Miten teillä menee? Ja missä ihmeessä te luuraatte? Tuntuu, että olen ainoa yksinäinen ja tämmöinen syrjäytynyt tyyppi koko kuortaneella. Koulussakin kaikilla on joku, jolle puhua, minä vaan olen yksin.
Kesät on varsinkin yksinäisintä aikaa. Kaikki kaverit ovat yhteisissä juhlissa ja bileissä.. tai kylillä jossai viettääs aikaa yhdessä
Älkääkö sanoka, että mene sinne kylälle tai harrastaa jotai niiden kanssa, sitä mä teen joka päivä,(harrastan siis yksin lenkkelilyä ja salilla käyntiä ja joskus aikuisten kanssa futista mut nehä on aikuisia että..) mutta ketään ei kiinnosta vaikka olisin sielä kylällällä koko päivän. Tulisipa edes joku ikäiseni ja pyytäisi vaikka pelamaan futista tai jotain ihan mitä vaan. Olen kamalan ujoksi tullut tätä myötä, enkä todellakaan uskalla itse enää mennä mukaan mihinkään, mutta jos joku vaan pyytäisi...
yksinäisyys tappaa...
yksinäisyystappaa
6
537
Vastaukset 6
- tsemii
Pienten paikkakuntien harmi just tommonen. .Onko sinulla serkkuja tai muita ikäisiä tuttuja? Entäs some löytyiskö sitä kautta tuttavuutta jonka kanssa jutella. Harrastusten kautta jne voisi kanssa löytää kaverin. Ite kokenut myös ja auttoi kun lähdin opiskelemaan isolle paikkakunnalle...
- Anonyymi
Itse asiassa nyt liippaa kyllä tosi läheltä. Unen latu on se isoin haaste, unehtaminen onnistuu, mutta nukkumisen laatu on huono
- Anonyymi
Täys kuulla eivät saa unta toikin jo selittää
- Puuha-Pete2
Miten nyt hurisee?
- Anonyymi00005
Ei väkisin
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei väkisin
Terveys, mikä on terveeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.511333Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt181043- 93987
- 77683
- 37678
- 27470
- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15439Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423