http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2015/07/21/perussuomalainen-kansanedustaja-kaivoi-maahanmuuttovaitteillensa-pohjan-netista-ja-myontaa-faktatietoa-ei-ole-olemassa
>>Ronkainen perustaa väitteensä maahanmuuttajien erikoiskohtelusta "internet-lähteisiin":
- Joidenkin tietolähteiden pohjalta näin on, mutta faktatietoa ei ole olemassa. En tästä äkkiä muista mitä niissä oli, mutta kaikennäköistä mitä maahanmuuttajat saavat ja mitä kantaväestö ei saa.<<
Eli ei faktatietoa, mutta internetissä näin sanottiin... voi tsiisus!
Huhupuheilla eduskuntaan?
12
<50
Vastaukset
- jäävipersu99
Aivan normaalia persuilua. Ei yksiniittiset pysty parempaan.
- Sivustahuutelijat
Jokainen suomalainen voi adoptoida yhden apua tarvitsevan afrikkalaisen jos haluaa. Se olisi parasta apua ja kantaisi vastuuta, ei vain huutelisi palstalla ja haluaisi muiden maksavan.
- jäävipersu69
En haluaisi elättää yhtään työtöntä tai sairasta suomalaista. Olisiko mahdollista käyttää tätä adoptiojärjestelmää myös heihin?
- NiskaPunoittaa
Uhkakuvien maalailu ja kriisien povaaminen ovat persuilun perusta. Kun faktat eivät tue omaa mölinää, voi lähteeksi ottaa netin. Sieltä kyllä löytyy hommafoorumista alkaen täysin persusuodattimen kestävää tietoa.
- aikaihmeellistä
Miksi työ ei kelpaa persuille. Taaskin täytyy tuoda tuhansia marjanpoimijoita persujen tukialueille, jossa on suuri työttömyys.
- japersuttaputtaa
Kansanedustaja oli lukenut internetin keskustelupalstalta, että erään kantasuomalaisen mamunaapuri oli hommannut uudet lastenrattaat jälkikasvulle. Ja tästähän voi persun mukaan vetää johtopäätöksen, että prkle, ovat saaneet jostain sossusta ylimääräistä rahaa. Auts, niin persua niin persua.
- Peruskansalainen
Kommentin toi julkisuuteen Kokoomuksen kansanedustaja Pia Kauma.
Persujen vika, että Kreikkaan vietiin miljardeja, vaikkeivat olleet hallituksessa.
Persut ovat ainoat rehelliset politiikot.
- Batsovv
Mitä ihmeellistä tuossa on? Suomessa on kymmeniä edustajia valittu, koska he kertoivat Neuvostoliiton olevan maanpäällinen paratiisi ja tämän onnen ulottuvan Suomeenkin ihan minä hetkenä hyvänsä.
V..ttu mitä viherpunaisia ääliöitä täällä liikkuu.- jäävipersu1
Eli vähän niinkuin Stalinin ja Hitlerin hirmuteot kumoavat toisensa, joten mitään holocaustia tai ryssien kansanmurhaa ei ole tapahtunutkaan...hyvä persut, fiksuja perusteluja!
- noumoorpersu
Tyypillisen persun medialähde on MV-lehti ja Hommaforum. Siellä se persun totuus piilee.
- Palstapersu
En tiedä tietolähteistä mutta minä luin kokoomuslaisen Pia Kauman lastenrataskirjoittelusta ja juttelen usein ystäväni kanssa joka on sosiaalipuolella maahanmuuttajien vastaanotosta jollain lailla vastaavana. Perustan useat mielipiteeni sille pohjalle.
- kaketti-urho
Itse olen häiriintynyt äärioikeistolainen sairaseläkeläinen. Lainaan usein keskusteluissa omia harhojani ja käytän niitä myös perusteluina väittelleni. Olen äänestänyt perussuomalaisia melkein kaksikymmentä vuotta. Mielestäni Ronkaisen mielipiteet ovat hyvin perusteltuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165307
- 675074
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381673