Ällöttääkö teitä miehiä pitkät häpyhuulet?

Paha_mieli

Poikaystäväni ei suostu nuolemaan minua, sillä hänen mielestään ulkonevat häpyhuuleni ovat rumat eikä niitä tee mieli nuolla. Käyn säännöllisesti brasilialaisessa sokeroinnissa, että karvat ei ainakaan ole se ongelma. Suoraan se on sanonut, että ei tee mieli nuolla kun on niin ruma pillu. :( Itselleni tulee tosi riittämätön olo, koska minkä mä häppäreilleni voin! Joskus kysyin, että pitäiskö sitten jättää karvoitus, että se peittäis vähän häppäreitä, mutta kuulemma se olisi vielä pahempi :(

18

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä mää ruukaan nuolla ainakin nainen joka tykkää ja osaa nauttia seksistä se on ihan jees homma

    • Ei ällötä, varsinkin jos on ajeltu.
      Kelpais tänne.....

    • Suuseksionkivaa

      Äkkiä poikaystävä vaihtoon!! Jos etsit vähän tämänkin palstan keskusteluja, niin huomaat varsin pian, että täällä on vankka suosikkijoukko nimenomaan ulkonevien häppäreiden puolesta. Minusta ne ovat kauneinta maailmassa. En tiedä mitään sen mukavampaa kuin imeä ja ottaa hellästi suuhun ihanasti ulkonevat häppärit. Älä ihmeessa anna jonkun dissata niitä!!

    • ygygygy

      Ei ällötä vaan päin vastoin kiihottaa. Niitähän on kiva nuolla ja imeskellä. Mies vaihoon jos alkaa tuolla tavalla arvostelemaan ja kieltäytymään. Mitähän poikaystäväsi tykkäisi jos sinä arvostelisit hänen penistään rumaksi etkä suostuisi hänelle antamaan suuseksiä.

    • rennosti-m

      Jo se, että arvostelee sinun ulkonäköasi sanomalla häppäreitäsi rumiksi, on silkkaa moukkamaisuutta. Sitä paitsi posliinivittu ja isot häppärit ovat ihaninta, mitä tiedän. Äkkiä mies ulkoruokintaan ja sivistynyt tilalle. Olet suloinen! :)

      • tintintin62

        Poijjaat antoi tossa edellä jo hyvää vastinetta, lemppaa se s..tanan tumpelo pihalle! Kokemusta on 53v.


    • ygygygy
      • Paha_mieli

        Kattelin nuo läpi, ja todentotta, ei ne minustakaan rumilta näytä! Miksihän omani sitten näyttävät omaankin silmääni niin rumilta..? Toki nuo kaikki kuvien naiset olivat muutenkin tosi kauniita ja hoikkia, itse olen tällainen peruspulliainen.
        T: alkuperäinen


      • tintintin62
        Paha_mieli kirjoitti:

        Kattelin nuo läpi, ja todentotta, ei ne minustakaan rumilta näytä! Miksihän omani sitten näyttävät omaankin silmääni niin rumilta..? Toki nuo kaikki kuvien naiset olivat muutenkin tosi kauniita ja hoikkia, itse olen tällainen peruspulliainen.
        T: alkuperäinen

        Ne asiat mitä kattelet on ehkä fotoshopattu???


    • Ei todellakaan ällötä.Pikät huulet ihanat niitä on suorastaan taivaallista nuolla ja imeä..mulle kelpais koska tahansa.

    • Paha_mieli

      Kiitos kaikille ihanista vastauksista! Kiva kuulla, että pitkille häppäreille on faninsa. En sitten tiedä mitä pitäisi tehdä poikaystäväni kanssa... Jotenkin tuntuu tyhmältä panna muuten kiva mies vaihtoon tällaisen asian takia. Mutta toisaalta hällekin on niin tärkeätä, että otan häneltä suihin, varmaan panis mut vaihtoon, jos rupeaisin sen kullia haukkumaan enkä suostuisi sitä suuhuni ottamaan. Onko sitten tosiaankin liikaa vaadittu, että saisin joskus myös pikkusen nuolentaa?

      Mutta tosiaan, sain tästä paljon ajattelemisen aihetta! Kiitos!

      • rennosti-m

        Kiitos kiittämästä, mutta tuntuu vieläkin, ettet ole bonjannut koko asiaa kaikessa kauneudessaan. Pitkille häppäreille ei ole vain faninsa, vaan useimmat miehet pitävät niistä. He siis edustavat miesten enemmistöä ja sinä olet miesten unelmatyttö. En suinkaan ihmettele, että itsekin näit kuvista, miten kaunis tyttö voi olla, kun häppärit ovat isot ja vittu posliiniksi ajettu.

        Muuten, Afrikassa oli eräillä heimoilla tapana venytellä tyttöjen häpyhuulia, jotta ne olisivat mahdollisimman edustavat. Vieläkin se on tapana, vaikka vaatteet ovat tulleet muotiin, mutta näkeehän sentään tytön mies ihanat sukupuolielimet.

        Voin vain kuvitella, miten kaunis vittusi on. :)


    • kielispede

      äijäs tykkää nuolla mielummin näköjään piliä jos pillu kelpaa.mä nuolen mielellään jos tarve vaatii.

    • KieliMoottori

      Isot märät häpyhuulet kullin ympärillä on todella kiihoittava näky.. myöskin isoilla huulille on mukava antaa kielisuudelmia.. en kyllä muutenkaan nirsoa nuolemisen suhteen oli minkälainen alapää naisella tahansa (kunhan vaan on pitäny paikat puhtaana taudeista ja pestynä)

      Kuten ollaan jo sanottu niin Ukko vaihtoon.. Seksi on kuitenkin sen verran iso asia parisuhteessa että jos ei se suju se alkaa jossain vaiheessa väkisinkin näkymn päälle.

    • Lippyan

      Mihin suuntaan pitkät? Ulostyöntyvät sisemmät häpyhuulet - niistä kyllä pidän ;)

    • HäppäriFani

      Minä tykkään kun naisella on posliinipillu ja isot häpyhuulet ja pitkä klitoris. Sellaista pillua on tosi ihana nuolla ja imuttaa ja se on tosi kiihottavan kaunis. Jos sun mies ei hyväksy kaunista pilluasi, niin jätä hänet!

    • Anonyymi

      Mä rakastan kun saan nuolla naisen häpyhuuleja edellytys on että ne ovat pesty❤️😍

    • Anonyymi

      Ulkonevat häpyhuulet on kauniit ja seksikkäät, suloiset ja viehättävät, kiihoittavat ja miehelle kunnon kiiman nostattavat. Jos poikaystävä ei sellaisten päälle ymmärrä, niin se on hänen häpeä - vaihtoon vaan. Kyllä hänellekin on pikkuriikkisillä häpyhuulilla varustettuja tyttöjä olemassa. Ihan samalla tavalla, pikkukikkelisille miehille on ottajansa, kun muut avut tyydyttävät tarpeet.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2909
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2194
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1042
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe