Tarvitsen apua kaveripojan unohtamiseen, sillä en saisi olla ihastunut häneen. En tahdo katkaista välejä, mutta olisi tärkeää saada ihastus pois. Vinkkejä?
Miten saada ihastus pois mielestä lopullisesti?
7
408
Vastaukset
- jamiten
Kaverit on kavereita. Ihastukset on ihastuksia. Riippuu aina tapauksista ja kohtelusta mitä saa takaisin.
- OoOoOp
Miten tää liittyi aiheeseen?
- jotainvastauksia
Pidät etäisyyttä. Täytät aikasi ja ajatuksesi muulla. Olet aktiivinen, tapailet ihmisiä ja siten löydät ehkä uuden ihastuksen. Kaveruutta ei kannata yrittää, jos tunteet on muuta kuin kaveruutta.
- muttamut
Miksei kaveri voisi olla ihastuksenkin kanssa?
- jotainvastauksia
muttamut kirjoitti:
Miksei kaveri voisi olla ihastuksenkin kanssa?
Jos siihen pystyy? Pystyy hyväksymään ihastuksen muut suhteet/kiinnostuksen kohteet ilman kateutta ja mustasukkaisuutta? Pystyy tukemaan ja auttamaan ihastustaan hänen ihmissuhteissaan ilman mitään omia itsekkäitä pyrkimyksiä? Pystyy pitämään sisällään ihastuksen tunteensa niin ettei niistä tarvi jatkuvasti uudelleen puhua ja takoa toisen päähän, ettei tunne ole eikä tule koskaan olemaan molemminpuoleinen? Jne. Mulla on huonoja kokemuksia tuollaisesta, joten en haluaisi olla kaveri ihmisen kanssa, joka on minuun ihastunut enkä pyrkisi kaveriksi jos itse olisin ihastunut.
- niinpämuttakun
Jos pitää olla kaveri ihastuksen kanssa, joka tykkää takas? Ei ole niin yksinkertasta.
- vastavuoroisuutta
jotainvastauksia kirjoitti:
Jos siihen pystyy? Pystyy hyväksymään ihastuksen muut suhteet/kiinnostuksen kohteet ilman kateutta ja mustasukkaisuutta? Pystyy tukemaan ja auttamaan ihastustaan hänen ihmissuhteissaan ilman mitään omia itsekkäitä pyrkimyksiä? Pystyy pitämään sisällään ihastuksen tunteensa niin ettei niistä tarvi jatkuvasti uudelleen puhua ja takoa toisen päähän, ettei tunne ole eikä tule koskaan olemaan molemminpuoleinen? Jne. Mulla on huonoja kokemuksia tuollaisesta, joten en haluaisi olla kaveri ihmisen kanssa, joka on minuun ihastunut enkä pyrkisi kaveriksi jos itse olisin ihastunut.
Kukapa siitä ei pitäis, et kaverit tykkää, se tuntuu upeelta. Kaverius kuitenkin pitäis olla kahteen suuntaan tuota auttamista vaikka niissä ihmissuhteissa, miksi vain toisen pitäisi tukea toista ihmissuhteissaan ja miten on pokkaa odottaa, että sitä vain toinen tekisi? Sehän olisi hyväksikäyttöä, jos ihastumisen kohde odottaisi, et ihastunut tukis häntä, mut hänelle ei tulis mieleen, et hänkin vois olla vastavuoronen.
Kaveruuteen kuuluu molemminpuolinen toiselle hyvän haluaminen ja vastavuoroisuus, ei se oikeeta aitoa kaveruutta muuten edes ole. Ei se tee ihmisestä huonompaa jos näkee kaverinsa positiivisesti. Jos joku tykkää, ni sehän on positiivista eikä siitä tarvi saada syytä ylilyönteihin. Miksi jotkut olettavat, että tykkääminen tarkoittaa jotakin muuta, mitähän edes, kun se joistakin on niin kamalaa. Ja jos se on kamalaa, niin tsekata ne syyt, onko ne enemmän oman mielikuvituksen tuotetta, kuin jotakin _oikeasti_ kamalaa. Kavereista nyt yleensä pidetään/tykätään, miks muuten edes olla kaveri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857535- 995447
- 2634698
- 484612
- 643322
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412224