Miten teillä menee? Ja missä ihmeessä te luuraatte? Tuntuu, että olen ainoa yksinäinen ja tämmöinen syrjäytynyt tyyppi koko kuortaneella. Koulussakin kaikilla on joku, jolle puhua, minä vaan olen yksin.
Kesät on varsinkin yksinäisintä aikaa. Kaikki kaverit ovat yhteisissä juhlissa ja bileissä.. tai kylillä jossai viettääs aikaa yhdessä
Älkääkö sanoka, että mene sinne kylälle tai harrastaa jotai niiden kanssa, sitä mä teen joka päivä,(harrastan siis yksin lenkkelilyä ja salilla käyntiä ja joskus aikuisten kanssa futista mut nehä on aikuisia että..) mutta ketään ei kiinnosta vaikka olisin sielä kylällällä koko päivän. Tulisipa edes joku ikäiseni ja pyytäisi vaikka pelamaan futista tai jotain ihan mitä vaan. Olen kamalan ujoksi tullut tätä myötä, enkä todellakaan uskalla itse enää mennä mukaan mihinkään, mutta jos joku vaan pyytäisi...
yksinäisyys tappaa...
yksinäisyystappaa
4
328
Vastaukset
- tsemii
Pienten paikkakuntien harmi just tommonen. .Onko sinulla serkkuja tai muita ikäisiä tuttuja? Entäs some löytyiskö sitä kautta tuttavuutta jonka kanssa jutella. Harrastusten kautta jne voisi kanssa löytää kaverin. Ite kokenut myös ja auttoi kun lähdin opiskelemaan isolle paikkakunnalle...
- Anonyymi
Itse asiassa nyt liippaa kyllä tosi läheltä. Unen latu on se isoin haaste, unehtaminen onnistuu, mutta nukkumisen laatu on huono
- Anonyymi
Täys kuulla eivät saa unta toikin jo selittää
- Puuha-Pete2
Miten nyt hurisee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575459- 914271
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722530Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701065Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789- 26779
Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769