. Puhelinmyyjien soittelut eivät ole lisääntyneet mutta eivät vähentyneetkään. Nuorena ja tyhmänä lankesin yrityksen alkuaikoina noihin puhelinmyyjiin mutta nyt viisaampana tajuan jo sanoa ei. Tokihan nuo sopparit olisi voinut itsekin irtisanoa mutta minulle oli helpompaa näin.

    • Vieläharkitseva

      Näyttää siltä, että osa kommentoijista on kommentoinut tietämättä mistä on kyse. Tietenkään kukaan ei voi estää markkinointipuheluita, mutta Turvaverkko kauppaa allekirjoitetun valtakirjan kautta irtisanomispalvelua olemassa olevista sopimuksista ja niiden "johdannaisista". En itsekään tiedä toimiiko homma niin kuin on luvattu eikä tässä ketjussa tunnu olevan yhtään luotettavaa kommentoijaa siitä asiasta.

      Tietysti on hiukan nurinkurista, että ensin antaa puhua itsensä ympäri ja ostaa näkyvyyspalveluja sieltä sun täältä ja sitten seuraavaksi maksaa siitä, että pääsee niistä eroon. Omalla kohdallani ainakin Turvaverkon yhteydenotto herätti kuitenkin huomaamaan, että MITÄÄN tällaisia näkyvyyspalveluja tai rekisterejä ei pidä ostaa. SInänsä aivan oikea toteamus sieltä, että pelkkä Fonecta ja omat nettisivut riittävät useimmille yrityksille.

    • Sukkapuoti

      Täytyypä kerrankin kehua vaikka aluksi ajattelin että perun koko sopimuksen kun Turvaverkolta minulle soiteltiin. Pienyrittäjänä minulla oli ihan turhia kuluja jos jonkin moisissa hakemistoissa. Kirjanpitäjäkin niistä huomautteli. Yhtäkään hakemistolaskua en ole kohta vuoteen saanut . Itseasiassa kirjanpitäjänikin otti saman palvelun kuin huomasi että homma oikeasti toimii. Joten tässäpä sitä hyvää palautetta ky. yrityksestä.

    • Ottaakylläpattiin

      Puhelut lisääntyivät kun otin palvelun käyttöön. Ei ole toiminut eikä tule myöskään toimimaan kun otin selvää Suomen Lain säädännöstä. Täysin hukkaan heitettyä rahaa.

      • NiinOtatSinäkin

        Palvelusta en tiedä mutta otitpa hyvin selvää. Yritä vielä kerran ja jos et löydä mitään lakia, säädöstä mikä viittaa yrittäjään ja suoramarkkinointiin niin voi tulla sitten ihan kädestä pitäen tulla opettamaan A) Googlettamaan B) lukemaan Suomen lain_säädäntöä


    • ilmainenlounas

      Vai kädestä pitäen opettelemaan ! A. Googlettamaan . Sain yhteydenoton teiltä alkuvuodesta 2016 .Asiallinen mies kertoi kovasti että GOOGLETTAMALLA löytyy yrityksestäni muistaakseni 4-5 hakemistosta jotka eivät ole "oikeita" mainospaikkoja mitä lie . Pyysin soittajaa ne minulle sähköpostilla laittamaan .Ei sellainen ei sopinut koska mainostilaa netissä myyviä yrityksiä on liikaa. AHA! Niitä 4-5 mistä muka maksan oli myöskin vaikea saada sähköpostiin. MIKSI? Minulle ei ole vuosiin tullut ainuttakaan laskua tämän kaltaisilta numeropalvelu yrityksiltä mitä myyjä edelleen minulle luetteli. B. Lukemaan Suomen lainsäädäntöä -veikkaanpa että samainen asiallinen mieshenkilö joka puhelimessa kertoi, että heillä käytössään jopa maan kuulu lakimies EI ole se joka kädestä pitäen sitä yrityksessä ainakaan maksutta antaa.
      Mutta mielelläni luen lisää kaikesta . Toistaiseksi pärjännyt ihan ominavuin.

    • Anonyymi

      onkohan tähän nyt mitään oikeaa vastausta, kannattaako vai ei?

      • Anonyymi

        Omasta puolestani voin sanoo että ei oo huijausta. alku vuodesta ostin ton ja hyvin on toiminu. valtakirjan lähettämisen jälkeen on kyl parit laskut haku yrityksistä tullu mutta oon lähettäny tonne ja ne on saanu ne peruttua pois. olin kyllä epäileväinen ku liian hyvältä kuulosti mutta hyvin on toiminu.


    • Anonyymi

      Tyhmyydestä sakotetaan

    • Anonyymi

      Täyttä huijausta. En ymmärrä minkälainen ihminen tällaiseen ylipäätään lähtee.

      Laita rahasi ennemmin vaikka hyväntekeväisyyteen.

      • Anonyymi

        Onko sinulla minkälainen kokemus heistä? Ovat kaupanneet itseänsä minunkin yritykseeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla minkälainen kokemus heistä? Ovat kaupanneet itseänsä minunkin yritykseeni.

        ..itse asiassa heidän piti tänään soittaa minulle klo. 9.00. Siinä eivät ainakaan ole vakuuttaneet kun tunti on jo ajankohdasta mennyt..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla minkälainen kokemus heistä? Ovat kaupanneet itseänsä minunkin yritykseeni.

        No siis ei mulla itellä oo kokemusta mutta luulen että kaikki mitä puhelimessa myydään on huijausjuttja- Vitamiiinit sähköt liittymät lehdet. Mullaki koko ajan ongelmia elisan kanssa ku ei netti toimi täälä.


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe