keskiviikkona tää kuljetuspalvelu soitti ja sanoi että tuovat lähetyksen kotiin torstaina kello 16-21 välillä eipä kuulunut :( tänään sit oon ollu aamusta asti heihin yhteydessä ja äsken tuli sitten viesti,etteivät ole voineet toimittaa kun eivät ole saaneet minua kiinni..Silloin minulla keitti ja soitin heille..vitun kusettajat,ette te mitään ole yrittäneet sitä pakettia tuoda!!!!
Postnord paketti kuljetus
5
273
Vastaukset
- Kilomarkka
Sama täällä! Koko päivän istuin kotona odottamassa mutta mitään ei tullut.
- PihiseeKiukusta
olin puhelimessa jonossa puoli tuntia ja lähetin sähköpostia ja jätin soittopyynnön..
eivät ota yhteyttä ja paketin tila on: ei voitu toimittaa!!
vaikka kotona ollaan ja pakettia odotetaan...
SURKEAA - EienääkoskaanPostNordic
Paketti seissyt nyt jossain postnordic terminaalissa kolme päivää, tänään soitin aamulla mikä on kun pakettia yritetään seurannan mukaan toimittaa, mutta ei onnistu. Asiakaspalvelussa vastasivat, että kuljettaja ei kerennyt toimittamaan ennen klo21. Lupasivat tänään toimittaa 16-21 välillä, eikä mitään ole tapahtunnut. Paketilla viellä kiirre syystä x, huomenna soitan uudestaan ja katotaan miten käy, jos se ei huomennakaan onnistu niin sehän venyy ens viikkoon asti. Jumalauta kun ärsyttää, soitan kuluttajanpalveluun tai jonnekkin, eihän tällänen peli vetele. Tärkeä satojen eurojen paketti pölyyntyy heidän terminaalissa ja asiakaspalvelussa kusetetaan.
- PostNord_PohjaNoteeraus
Samoja kokemuksia kuin edellisillä. PostNord on luvannut toimittaa paketin jo useamman kerran. Aina asiakaspalvelusta sanotaan että paketti on ollut hukassa mutta tänään jaetaan illalla. Ja p###an marjat.
PostNord ei pidä lipauksia, valehtelee, ei jousta, ei tule asiakasta vastaan, eikä pyydä anteeksi.
Pyrin välttämään jatkossa PostNordia niin firman lähetyksissä kuin omissakin ja kehoitan muita tekemään samoin. - zxdfghjkls
Kannattaa välttää todellakin kyseistä firmaa. Eivät viitsi edes yrittää toimittaa paketteja. Lapsellisia kloppeja töissä varastolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581