Vaparit ja pornotohtori

jänskättää

Vaparit pitivät aktiivijäsenensä Tommi Paalasen johdolla pornokampanjan jokunen vuosi sitten.

Paalanen väitteli hiljattain tohtoriksi keskimääräistä huonommalla väitöskirjalla, jossa hän esitti mm. lapsi- ja väkivaltapornon sallimista.

Mitä mieltä vaparit ovat aktiivijäsenensä ideasta? Onko vapareilta odotettavissa lapsi- ja väkivaltapornokampanjoita?

24

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Liittoporno

        Niemelähän oli liiton pj tai muu toimihenkilö. Eikö niin? Eli liitto oli pornotempauksessa mukana.


      • Rahahanat.kiinni
        Liittoporno kirjoitti:

        Niemelähän oli liiton pj tai muu toimihenkilö. Eikö niin? Eli liitto oli pornotempauksessa mukana.

        Kiinnostava tieto. Voisiko joku vahvistaa, oliko Niemelä tuolloin liiton edustaja vai ei?


      • Hevarilta
        Rahahanat.kiinni kirjoitti:

        Kiinnostava tieto. Voisiko joku vahvistaa, oliko Niemelä tuolloin liiton edustaja vai ei?

        Kyseisen taannoisen tempauksen järjesti Helsingin yhdistys, ei VA-liitto.
        Silloin yhdistyksen pj Niemelä onnistui valjastamaan yhdistyksen tuon liitolle vieraan agendan esilletuojaksi järjestökäytäntöjen kannalta sopimattomalla yllätysvedolla.

        Yhdistyksen hallituksen kokouksessa, ilman ennakotietoa ja ilman että olisi ollut esityslistalla, silloinen pj Niemelä nosti tempausasian esille vasta aivan kokokouksen lopulla ym. asioissa (kertomansa mukaan Paalasen ideana). Esitystä kyseistä tempauksesta kuitenkin vastustettiin ja asiasta äänestettiin pikaiseen tahtiin, jolloin pj-Niemelän esitys sai vain vähemmistön tuen, mutta kun moni hallituksen jäsenistä nopeassa tilanteessa epätietoisena äänesti myös tyhjää, vastustajien ääniä oli vähemmän.

        Asianmukaisen käsittelyn ja keskustelun jälkeen tuollaista päätöstä tuskin olisi syntynyt, koska tempaus ei ollut Vaparien oman agendan mukainen (vaikkakin kenties Paalasen agendan mukainen).

        Kuten yllä kerrotaan Uskomaton-lehden linkkien kautta, Helsingin yhdistys on vuodesta 2011 toiminut toisin.


      • yökkis
        Hevarilta kirjoitti:

        Kyseisen taannoisen tempauksen järjesti Helsingin yhdistys, ei VA-liitto.
        Silloin yhdistyksen pj Niemelä onnistui valjastamaan yhdistyksen tuon liitolle vieraan agendan esilletuojaksi järjestökäytäntöjen kannalta sopimattomalla yllätysvedolla.

        Yhdistyksen hallituksen kokouksessa, ilman ennakotietoa ja ilman että olisi ollut esityslistalla, silloinen pj Niemelä nosti tempausasian esille vasta aivan kokokouksen lopulla ym. asioissa (kertomansa mukaan Paalasen ideana). Esitystä kyseistä tempauksesta kuitenkin vastustettiin ja asiasta äänestettiin pikaiseen tahtiin, jolloin pj-Niemelän esitys sai vain vähemmistön tuen, mutta kun moni hallituksen jäsenistä nopeassa tilanteessa epätietoisena äänesti myös tyhjää, vastustajien ääniä oli vähemmän.

        Asianmukaisen käsittelyn ja keskustelun jälkeen tuollaista päätöstä tuskin olisi syntynyt, koska tempaus ei ollut Vaparien oman agendan mukainen (vaikkakin kenties Paalasen agendan mukainen).

        Kuten yllä kerrotaan Uskomaton-lehden linkkien kautta, Helsingin yhdistys on vuodesta 2011 toiminut toisin.

        Mistä kertoo vuoden 2013 kampanja, jossa mainoshahmona toimi alastomana perskarvat heiluen juokseva mieshahmo? Jos pornokampanja muka oli yhdistyksen mielestä noin virheellinen veto, miksi tämä persekampanja vain muutama vuosi pornolehtitempauksen jälkeen?

        Sitäpaitsi yhdistys päätti kampanjasta ja liiton pj oli mukana. Ei se selittelyillä muutu miksikään.


    • Vaikka Paalanen vapareiden jäsen ehkä olisikin niin ei hän antamissaan lausunnoissa edusta vapareita vaan Sexpoa. Eli kun hän esimerkiksi hiljattain tuumi eläimiinsekaantumisen olevan ihan ok, niin se on Sexpon toiminnanjohtajan mielipide, ei vapaa-ajattelijain liiton mielipide.

      Aloituskirjoituksen "parilla vuodella" tarkoitettiin ilmeisesti viittä vuotta, sillä mainittu kampanja järjestettiin vuonna 2010 eikä siihen ole sen jälkeen koettu tarvetta palata. Aktiivijäsenestä tuskin voi puhua jos ei ole ollut ydintoiminnassa mukana vuosiin.

    • YÄK.YÄK.YÄK

      Kohta vaparit varmaan julistaa jotain kopro tai nekrofiliaa.

    • ei.ole.tervettä

      Tämä selittää sen, miksi protuleireillä itsepintaisesti pidetään yllä omituisia saunakäytänteitä, vaikka lastensuojelujärjestötkin ovat ilmaisseet epäilyksensä.

      • Rahahanat.kiinni

        Tänä vuonna valtio on antanut protuleireille kuusinumeroisen summan euroja. Päälle tulee hoitokulut traumatisoituneille.

        Kirkon ripareille valtio ei anna senttiäkään.


      • perinnepornoilua

        Ei kaikkea voi panna Paalasen piikkiin. Vapareilla on ollut perinteisesti tämä sekoilu pornohommien kanssa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13506253

        Pikemminkin on käynyt niin, että Paalanen on löytänyt hengenheimolaisia vapareista.


    • kesälukemi.seksi

      Mikä sen seksuaalisen väikkärin nimi on?

    • pollelatemusti

      Oliko tässä väikkärissäkin tuosta zoofiliasta?

      • yökkis

        Se väikäri on jossain Sexpon sivuilla, mikä ei tarkoita, että Sexpo olisi sen takana. Väitöskirja on aina vain tekijänsä vastuulla. On kuitenkin kiinnostavaa, että tämmöinen tyyppi on vaparitoiminnan aktiivi. Kertoo paljon vapareista.


      • sadettajaseksiä
        yökkis kirjoitti:

        Se väikäri on jossain Sexpon sivuilla, mikä ei tarkoita, että Sexpo olisi sen takana. Väitöskirja on aina vain tekijänsä vastuulla. On kuitenkin kiinnostavaa, että tämmöinen tyyppi on vaparitoiminnan aktiivi. Kertoo paljon vapareista.

        Kiitos tiedosta. Nyt voimme kaikki tutustua Paalasen ajatuksiin first hand.


    • jataasmennään

      Nyt Paalanen puolustaa eläinseksiä. Heti palstalle ilmestyi lehmäseksikertomus. Ateismipalstalle montakin juttua.

      • kukaniitälukekaan

        Huomaa kyllä, ketkä noita juttuja innoissan lukevat ja kirjaavat tarkasti muistiin kaiken. Hupaisaa.
        Veikkauksia voisi myös esittää siitä, ketkä noita fantasioitaan näillä palstoilla esittää, mutta jääköön sanomatta...


      • jataasmennään
        kukaniitälukekaan kirjoitti:

        Huomaa kyllä, ketkä noita juttuja innoissan lukevat ja kirjaavat tarkasti muistiin kaiken. Hupaisaa.
        Veikkauksia voisi myös esittää siitä, ketkä noita fantasioitaan näillä palstoilla esittää, mutta jääköön sanomatta...

        Kyllähän tuollainen toiminta kiinnittää huomiota. Sen verran härskejä tekstejä ovat kirjoittaneet. Ovatko kaikki vapareita, en tiedä. Paalasen hengenheimolaisia kuitenkin.
        Vaparit taitavat olla vähän hämmentyneitä.


    • eroavapareista

      Huhhuh. Enpä olisi uskonut.

    • Irtisanoutuminen

      Miksi vaparit ei irtisanoudu Paalasen jutuista?

      • Irtisanoutuminen

        Miksi eivät irtisanoudu? Hyväksyykö vaparit tuon?


    • ihmettelenmiksi

      Vaparit näkyy sotkevan palstaa ja nostelevat ketjuja spämmiviesteillä.

      • lukijan.huomio

        Vaparit ovat jotenkin epätoivoisia. Kirjoittelevat lapsiasiainvaltuutettu-ketjussa gerbiiliseksivalituksia.


    • YÄK.YÄK.YÄK

      Miksi vaparit ei erota Paalasta? Koska ne on samaa mieltä!!!! YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK

      • Hyhhyhhuijaaa

        Vaparivastaisella trollilla on ollut vatsa täynnä oksennusta, kun yäkkää sitä yli kymmeneen ketjuun tätä vapaa-ajattelu-foorumia tuhriakseen.

        Kuukaudesta toiseen jatkuva foorumin trollaus kertoo, että vapaa-ajattelijain tavoitteet koetaan uhkana kirkon etuoikeuksille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe