Huhupuheilla eduskuntaan?

voihyvääpäiväätaas

http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2015/07/21/perussuomalainen-kansanedustaja-kaivoi-maahanmuuttovaitteillensa-pohjan-netista-ja-myontaa-faktatietoa-ei-ole-olemassa

>>Ronkainen perustaa väitteensä maahanmuuttajien erikoiskohtelusta "internet-lähteisiin":
- Joidenkin tietolähteiden pohjalta näin on, mutta faktatietoa ei ole olemassa. En tästä äkkiä muista mitä niissä oli, mutta kaikennäköistä mitä maahanmuuttajat saavat ja mitä kantaväestö ei saa.<<

Eli ei faktatietoa, mutta internetissä näin sanottiin... voi tsiisus!

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäävipersu99

Aivan normaalia persuilua. Ei yksiniittiset pysty parempaan.

• Sivustahuutelijat

Jokainen suomalainen voi adoptoida yhden apua tarvitsevan afrikkalaisen jos haluaa. Se olisi parasta apua ja kantaisi vastuuta, ei vain huutelisi palstalla ja haluaisi muiden maksavan.

• jäävipersu69

En haluaisi elättää yhtään työtöntä tai sairasta suomalaista. Olisiko mahdollista käyttää tätä adoptiojärjestelmää myös heihin?

• NiskaPunoittaa

Uhkakuvien maalailu ja kriisien povaaminen ovat persuilun perusta. Kun faktat eivät tue omaa mölinää, voi lähteeksi ottaa netin. Sieltä kyllä löytyy hommafoorumista alkaen täysin persusuodattimen kestävää tietoa.

• aikaihmeellistä

Miksi työ ei kelpaa persuille. Taaskin täytyy tuoda tuhansia marjanpoimijoita persujen tukialueille, jossa on suuri työttömyys.

• japersuttaputtaa

Kansanedustaja oli lukenut internetin keskustelupalstalta, että erään kantasuomalaisen mamunaapuri oli hommannut uudet lastenrattaat jälkikasvulle. Ja tästähän voi persun mukaan vetää johtopäätöksen, että prkle, ovat saaneet jostain sossusta ylimääräistä rahaa. Auts, niin persua niin persua.

• Peruskansalainen

Kommentin toi julkisuuteen Kokoomuksen kansanedustaja Pia Kauma.
        Persujen vika, että Kreikkaan vietiin miljardeja, vaikkeivat olleet hallituksessa.
        Persut ovat ainoat rehelliset politiikot.

• Batsovv

Mitä ihmeellistä tuossa on? Suomessa on kymmeniä edustajia valittu, koska he kertoivat Neuvostoliiton olevan maanpäällinen paratiisi ja tämän onnen ulottuvan Suomeenkin ihan minä hetkenä hyvänsä.
      V..ttu mitä viherpunaisia ääliöitä täällä liikkuu.

• jäävipersu1

Eli vähän niinkuin Stalinin ja Hitlerin hirmuteot kumoavat toisensa, joten mitään holocaustia tai ryssien kansanmurhaa ei ole tapahtunutkaan...hyvä persut, fiksuja perusteluja!

• noumoorpersu

Tyypillisen persun medialähde on MV-lehti ja Hommaforum. Siellä se persun totuus piilee.

• Palstapersu

En tiedä tietolähteistä mutta minä luin kokoomuslaisen Pia Kauman lastenrataskirjoittelusta ja juttelen usein ystäväni kanssa joka on sosiaalipuolella maahanmuuttajien vastaanotosta jollain lailla vastaavana. Perustan useat mielipiteeni sille pohjalle.

• kaketti-urho

Itse olen häiriintynyt äärioikeistolainen sairaseläkeläinen. Lainaan usein keskusteluissa omia harhojani ja käytän niitä myös perusteluina väittelleni. Olen äänestänyt perussuomalaisia melkein kaksikymmentä vuotta. Mielestäni Ronkaisen mielipiteet ovat hyvin perusteltuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      116
      5307
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5074
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4134
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3620
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3228
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2811
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1949
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1810
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1673
    Aihe