Enkä minkään Lidlin miljardöörin haalimia ulkomaalaistuotteita. menen saksaan turistina ja kulutan sitten saksalaisia tuotteita. Täällä kotimaisia-tietysti.
Pakkohan tässä tilanteessa on kotimaisia tukea.
Suomen elintarviketyöläiset ovat minulle tärkeämpiä kuin saksalainen miljardööri tai saksan markkinoiden pyöriminen, joka pyörii kyllä vaikka sisämarkkinavoimin.
Lähenpä ostamaan lähileipomon leipomuksia
5
<50
Vastaukset
- hymyilemennessäs
Hyvä että ovat tärkeitä jollekin, minulle ovat täysin yhdentekeviä kun eivät mitään osaa tehdäkään.
- matkailijaminä
Höpö höpö, maailmaa kiertäneenä nimittäin tiedän verrata, että suomalaisleipomukset ovat todella hyviä.
Toki maailmalta löytyy omanlaisensa, suomesta omansa. Suomalaisten taso on todella hyvä. - nxbddbnxjdjdkd
matkailijaminä kirjoitti:
Höpö höpö, maailmaa kiertäneenä nimittäin tiedän verrata, että suomalaisleipomukset ovat todella hyviä.
Toki maailmalta löytyy omanlaisensa, suomesta omansa. Suomalaisten taso on todella hyvä.sama juttu. ja suomea huonompia leipomotuotteita olen saanut vain ruotsissa. toki jossain afrikassa tai jeinkeissä voisi olla vielä huonompia, mutta tapanani on matkustella vain sivistysmaissa.
- Lähiruokailijamies
nxbddbnxjdjdkd kirjoitti:
sama juttu. ja suomea huonompia leipomotuotteita olen saanut vain ruotsissa. toki jossain afrikassa tai jeinkeissä voisi olla vielä huonompia, mutta tapanani on matkustella vain sivistysmaissa.
Joo, just söin tuossa niitä hakemiani SUOMALAISIA leipomuksia ja oli todella hyviä ihan rehellisesti sanottuna.
Olen syönyt leipomotuotteita hyvin monissa euroopan maissa ja amerikoissa ja suomalainen kyllä kestää vertailussa.
Wienissä keskustassa söin leivoksia ja yhden viinerin loman aikana pari vuotta sitten ja eipä ne sacherit nyt erikoisia olleet. Applestrudelit on saksassa ja Itävallassa ok, mutta ei mitään ihmeellisiä nekään.
Eräässä kahvilassa oli kuivahtaneita wiinereitä. Näyttivät hyvältä, mutta olivatkin aivan paskoja.
Hajustakin tuli mieleen jokin muu kuin onnistunut.
Sitten täytyy vielä mainostaa suomalaista pizzaa. Parasta pizzaa olen syönyt Kemissä siellä sisäsataman tuntumassa. Kaikissa maissa, joissa olen käynyt niin olen testannut pizzojen tasoa eikä yksikään voita Kemin pizzaa, jota syön aina käydessäni pohjoisessa lomalla, joka tapahtuu 2-3 vuoden välein talvilomalla.
Olen syönyt Italiassa, Yhdysvalloissa, Kanadassa, Meksikossa, Espanjassa, Itävallassa, Kreikassa jne. pizzaa löytääkseni paremma, mutta ei sellaista vaan löydy ! joka lomalla syön yhtenä päivänä pizzan aina testiksi. - sekundaaon
matkailijaminä kirjoitti:
Toki maailmalta löytyy omanlaisensa, suomesta omansa. Suomalaisten taso on todella hyvä.No kyllähän niiden pitäisikin olla aivan käsittämättömän hyviä kun ottaa huomioon sen ettei missään muualla maailmassa leivät ja pullat maksa niin paljon kuin suomessa.
Tosiasiassa eivät kuitenkaan ole mitenkään ihmeellisiä ainoastaan naurettavan kalliita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924530
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2331754- 761440
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401140Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3301082Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051060- 491039
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1441001- 108977
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85954