http://m.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1437459399525.html?pos=most-popular
nit se sitten tapahtuu. valtava tappajahirmumyrsky on tulossa suomeen. nyt lataamaan perunakellari täyteen kiljua ja tölkkihernekeittoa!
muista olla paikalla ja ottaa valokuva!
tappajamyrsky uhkaa suomea!
9
<50
Vastaukset
- ei.niin.tullut
Eihän se tullut tappajahellekään, ei lähellekään.
- nfbdndfnxnbxkxi
" ei lähellekään."
kyllä, kyllä se lähelle tuli:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015072120066224_uu.shtml
mutta suomalaiset on tunnollisesti maksaneet niin monenmoiset ympäristöveronsa, että täällä ei ilmasto lämpenekään.
vähän niitä veroja vois kyllä säätää tai pian meillä on jääkausi niskassa. - Monot_Jalkaan
Nyt tulee sellaiset poforit että etelään syntyy tuntureita kun maankuori rypistyy tuulen voimasta!
- soonloppunyt
Ei auta mikään,me kuollaan kaikki !
- kuole_Suomi
Toivottavasti tulee ja hävittää tämän saastaisen rietastelijoiden kansan pois. Suomalaiset ovat sukurutsaisija irstailijoita ja Saatanan palvojia. Koko Suomi tulee vielä tuhoutumaan ja Suomen kansa hukkuu ikuiseen Helvetin tuleen. Ansaitusti.
- JoroisenPantti
Juutalainen Ben Zyskowitch siellä, katkerana yhä kun natsit kiduttivat isäänsä leirissä?
Kommenttisi oli melkoisen talmudistinen, eikö muka ollut? - tee_sinäkin_parannus
JoroisenPantti kirjoitti:
Juutalainen Ben Zyskowitch siellä, katkerana yhä kun natsit kiduttivat isäänsä leirissä?
Kommenttisi oli melkoisen talmudistinen, eikö muka ollut?En ole juutalainen, enkä lue Talmudia; minä olen yksinkertaisesti havainnut kuinka kauaksi Jumalasta suomalaiset ovat ajautuneet. Irstaus ja saastainen riettaus ja homous ovat vallanneet Suomen.
On toki hyviä ja hurskaita suomalaisia, jotka noudattavat Jumalan käskyjä, mutta he ovat ikävä kyllä vähemmistönä. Tämän vähemmistön asiaa ei kuitenkaan aja kukaan, vaikka ainostaan totinen usko ja katumus pitävät Herran siunauksen tämän kansan yllä.
Se, miksi me suomalaiset joudumme kokemaan tulevia kauhuja ja tuhoja johtuu siitä että emme pelkästään ole luopuneet uskosta, vaan vieläpä pilkkaamme ainoaa pelastusta, Jeesusta Kristusta.
Suomalaiset ovat vetäneet Herran vihan yllensä, ja ainoastaan pikainen katumus ja parannus synneistä ja irstaudesta pelastaa Suomen.
- nähty_on
Ilmatieteilijät pystyy korkeintaan toteamaan vallitsevan säätilan.
Tuokin "kolikonheitto" tulee muuttumaan vielä moneen kertaan. - sdddecdecc
Se laantuu kun lähestyy, uutisoitaessa se aina kauhea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2505201Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204221- 593961
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363627- 513580
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413335Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv122733Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232496
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo612397