Minä jos sanon että juttelen Jeesukselle kuten ihmiselle ja että rukoukseni on enempi keskustelua niin minua pidetään tärähtäneenä, mutta jos minä sanon että olen tullut juuri ravintolasta ja otin yhden Paukun, tapasin jonkun puhumasta korvaani ja hakuun sen vaikka en tiedä kenet; silloin olen vain ollut ravintolassa ja olen taas seuraavana päivänä täysjärkinen. Mutta uskovan ihmisenä minä uskon, että taivas on todellisuutta ja kuoleman jälkeen tietoinen persoonallisuus on myös olemassa ja se on se minusta, joka joko kärsii helvetissä tuskin sielun syvyyksissä tai yhtyy Jumalan henkeen ja nauttii olemassa olon ihanuudesta. Missä olotilaa, en tiedä. Raamattu ilmoittaa, että on olemassa kuolematon ylösnousemusruumis, jota Paavali sanoi, että Jumalan henki tekee eläviksi kaiken luodun kerran ja silloin ihminen on ylösnousemusruumis saanut, tässä samassa, mutta erilaisena, Jumalan eläväksi tekevän hengen avulla. Nyt voi valita, silloin ei. Silloin nykyinen valinta on voimassa. Näin uskon.
uskonsa kullakin
luodut
3
<50
Vastaukset
- MEläjä
Uskonsa kullakin...ihan oikein.
Uskonsa kullakin joka ei tuo pelastusta,vain minkä Jeesus lahjoittama uskon tuo pelastuksen.
Järki usko on monella ei sydämmen uskoa."Uskonsa kullakin joka ei tuo pelastusta" Ei järki usko tuokaan pelastusta vain sydämmen usko jonka Jeesus lahjoitaa tuo pelastuksen sehän selvä asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281