Postnord paketti kuljetus

kiukkunen

keskiviikkona tää kuljetuspalvelu soitti ja sanoi että tuovat lähetyksen kotiin torstaina kello 16-21 välillä eipä kuulunut :( tänään sit oon ollu aamusta asti heihin yhteydessä ja äsken tuli sitten viesti,etteivät ole voineet toimittaa kun eivät ole saaneet minua kiinni..Silloin minulla keitti ja soitin heille..vitun kusettajat,ette te mitään ole yrittäneet sitä pakettia tuoda!!!!

5

320

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kilomarkka

Sama täällä! Koko päivän istuin kotona odottamassa mutta mitään ei tullut.

• PihiseeKiukusta

olin puhelimessa jonossa puoli tuntia ja lähetin sähköpostia ja jätin soittopyynnön..
      eivät ota yhteyttä ja paketin tila on: ei voitu toimittaa!!
      vaikka kotona ollaan ja pakettia odotetaan...

SURKEAA

• EienääkoskaanPostNordic

Paketti seissyt nyt jossain postnordic terminaalissa kolme päivää, tänään soitin aamulla mikä on kun pakettia yritetään seurannan mukaan toimittaa, mutta ei onnistu. Asiakaspalvelussa vastasivat, että kuljettaja ei kerennyt toimittamaan ennen klo21. Lupasivat tänään toimittaa 16-21 välillä, eikä mitään ole tapahtunnut. Paketilla viellä kiirre syystä x, huomenna soitan uudestaan ja katotaan miten käy, jos se ei huomennakaan onnistu niin sehän venyy ens viikkoon asti. Jumalauta kun ärsyttää, soitan kuluttajanpalveluun tai jonnekkin, eihän tällänen peli vetele. Tärkeä satojen eurojen paketti pölyyntyy heidän terminaalissa ja asiakaspalvelussa kusetetaan.

• PostNord_PohjaNoteeraus

Samoja kokemuksia kuin edellisillä. PostNord on luvannut toimittaa paketin jo useamman kerran. Aina asiakaspalvelusta sanotaan että paketti on ollut hukassa mutta tänään jaetaan illalla. Ja p###an marjat.
      PostNord ei pidä lipauksia, valehtelee, ei jousta, ei tule asiakasta vastaan, eikä pyydä anteeksi.
      Pyrin välttämään jatkossa PostNordia niin firman lähetyksissä kuin omissakin ja kehoitan muita tekemään samoin.

• zxdfghjkls

Kannattaa välttää todellakin kyseistä firmaa. Eivät viitsi edes yrittää toimittaa paketteja. Lapsellisia kloppeja töissä varastolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5514
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4830
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2761
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2354
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2018
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1601
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1482
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1456
    Aihe