Miten teillä menee? Ja missä ihmeessä te luuraatte? Tuntuu, että olen ainoa yksinäinen ja tämmöinen syrjäytynyt tyyppi koko kuortaneella. Koulussakin kaikilla on joku, jolle puhua, minä vaan olen yksin.
Kesät on varsinkin yksinäisintä aikaa. Kaikki kaverit ovat yhteisissä juhlissa ja bileissä.. tai kylillä jossai viettääs aikaa yhdessä
Älkääkö sanoka, että mene sinne kylälle tai harrastaa jotai niiden kanssa, sitä mä teen joka päivä,(harrastan siis yksin lenkkelilyä ja salilla käyntiä ja joskus aikuisten kanssa futista mut nehä on aikuisia että..) mutta ketään ei kiinnosta vaikka olisin sielä kylällällä koko päivän. Tulisipa edes joku ikäiseni ja pyytäisi vaikka pelamaan futista tai jotain ihan mitä vaan. Olen kamalan ujoksi tullut tätä myötä, enkä todellakaan uskalla itse enää mennä mukaan mihinkään, mutta jos joku vaan pyytäisi...
yksinäisyys tappaa...
yksinäisyystappaa
3
231
Vastaukset
- tsemii
Pienten paikkakuntien harmi just tommonen. .Onko sinulla serkkuja tai muita ikäisiä tuttuja? Entäs some löytyiskö sitä kautta tuttavuutta jonka kanssa jutella. Harrastusten kautta jne voisi kanssa löytää kaverin. Ite kokenut myös ja auttoi kun lähdin opiskelemaan isolle paikkakunnalle...
- Anonyymi
Itse asiassa nyt liippaa kyllä tosi läheltä. Unen latu on se isoin haaste, unehtaminen onnistuu, mutta nukkumisen laatu on huono
- Puuha-Pete2
Miten nyt hurisee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk275225Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133098Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_161292Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.501222Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231124PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1441000Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43929- 117887
- 37834
- 142763