Nätti tyttö Hyvinkäällä!

Rakastunut94

Näinpäs tänään pirun nätin nuoren tytön euronicsin parkkipaikalla! tummat hiukset ja juoksuhousut jalassa.. Vei mun sydämen :) nousi juuri valkoisesta mopoautosta, hymyili ja katsoi suoraan silmiin.... Ottaisit yhteyttä..

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liisa98

      Tuukko joku päivä kiesii mun mopoautolla? ;) voidaan käydä pikaisilla limpsoilla apsilla.

    • Liisa98

      Vastaisit nyt pliis! ;)

    • Nikkeci

      Selvä trolli, tuskin 21 vuotiaat mopoautolla ajelevat..

      • rollipahyvinnii

        Trolli luultavasti, mutta missä mainittiin tytön olevan 21v?


      • Nikkeci

        Veikkasin nimimerkin sisältäneen syntymävuoden.


      • rollipahyvinnii
        Nikkeci kirjoitti:

        Veikkasin nimimerkin sisältäneen syntymävuoden.

        Aivan, kirjoittajan syntymävuosi kenties, eikä tuon mahdollisen tytön.


      • Rakastunut94

        Ei oo trolli, etsin kyseistä tyttöä tosissani. Itse olen 20 ja tyttö näyttäisi olevan 17-18 vuotias mitä nyt äkkiseltään ja vilaukselta näin. Auttakaa jos tiedätte hänestä tai olette nähneet myös! :)


      • Peekku
        Rakastunut94 kirjoitti:

        Ei oo trolli, etsin kyseistä tyttöä tosissani. Itse olen 20 ja tyttö näyttäisi olevan 17-18 vuotias mitä nyt äkkiseltään ja vilaukselta näin. Auttakaa jos tiedätte hänestä tai olette nähneet myös! :)

        Eikös tuossa jo Liisa98 ilmoittanut olevansa kyseinen tyttö?


    • OnpaArvoitus

      Tässäpä sitä sitten on märehtimistä, miten juttu lie on. Jännäksi vetää ja jännä-kakkaa pukkaa jo housuun.

    • Kutri-Helena

      Yleensä yhdistelmä hyvän näköinen fiksu = utopiaa, mutta sitähän miehet varmaan juuri toivovatkin, että vain kriteeri nro 1 osuu :)

    • TodellisuusTämä

      Hyvä! Sä hokasit tän. Näin juuri menee tämä ja on aina mennyt, sekä aina tulee menemään.

    • Liisaneitokainen

      Täällä Liisa,hih,hih. Olen 17v. valkoisen Imppi-merkkisen mopoauton omistaja. Taidat olla se sama ruskeatukkainen kundi, jonka näin euronicksin parkkipaikalla ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe