Olisiko tämä maanantaina Kurikassa sattunut järkyttävä tragedia voitu välttää jotenkin? Niin surullista voi voi......
http://www.pohjalainen.fi/uutiset/poliisiuutiset/pieni-lapsi-hukkui-kylpytynnyriin-kurikassa-1.1874591
Lapsi hukkui paljuun?
7
874
Vastaukset
- RTK
Pientä lasta ei voi jättää hetkeksikään perään katsomatta.
- HerraArmahda
Ei niin eikä varsinkaan jättää yksin tynnöriin mikä on täynnä vettä.
- Monilapsinen
Monilapsinen perhe uutisessa sanottiin... mmm tiedättehän varmaan? Ei ehkä editty katsomaan perään... ehkä?
- urpojenkeskus
ikävintä on se että koko e-p elää muiden ongelmista...on huomattu kevään ja kesän kirjoitteluista? mutta jos naapurilla menee paremmin voi voi..kyllä ottaa pumppuun?
ihme kun miehet harrastaa keskenään ja juoruaa kännis ku akat....naiset jakaa itteensä..säälittävää sakkia.kommentoikaa perheiden ongelmia kun oma peilikuva pystyy sanoa rehellisesti että kaikki kunnos eikä tarvi heti kohta naapurille keulia että mä haen paremman - urpojenkeskus
ikävintä on se että koko e-p elää muiden ongelmista...on huomattu kevään ja kesän kirjoitteluista? mutta jos naapurilla menee paremmin voi voi..kyllä ottaa pumppuun?
ihme kun miehet harrastaa keskenään ja juoruaa kännis ku akat....naiset jakaa itteensä..säälittävää sakkia.kommentoikaa perheiden ongelmia kun oma peilikuva pystyy sanoa rehellisesti että kaikki kunnos eikä tarvi heti kohta naapurille keulia että mä haen paremman - Justihinniiii
Paljun kansi pitäisi laittaa heti kiinni kun sieltä lähdetään pois.
- Äitikin
Olkaa täällä asiasta kirjoittavat ihmiset armollisia näille jotka ovat kohdanneet suurimman surun ,mitä ihminen elämässään voi koskaan kokea.Olen ulkopaikkakuntalaisena,tuntematta näitä ihmisiä,itkenyt tätä pienen rakkaan menetystä useina päivinä.Itse en olisi pystynyt elämään jos olisin joutunut saman kokemaan aikanaan lasteni kanssa.Toivon perheelle paljon voimia päästä tästä yli,varmaan siitä ei koskaan kokonaan pääse mutta elämän on jatkuttava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862